5 weken geleden heb ik een laptop ter reparatie verzonden naar Wehkamp.
2 weken later bericht gekregen dat het defect niet onder de garantie viel.
Daarna keuzemogenlijkheid gehad en gekozen voor betaling van 42 euro en ook gelijk betaald
Daarna was het gebeurd, vele emails en gebeld waar mijn laptop blijft, 2 x betalingsbewijs toegestuurd maar het blijft stil op vele automatische bevestigingen van wehkamp.
Heb inmiddels ook een shop review op Tweakers geplaatst.
Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen om mijn laptop terug te krijgen
Met vriendelijke groet,
Rene Dekkers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laptop niet terug na reparatie Wehkamp
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 aug 2014 16:32
Laptop niet terug na reparatie Wehkamp
Laatst gewijzigd door Radar op 15 aug 2014 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
Re: Laptop niet terug na reparatie Wehkamp
Beetje jammer dat je het zo laat (ik bedoel vrijdag en de tijd) schrijft. Met een beetje geluk komt er wel iemand van Wehkamp Webcare op de site met aanbod je klacht te beschrijven. Dus even geduld a.u.b. Hoop ik dan maar.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Laptop niet terug na reparatie Wehkamp
Goedenavond Rene. Zo te lezen gaat er iets goed mis. Zou jij ons je klantnummer of postcode/huisnummer willen toesturen naar [email protected]. Wij zullen je klacht dan per direct in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl