LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat Tablet reparatie service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Teunbosseman
Berichten: 4400
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

GailRR schreef:Op 14-03-2013 kocht ik een Tablet(Cherry Mobility).
Op 15-03-2013, na het opladen van de tablet, ben ik terug geweest naar de winkel gezien de Tablet niet opstartte en werd doorverwezen omdat kruidvat niets met het product te maken zou hebben.
Op 17-04-2013 heb ik wederom contact gezocht en werd mij gevraagd nog een week geduld te hebben.
Vandaag 02-05-2013 helaas nog geen antwoord en zit ik nog steeds zonder tablet dit terwijl een gekocht product bij aanschaf vervangen of vergoed dient te worden
Tablet center met ticket # 586001.

Niets te maken amehoela.....echt weer zo'n AS Watson ( KV, TP, ICI P, PrijsMepper ) actie.
Gewoon de FM blijven pushen, deze dient contact op te nemen met zijn / haar districleier ! Laat je niet met een kluitje in riet sturen.

Deze tablets zijn zoals de diverse welke bij Kijkshop, Bart Smit, Intertoys te koop zijn veelal bagger.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door trail46 »

Teunbosseman schreef:
Deze tablets zijn zoals de diverse welke bij Kijkshop, Bart Smit, Intertoys te koop zijn veelal bagger.
Je hebt gelijk, is baggerzooi. Er valt trouwens vrijwel niets te repareren aan de binnenkant. Dit is de binnenzijde van die 9.7 kruidvat-tablet,hangt van plakband aan elkaar. Het grootste deel word door de accu's ingenomen in dat blauwe tape. :lol:
Laatst gewijzigd door trail46 op 13 sep 2013 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door devious »

en hier het interieur van een dure snijplank: de ipad>
Afbeelding

net zo..alleen veel duurder qua aanschaf. Zelfde service.

Het zijn leuke tablets voor weinig, maar er valt hardwaretechnisch eigenlijk niks aan te repareren. Softwarematig wel, maar je moet er dan wel wat verstand van hebben. Of heel veel verstand wil je gaan rooten en customRommen..

Paul - Rosmalen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2013 09:46

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door Paul - Rosmalen »

Hallo wie kan me helpen met mijn tablet uit Kruidvat:


Tue, Apr 16 2013 8:44

SSB - RMA prijsopgavehallo

Mijn RMA nr.200***

Ik heb uw prijsogave door gekregen maar ik begrijp er niets van
het ging mij om dat het toestel niet door staart en bleef bij cherry logo hangen ,verder zat het toestel in het orginele hoes met toetsenbord dus ik begrijp niet "( Bestek opgemaakt onder voorbehoud van verborgen gebreken die slechts zichtbaar zijn na het
uitvoeren van de vermelde werkzaamheden.)" Mijn vraag is: wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd? en of de toestel nu door start?.


Mvg
Paul
----- Original Message -----
From: SSB Service Shop & Repair Center
To: [email protected] ; [email protected]
Sent: Monday, April 15, 2013 4:41 PM
Subject: Prijsopgave RMA aanvraag



Geachte klant,

Hierbij melden wij u dat de prijsopgave voor RMA-aanvraag nr. 200*** (M-906 van Cherry Mobility) klaar staat op uw Track & Trace pagina.

U kan ze bekijken en downloaden door in te loggen op http://www.ssb-repair.com/repair/eu_track.php

Met vriendelijke groeten,

Het SSB-team

..............................

Tue, Apr 16 2013 23:01

hallo

Ik waardeer u moeiten voor uw herhalende mededeling,maar het is niet de antwoord op mijn vraag.bij deze,

Mijn vraag is:

1) wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd? en of de toestel nu door start?.

2) wat was gebeurt met mijn tablet in de periode tussen 2-04-2013 en 15-04-2013

Mvg
Paul


Ps.Op 2-04-2013 hebben jullie soldering herdaan en toestel geupdate en op dat moment was geen notitie op(DETAILS VOOR RMA-NUMMER 200***) over enige Fysische schade dat was vastgesteld en op 15-04-2013 krijg ik een bericht van jullie met enige info over Bestekkosten: € 25.00. waar voor?

