Hoi,
op 1 februari 2005 kocht ik een beschermkapje, paraprot genaamd, voor mijn satelliet schotel, via het internet bij http://www.msat.be die automatisch doorgelikt word naar een .NL site.
Men vraagt me om eerst de betaling te doen, €34,50, en dan worden je spullen vanuit Zelzate(B) verzonden via de Belgische post.
Ze hebben deze op 10/02/2005 verstuurd naar me maar is naar meer dan een week niet aangekomen.
Dus bel ik. Geen paraprot te vinden en geven de post de schuld, maar zullen wel nieuwe opsturen. Ik vond dat een goed idee.
Dat deden ze op 24/02/2005 maar komt ook weer niet bij me aan.
Dus bel ik. Zelfde verhaal als voorheen maar deze keer gingen ze het grondig uitzoeken en vroegen mijn gsm nr zodat ze terug konden bellen.
Een hele week geen reactie van M-sat, dus zal dan maar zelf bellen.
Ze gingen hem NOG EENS opsturen. Dat ging vandaag 10/03/2005 gebeuren. Dat zijn dus al 3 paraprots die onderweg moeten zijn.
Dus ben ik weer in blijde verwachting maar met weinig hoop!
Wat kan ik doen als dit blijft duren? Word allesinds vervolgd!
Groetjes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopen in NL, wonen in BE
Re: Kopen in NL, wonen in BE
Heb gisteren ALWEER een telefoon gedaan naar het desbetrefend bedrijf en ze zouden me ALWEER terug bellen. Tot op heden heb ik (zoals eigenlijk verwacht) geen reactie gehad van hen. Mijn geduld is op!
Een persoonlijk bezoekje aan m-sat zit er, in de loop van volgende week, onvermijdelijk in. Hopelijk hebben ze er goeie koffie om me te kalmeren.
Een persoonlijk bezoekje aan m-sat zit er, in de loop van volgende week, onvermijdelijk in. Hopelijk hebben ze er goeie koffie om me te kalmeren.
Surf eens naar www.internetoplichting.nl misschien dat ze je daar verder kunnen helpen
Hey Lezers,
rara wat vond ik vanmorgen aan de brievenbus.....mijn paraprot!
Spijtig dat je U ervoor moet kwaad maken en dreigen en zoveel telefoontjes doen nietwaar.
Maar zo te zien is dat de enige manier die werkt.
Maar van een bestelling bij m-sat zal er, wat mij betreft, geen sprake meer zijn.
Groetjes.
rara wat vond ik vanmorgen aan de brievenbus.....mijn paraprot!
Spijtig dat je U ervoor moet kwaad maken en dreigen en zoveel telefoontjes doen nietwaar.
Maar zo te zien is dat de enige manier die werkt.
Maar van een bestelling bij m-sat zal er, wat mij betreft, geen sprake meer zijn.
Groetjes.