Hallo wie kan me helpen met mijn tablet uit Kruidvat:
Tue, Apr 16 2013 8:44
SSB - RMA prijsopgavehallo
Mijn RMA nr.200***
Ik heb uw prijsogave door gekregen maar ik begrijp er niets van
het ging mij om dat het toestel niet door staart en bleef bij cherry logo hangen ,verder zat het toestel in het orginele hoes met toetsenbord dus ik begrijp niet "( Bestek opgemaakt onder voorbehoud van verborgen gebreken die slechts zichtbaar zijn na het
uitvoeren van de vermelde werkzaamheden.)" Mijn vraag is: wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd? en of de toestel nu door start?.
Mvg
Paul
----- Original Message -----
From: SSB Service Shop & Repair Center
To:
[email protected] ;
[email protected]
Sent: Monday, April 15, 2013 4:41 PM
Subject: Prijsopgave RMA aanvraag
Geachte klant,
Hierbij melden wij u dat de prijsopgave voor RMA-aanvraag nr. 200*** (M-906 van Cherry Mobility) klaar staat op uw Track & Trace pagina.
U kan ze bekijken en downloaden door in te loggen op http://www.ssb-repair.com/repair/eu_track.php
Met vriendelijke groeten,
Het SSB-team
..............................
Tue, Apr 16 2013 23:01
hallo
Ik waardeer u moeiten voor uw herhalende mededeling,maar het is niet de antwoord op mijn vraag.bij deze,
Mijn vraag is:
1) wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd? en of de toestel nu door start?.
2) wat was gebeurt met mijn tablet in de periode tussen 2-04-2013 en 15-04-2013
Mvg
Paul
Ps.Op 2-04-2013 hebben jullie soldering herdaan en toestel geupdate en op dat moment was geen notitie op(DETAILS VOOR RMA-NUMMER 200***) over enige Fysische schade dat was vastgesteld en op 15-04-2013 krijg ik een bericht van jullie met enige info over Bestekkosten: € 25.00. waar voor?
.................................
Sun, Apr 21 2013 14:22 - staff
Geachte,
na het herdoen van de soldering werkte uw tablet nog niet en moest door een andere technieker verder worden afgehandeld.
Daar werd fysische schade vastgesteld en geconstateerd dat reparatie niet mogelijk is.
Mvg,
SSB
................................
Mon, Apr 22 2013 10:55
Hallo
Ik dank u voor uw antwoord. Ik begrijp uit uw verhaal dat een fysieke
externe schade is instaan, maar hoe is het mogelijk dat het toestel vanaf
het begin vertoonde het opstart probleem? Na het aankoop werd ook een hoes
met het toetsenboord meteen besteld,tegen de tijd van levering (3 weken)
werd het toestel paar keer gebruik vandaar de enkele krasjes op de
achterkant ( slechte kwaliteit )verder ben erg zuinig er op geweest , daarna
heb ik het toestel in het hoes geplaatst en nog paar keer gebruikt , verder
laag het toestel in het doos in de kast 2a3 manden ,vervolgens wou ik hem
weer gaan gebruiken ,eerst volledig opgeladen maar wou niet door starten,
bij deze heb ik het toestel stevig in doos gepakt en naar jullie opgestuurd
voor garantie (door te tel. Gesprek met u collega bleek een software
probleem wat regelmatig voorkomt,maandag morgen/vrijdag middag product ).Op
het moment van verzending van het toestel waren geen zichtbare schade die
zouden ontstaan door extreme externe druk .Nu beweren jullie dat het
probleem niet aan de software ligt maar aan de hardware door extreme externe
druk (dus van mij) , is het toevallig niet zo dat willen jullie het toestel
dat men opstuurt tig maal door verkopen onder een smoes het is niet te
maken u kan kiezen .
a) laten vernietigen?
b) €25,-betalen voor niets? Met de hoop dat het lukt?.
Conclusie : zeer slechte kwaliteit product,lage prijzen ,hoge wisten
Oplossing: ben beried €25,- betalen voor het verhelpen van bekende bij
jullie software probleem van zeer slechte kwaliteit product , als u niet
meen eens bent ,het is ook goed maar ik laat het hier niet bij.
Ik geef GEEN toestemming voor het laten vernietigen !!!!
Voor eventuele onduidelijkheden kunt u mijn uiteraard bellen aangezien U
telefonisch slecht bereikbaar ben.
Mijn tel nr is +316555*****
Mvg
Paul
............................................
----- Original Message -----
From: "Tabletsupport.eu"
To:
Sent: Sunday, April 21, 2013 2:22 PM
Subject: [#112429] Re: Prijsopgave RMA aanvraag
Mon, Apr 22 2013 20:02 - staff
Geachte,
we hebben uw tablet gronzig onderzocht. Gelieve dan ook aan te geven welke optie u kiest :
- apparaat niet hersteld retour sturen met 25 euro kosten voor nazicht en transport
- apparaat laten vernietigen, geen kosten.
Mvg,
SSB
......................................
Wed, May 1 2013 12:00
Beste Staff
Zo als heb in vorige mail aangegeven "ben bereid €25,- te betalen"
onder voorbehoud dat ik de reuter zending kan controleren en vergelijken.Gelieve dan ook aan te geven of u accord bent
Mvg
Paul
Ps. het toestel vertoonde GEEN zichtbare schade op het moment van verzending die zouden ontstaan door extreme externe druk!
Fri, May 3 2013 7:33 - staff
Geachte,
onhersteld naar u retour sturen kan enkel na betaling van 25 euro voor transport en onderzoek. Er wordt dan niets verder aan het apparaat gedaan en er wordt ook niets verholpen.
Graag uw akkoord.
Mvg,
SSB
.................................
Thu, May 30 2013 9:35
hallo
Zijn jullie nog van plan mijn tablet terug stuuren?? of blijven we kat en muis spel spelen met dat op en neer gemaild ,of hebben jullie iets te verbergen ,in mijn vorige mail was ik toch duidelijk.
""Wed, May 1 2013 12:00
Zo als heb in vorige mail aangegeven "ben bereid €25,- te betalen"
onder voorbehoud dat ik de reuter zending kan controleren en vergelijken.""
Gelieve dan ook aan te geven of u accord bent
Mvg.
Paul
.................................
Thu, May 30 2013 9:39 - staff
Geachte,
we spelen geen kat en muis, maar hebben van u nog steeds geen duidelijk antwoord ontvangen. Hierbij nogmaals de 2 enige mogelijkheden :
Geachte,
we hebben uw tablet gronzig onderzocht. Gelieve dan ook aan te geven welke optie u kiest :
- apparaat niet hersteld retour sturen met 25 euro kosten voor nazicht en transport
- apparaat laten vernietigen, geen kosten.
Mvg,
SSB