.................................
Sun, Apr 21 2013 14:22 - staff

Geachte,

na het herdoen van de soldering werkte uw tablet nog niet en moest door een andere technieker verder worden afgehandeld.

Daar werd fysische schade vastgesteld en geconstateerd dat reparatie niet mogelijk is.

Mvg,

SSB


................................
Mon, Apr 22 2013 10:55

Hallo



Ik dank u voor uw antwoord. Ik begrijp uit uw verhaal dat een fysieke
externe schade is instaan, maar hoe is het mogelijk dat het toestel vanaf
het begin vertoonde het opstart probleem? Na het aankoop werd ook een hoes
met het toetsenboord meteen besteld,tegen de tijd van levering (3 weken)
werd het toestel paar keer gebruik vandaar de enkele krasjes op de
achterkant ( slechte kwaliteit )verder ben erg zuinig er op geweest , daarna
heb ik het toestel in het hoes geplaatst en nog paar keer gebruikt , verder
laag het toestel in het doos in de kast 2a3 manden ,vervolgens wou ik hem
weer gaan gebruiken ,eerst volledig opgeladen maar wou niet door starten,
bij deze heb ik het toestel stevig in doos gepakt en naar jullie opgestuurd
voor garantie (door te tel. Gesprek met u collega bleek een software
probleem wat regelmatig voorkomt,maandag morgen/vrijdag middag product ).Op
het moment van verzending van het toestel waren geen zichtbare schade die
zouden ontstaan door extreme externe druk .Nu beweren jullie dat het
probleem niet aan de software ligt maar aan de hardware door extreme externe
druk (dus van mij) , is het toevallig niet zo dat willen jullie het toestel
dat men opstuurt tig maal door verkopen onder een smoes het is niet te
maken u kan kiezen .

a) laten vernietigen?

b) €25,-betalen voor niets? Met de hoop dat het lukt?.



Conclusie : zeer slechte kwaliteit product,lage prijzen ,hoge wisten



Oplossing: ben beried €25,- betalen voor het verhelpen van bekende bij
jullie software probleem van zeer slechte kwaliteit product , als u niet
meen eens bent ,het is ook goed maar ik laat het hier niet bij.



Ik geef GEEN toestemming voor het laten vernietigen !!!!

Voor eventuele onduidelijkheden kunt u mijn uiteraard bellen aangezien U
telefonisch slecht bereikbaar ben.



Mijn tel nr is +316555*****



Mvg

Paul
............................................


----- Original Message -----
From: "Tabletsupport.eu"
To:
Sent: Sunday, April 21, 2013 2:22 PM
Subject: [#112429] Re: Prijsopgave RMA aanvraag


Mon, Apr 22 2013 20:02 - staff

Geachte,

we hebben uw tablet gronzig onderzocht. Gelieve dan ook aan te geven welke optie u kiest :

- apparaat niet hersteld retour sturen met 25 euro kosten voor nazicht en transport

- apparaat laten vernietigen, geen kosten.

Mvg,

SSB

......................................

Wed, May 1 2013 12:00

Beste Staff

Zo als heb in vorige mail aangegeven "ben bereid €25,- te betalen"
onder voorbehoud dat ik de reuter zending kan controleren en vergelijken.Gelieve dan ook aan te geven of u accord bent


Mvg
Paul

Ps. het toestel vertoonde GEEN zichtbare schade op het moment van verzending die zouden ontstaan door extreme externe druk!


Fri, May 3 2013 7:33 - staff

Geachte,

onhersteld naar u retour sturen kan enkel na betaling van 25 euro voor transport en onderzoek. Er wordt dan niets verder aan het apparaat gedaan en er wordt ook niets verholpen.

Graag uw akkoord.

Mvg,

SSB

.................................

Thu, May 30 2013 9:35

hallo

Zijn jullie nog van plan mijn tablet terug stuuren?? of blijven we kat en muis spel spelen met dat op en neer gemaild ,of hebben jullie iets te verbergen ,in mijn vorige mail was ik toch duidelijk.


