LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laptopreparatiewinkel fraudeur

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Miranda1963

laptopreparatiewinkel fraudeur

Ongelezen bericht door Miranda1963 »

Weer voorzichtig met bestellen bij de laptopreparatiewinkel. Ze zijn onbereikbaar, via de mail en telefonisch. Ik heb er een accu besteld voor mijn laptop. Deze zou in voorraad zijn, maar helaas na twee weken wachten heb ik de bestelling geannuleerd. Hier kreeg ik een bevestiging op via de mail (de enige mail die ik van ze gekregen heb). Hierin werd de annulering bevestigd en ik zou met 2 werkdagen mijn geld weer krijgen. Nu drie weken verder en nog geen cent ontvangen. Weer geprobeerd te bellen en gemaild. Geen enkele reactie. Ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten. Ik overweeg nu aangifte te doen van oplichting. Dus wees gewaarschuwd!!

prisma64

Re: laptopreparatiewinkel fraudeur

Ongelezen bericht door prisma64 »

heeft u dit al gelezen

Artikel 11 - Levering en uitvoering
PCOSER Computer Services zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan PCOSER Computer Services kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal PCOSER Computer Services geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 1 maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal PCOSER Computer Services het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontbinding, terugbetalen.

Artikel 2 - Identiteit van PCOSER Computer Services
Postadres: Pieter Langendijkstraat 24, 5251LH Vlijmen

Telefoonnummer: +31(0)85 20 111 50

Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 20:00 uur

E-mailadres: [email protected]

KvK-nummer: 17281936

BTW-identificatienummer: NL153346036B01

Miranda1963

Ik heb het gelezen. Mijn bestelling is geannuleerd. Dit is via de mail door hun bevestigd, maar mijn geld had ik dus allang terug moeten hebben. Als ik kijk naar mijn account staat de bestelling nog steeds in behandeling :evil: Er staat binnen 14 dagen je geld terug en die zijn allang verstreken. Mijn laatste mail is weer eens niet beantwoord en bellen lukt ook niet. Hoe nu verder? Ben ik mijn geld kwijt? Ik overweeg nu echt aangifte te doen van oplichting.

Miranda1963

Ik heb Pcoser Computer Services gegoogled en deze aparte site heeft dezelfde contact gegevens als de laptopreparatiewinkel, behalve het faxnummer. Dit is een niet bestaand nummer :twisted: . Het is dus echt één grote oplichterij :!:

Miranda1963

Na een dreigmail dat ik stappen zou ondernemen als ik mijn geld niet terug kreeg, heb ik gisteren uiteindelijk alsnog mijn geld terug gekregen :) !

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

laptopreparatiewinkel fraudeur
Het is dus echt één grote oplichterij :!:
En waar is er nu gefraudeerd en / of ben je opgelicht ?
Een webwinkel heeft wettelijk gezien 30 dagen de tijd om je geld terug te storten.

Gesloten