LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lange reparatietijd telefoon en tablet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mischarietveld

lange reparatietijd telefoon en tablet

Ongelezen bericht door mischarietveld »

Ik heb een tablet en telefoon besteld bij Retailheaven.nl. Het tablet was na 1 week kapot en ik mocht hem terugsturen. Een paar weken later arriveerde mij telefoon (iOcean) en deze was na 3 dagen al kapot (accu laad niet op).
Ik mocht ze beide terugsturen voor reparatie. Nu is mijn tablet al 2 maanden weg en mijn telefoon bijna 1,5 maand. Heb alle mailing bewaard. De ene keer zegt ie dat het is gerapareerd en zo spoedig mogelijk opgestuurd wordt (da's 3 weken geleden) en de andere keer zegt ie dat ik moet wachten op nieuwe tablet en telefoon. Beetje tegenstrijdig. Ik mail iedere week met de vraag hoelang het nog gaat duren. Hij heeft toen zo'n boos mailtje teruggestuurd, dat ik niet zo moest zeuren en dat dit soort mailtjes alleen maar zorgen dat ik weer onder op de stapel kom te liggen....
Hij is dus zowieso tegenstrijdig met of de producten gerepareerd gaan worden of vervangen. En hij loopt wel erg te dreigen dat ik niet zo moet zeuren....
Iermand ervaring hiermee?

ArneLH
Contacteer:

Re: lange reparatietijd telefoon en tablet

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ik zou een aanmaning sturen met daarin een redelijke termijn stellen waarbinnen u de producten gerepareerd of vervangen wilt hebben en aangeven dat als een en ander niet plaatsvindt binnen die termijn dat de overeenkomst dan ontbonden is.

Teunbosseman
Contacteer:

Re: lange reparatietijd telefoon en tablet

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

mischarietveld schreef:Ik heb een tablet en telefoon besteld bij Retailheaven.nl. Het tablet was na 1 week kapot en ik mocht hem terugsturen. Een paar weken later arriveerde mij telefoon (iOcean) en deze was na 3 dagen al kapot (accu laad niet op).
Ik mocht ze beide terugsturen voor reparatie. Nu is mijn tablet al 2 maanden weg en mijn telefoon bijna 1,5 maand. Heb alle mailing bewaard. De ene keer zegt ie dat het is gerapareerd en zo spoedig mogelijk opgestuurd wordt (da's 3 weken geleden) en de andere keer zegt ie dat ik moet wachten op nieuwe tablet en telefoon. Beetje tegenstrijdig. Ik mail iedere week met de vraag hoelang het nog gaat duren. Hij heeft toen zo'n boos mailtje teruggestuurd, dat ik niet zo moest zeuren en dat dit soort mailtjes alleen maar zorgen dat ik weer onder op de stapel kom te liggen....
Hij is dus zowieso tegenstrijdig met of de producten gerepareerd gaan worden of vervangen. En hij loopt wel erg te dreigen dat ik niet zo moet zeuren....
Iermand ervaring hiermee?

Bij zulke reacties krijg ik grote twijfels betreffende de kwaliteit van geleverde spullen. Als je aanmaning stuurt zoals voorgesteld zou ik deze wel aangetekend versturen. Als bedrijf niet reageert zet de naam maar neer, is een ander gewaarschuwd als deze rondje googled.

Gesloten