""Wed, May 1 2013 12:00

Zo als heb in vorige mail aangegeven "ben bereid €25,- te betalen"
onder voorbehoud dat ik de reuter zending kan controleren en vergelijken.""

Gelieve dan ook aan te geven of u accord bent


Mvg.

Paul

.................................

Thu, May 30 2013 9:39 - staff

Geachte,

we spelen geen kat en muis, maar hebben van u nog steeds geen duidelijk antwoord ontvangen. Hierbij nogmaals de 2 enige mogelijkheden :

Geachte,

we hebben uw tablet gronzig onderzocht. Gelieve dan ook aan te geven welke optie u kiest :

- apparaat niet hersteld retour sturen met 25 euro kosten voor nazicht en transport

- apparaat laten vernietigen, geen kosten.

Mvg,

SSB

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door devious »

da's niet zoals het hoort in NL, maar SSB is dan ook Belgisch...

Paul - Rosmalen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2013 09:46

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door Paul - Rosmalen »

hallo

nu begrijp ik wel maar wat zou ik nu doen, heb je enige idee?

henriette.dehaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2013 08:39

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door henriette.dehaan »

Heb ik maart van dit jaar een tablet bij het Kruidvat gekocht. Helaas problemen met het opladen. De tablet opgestuurd. Goed inpakt, in originele verpakking en daarom heen nog een doos. Tablet komt terug met een scheur in het scherm. Deze zat er nog niet in toen de tablet verzonden werd. Nu wordt er verondersteld door het reparatiebedrijf dat deze scheur er bij ons al in moet hebben gezeten en dat zij hier niets aan kunnen doen. Dit was dus echt niet het geval en wij zitten nu met een kapotte tablet. Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door devious »

mijn tablet is gewoon gerepareerd teruggekomen. Wel vreemd, pas na drie weken, maar verder geen probs.

Teunbosseman
Berichten: 4400
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

devious schreef:mijn tablet is gewoon gerepareerd teruggekomen. Wel vreemd, pas na drie weken, maar verder geen probs.

Ook gekocht bijh KV, TP, PM of welke andere zaak dan ook welke deze speelgoedtablets verkopen ?

Gewoon niet aan beginnen aan die goedkope namaak meuk.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door devious »

Yup, gekocht via Trekpleister.nl. 7 tientjes per stuk, meerdere gekocht.

Omdat ik zelf Rommod ( is dat wel een werkwoord? ) heb ik absoluut geen problemen met deze goedkope "rommel" .
Maar ook de tablet van mijn dochter ( twee jaar geleden via Intertoys ) heb ik verschillende malen onder handen genomen, laatste versie is nu de officiele Cherry fw incl IceCream , en ook daar nooit problemen gehad.
Ach, heel heel soms loopt-ie vast. Booten en klaar. Mij hoor je echt niet klagen. Werkt lekker, filmpje kijken in bed, muziek streamen en de kids hun games die ik helaas wel eerst ff moet kraken ;-)

benk1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2013 22:10

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door benk1 »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door benk1 op 17 sep 2013 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Kruidvat Tablet reparatie service

Ongelezen bericht door devious »

Eigenlijk moet je nu terug naar de winkel. En je geld terug. Je zult bij de Kruidvat wel een filiaalhouder moeten spreken, want ik betwijfel of deblonde dollies daar wel weten dat je eigenlijk met rep verzoeken terug naar de winkel moet
En na drie keer, en de bewijzen heb je, is er maar 1 optie: geld terug. Maar goed, dat moet je maar net weten. Ik hoop dus dat de filiaalhouder wat meer verstand heeft dan de rest.En ja sorry, ik noem ze blonde dollies omdat in mijn dorp
wel heel toevallig alleen prachtige mooie jonge hoogblonde dames/meisjes werken. We hebben ook een Trekpleister in't durp, da's ook Kruidvat, maar dan voor niet-arische medewerksters :lol:

Gesloten