LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruidvat keyboardhoes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
a.kelder

kruidvat keyboardhoes

Ongelezen bericht door a.kelder »

ik heb bij de kruidvat een teblet de m1038 10.1" besteld en daar bij hoorde de keyboardhoes bij die heb ik er bij besteld en toen kreeg ik het thuis en toen paste het niet maar voor tijd had ik de kruitvad op gebeld dat ik die niet van 24,99 euro moest bestelen maar die van 19,99 dat was de goede zeggen ze.
de hoes lijkt wel voor een 14" die niet bestaat.
en nu zeggen ze jammer de twee weken zijn om verkoop het maar op marktplaats want er past er geen een van op de kruidvat site.
hij past er niet in en de stekker past ook niet.

groetjes kelder

audiofreak1

Re: kruidvat keyboardhoes

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Bij een drogist koop je drogisterijspullen en geen teblet's!! Dit is doorschuifhandel om een paar euro te vangen, jij zit nu met iets wat niet past, zou je dat in een electronica zaak ook zijn overkomen, denk het niet, want die hebben tablet's met originele accessoires.
Waarschijnlijk was de prijs die het hem deed, maar nu is goedkoop wederom duurkoop gebleken.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Je slaat de plank volledig mis, maar ach.. je mag van mij gelijk hebben.

Als je gaat kijken bij de Kruidvat zie je op die tablet-hoezen de passende tablets staan. Staat je nummer er niet tussen, dan past-ie niet. Zo simpel? Jaja, zo simpel..

a.kelder

ik ben er al uit ik heb hem gewoon geruild bij ons in de stad bij de kruidvat en nu heb ik de goede zo simpel kan het zijn en nog geld toe :D :lol:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Misschien dat eerst kunnen proberen voor hier....die info neer te zetten..

En :lol: :lol: als het zo makkelijk ging had je beter alles daar kunnen halen ipv online,had hoop gezeur bespaard...maar twee wk over moeten doen om even naar kruitvat te gaan? :D

Het zal wel...

Hoop dat hij lang mee gaat..

a.kelder

toen was ik op vakantie toen ik die mail kreeg

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ah ja...het zal vast :wink: nou elke geval opgelost toch...

Gesloten