LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kopen bij Sekker.nl, niet doen!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rcvanwietingen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2005 21:21

kopen bij Sekker.nl, niet doen!

Ongelezen bericht door rcvanwietingen »

Op 8 juni 2004 heb ik via internet bij www.sekker.nl een telefoontoestel gekocht, model Nokia 6230. Via mijn creditcard (EGO-postbank) heeft de betaling plaatsgevonden op 9 juni, hier heb ik een afschrift van.

Na diverse keren gebeld te hebben, kreeg heel vaak een voicemail, ontving ik de telefoon eind juli/begin augustus, maar toen ik het pakketje opende bleek er echter geen Nokia in te zitten maar een Sony, dus ik balen!

Ik heb het bedrijf gebeld en de telefoon direct geretourneerd, op mijn kosten. Via Track en Trace kon ik zien dat het pakketje afgeleverd was, en om zeker te zijn heb ik ook nog even gebeld. Ze zouden het juiste model terugsturen maar omdat hier weer weken overeen ging heb ik besloten de bestelling te annulereren. Het bedrag zou teruggestort worden op de creditcardrekening. Maar dit heeft nooit plaatsgevonden en ondanks herhaaldelijke navraag heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug! Inmiddels was de EGO-creditcard niet meer geldig en was hij vervangen door een ING-card.

Toen ik een tijd geleden weer eens belde en weer het hele verhaal uitlegde, vertelden ze mij dat ze nooit mijn betaling hebben ontvangen! Dat vond ik erg vreemd want je stuurt toch dan ook niets op? Bovendien heb ik een afschrift van de creditcard. Ze zeiden dat ze verder niets meer konden doen en verwezen mij door naar de creditcardmaatschappijen Triple Deal en Interpay. Die heb ik allebei gebeld en ze zouden het uitzoeken en mij terugbellen. Nog steeds niets gehoord.

Wat kan ik verder nog doen, want ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd? :(

Gast

Re: kopen bij Sekker.nl, niet doen!

Ongelezen bericht door Gast »

chargeback?

Gesloten