LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kooptotaal DRAMA!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Davep

Kooptotaal DRAMA!!

Ongelezen bericht door Davep »

De situatie is als volgt: ik heb op 28jan een gasfornuis besteld via kooptotaal.nl wegens niet nagekomen afspraken van hun kant heb ik de bestelling op 12feb geannuleerd. Hier heb ik per mail een bevestiging gekregen met een toezegging dat binnen 30 dagen mijn geld teruggestort zou zijn. Het gaat om 453 euro. na 30 dagen geen geld terug gehad. Op mijn mails werd niet gereageerd en telefonisch contact was matig en er werd steeds gezegd dat het bij de boekhouding ligt. Na juridisch advies heb ik op 25mrt een aangetekende brief verstuurd met een ingebrekestelling met een nieuwe termijn en dat de volgende stap incasso of juridische maatregelen zouden zijn waarvan de kosten voor kooptotaal zouden zijn. Wederom ook hier geen reactie op en nog steeds geen geld terug. Wat me nog het meest stoort is de arrogante houding van de dames waarmee ik de telefoongesprekken voor. Alsof ze getraind zijn om kortaf te doen en je aan het lijntje te houden.

Inmiddels vele berichten gelezen op internet van mensen met dezelfdemprobleme en ook op tros radar dus wees slim en Bestel NIKS via kooptotaal!!!

Heeft iemand tips wat ik nu kan doen? Volgens het juridisch loket is de volgende stap incasso/dagvaarding eventueel aangifte doen van oplichting! Ik ben wel van deze stappen te volgen omdat ik het er niet bij laat zitten!

sephora30

Re: Kooptotaal DRAMA!!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waarom heb je niet gekozen voor pinnen bij levering?

Nu achteraf heb je er niks aan, maar koop voortaan alleen bij webwinkels die aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het ging al mis bij Uzelf. U heeft geen goed vooronderzoek gedaan naar de firma waarmee U zaken doet. Ik denk dat ze dat geld gewoon niet meer hebben. Daar zijn andere zaken van gekocht.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

door sephora30 » 04 apr 2013 13:20

Waarom heb je niet gekozen voor pinnen bij levering?

Nu achteraf heb je er niks aan, maar koop voortaan alleen bij webwinkels die aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg.
Ik denk omdat dat 10 euro meer had gekost,maar ja kopen bij een bedrijf dat nergens bij aangesloten is,
dan zou ik in dit geval kiezen voor pinnen,door TS foute (dure) keus gemaakt.
Er zijn meer bedrijven waar je bij aflevering kan pinnen,ik zeg dan altijd maar boter bij de vis al kost het iets meer .

gr Henk

Gesloten