LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop nooit bij Pixmania

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mbruggen

Koop nooit bij Pixmania

Ongelezen bericht door mbruggen »

Pixmania zou aan mijn deur een pakketje dat ik vooraf betaalde (digitale camera ter waarde van 382 euro) afleveren. Wanneer ik niet thuis zou zijn zou het pakketje nog 1 keer worden aangeboden en anders zou het naar Parijs worden teruggezonden. Het pakketje is op het verkeerde adres afgegeven, de chauffeur zegt in eerste instantie bij de buren en zou vergeten zijn een briefje in de bus te doen. We waren notabene thuis op moment van levering. Het is zeker niet bij de buren. Hij komt geen enkele afspraak na om aan te wijzen waar hij het heeft afgegeven. Hij weigert ook te bellen naar ons. Wel hebben we de bestellijst waarop een handtekening staat van een zekere P(i)eters. Er woont geen enkele Pieters of Peters in onze straat.
Pixmania start na 2 weken heen en weer bellen een onderzoek dat een week zou duren. Na 3 weken nog geen enkele reactie gehad op mijn vragen. Volgens mij houdt Pixmania mij aan het lijntje en gaat het onderzoek eeuwig duren. Kortom bestel nooit iets bij Pixmania.

kuikkie

Re: Koop nooit bij Pixmania

Ongelezen bericht door kuikkie »

Ik heb zeer goede ervaring met Pixmania.
Heb met een credit card betaald en er is binnen 4 dagen en digitale camera met toebehoren bij mij afgeleverd.
Geen moeilijkheden ondervonden.
Zelfs toen mijn koordje van mijn digitale camera kapot was gegaan heb ik Pixmania gebeld en er werd binnen enkele dagen een nieuw koordje bezorgd.
Niks dan lof over Pixmania.[/b]

jlahaise

Ongelezen bericht door jlahaise »

Ook ik heb prima ervaringen met Pixmania: goedkoop, goede service en snelle, correcte levering. De klacht over Pixmania herken ik wel, maar dan met Wehkamp in de hoofdrol. Tot vier keer toe wist de bezorger mijn adres (een woonschip in de binnenstad van Amsterdam) niet te vinden.

rudolph rocher

Ongelezen bericht door rudolph rocher »

IK heb ook een digi camera gekocht bij Pixmania, gelukkig is het bij mij wel goed gegaan. Maar het is inderdaad vreemd. IK was niet thuis en ze hebben het pakketje aan mn buren gegeven. Ze sturen het namelijk niet met de ptt [die een goeie service heeft], maar met 1 of andere duits Koeriers bedrijf.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Onlangs zeer slechte ervaring met pixmania.

Slechts 1 van de 2 geheugenkaarten die ik had besteld is geleverd. Na telefonisch en email contact met de klanten service nog steeds niets gehoord. VISA zegt in dit geval niet te kunnen/willen doen omdat ze wel iets geleverd hebbem.

Daarnaast hebben ze een smerige manier om mensen een zorgenvrije aankoopverzekering aan te smeren door deze standaard voor ieder besteld product in het winkelmandje te plaatsen.

Van pixmania nog steeds geen reactie gehad of ze de kaart wel of niet gaan naleveren. Al met al zeer dure aankoop geworden

Gesloten