LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LED Lampen
-
LED Lampen
Via groupon 2 LED lampen besteld van 4,5 Watt op 13 sep. en 14 sep. betaald en het voucher ingewisseld bij 12deals.
Pas 30 sep. de lampen ontvangen, maar wat schetst mijn verbazing, 2 lampen geleverd van 3 Watt. Hierover direct gemaild met de leverancier en Groupon. Groupon reageerd en vindt het vervelend dat er verkeerde lampen geleverd zijn, maar kan er niets aan doen. Is dat zo? Zij suggeren contact op te nemen met de leverancier.
Dat had ik al gedaan, maar tot nu toe geen reactie en vandaag weer een mail naar hen gestuurd. Zijn er meer mensen die een verkeerde levering hebben gekregen ? Ik zie op andere fora slechte reacties over 12deals.
Pas 30 sep. de lampen ontvangen, maar wat schetst mijn verbazing, 2 lampen geleverd van 3 Watt. Hierover direct gemaild met de leverancier en Groupon. Groupon reageerd en vindt het vervelend dat er verkeerde lampen geleverd zijn, maar kan er niets aan doen. Is dat zo? Zij suggeren contact op te nemen met de leverancier.
Dat had ik al gedaan, maar tot nu toe geen reactie en vandaag weer een mail naar hen gestuurd. Zijn er meer mensen die een verkeerde levering hebben gekregen ? Ik zie op andere fora slechte reacties over 12deals.
Re: LED Lampen
Ook ik heb de LED lampen besteld, voucher verzilverd én verzendkosten betaald. Maar... nog helemaal geen lampen ontvangen, maar ook geen verkeerde dus.
Gister een mail naar Groupon én 12deals gestuurd. Van Groupon niets gehoord maar vandaag wel een verrassend antwoord van 12deals ontvangen, volgens hun gegevens zouden de lampen hier afgeleverd moeten zijn. Nou, echt niet, ik heb ze gevraagd om de gegevens naar mij toe te sturen waaruit blijkt dat ik die lampen ontvangen zou hebben...
En inderdaad, na even googelen op 12deals krijg ik er geen goed gevoel bij.....
Gister een mail naar Groupon én 12deals gestuurd. Van Groupon niets gehoord maar vandaag wel een verrassend antwoord van 12deals ontvangen, volgens hun gegevens zouden de lampen hier afgeleverd moeten zijn. Nou, echt niet, ik heb ze gevraagd om de gegevens naar mij toe te sturen waaruit blijkt dat ik die lampen ontvangen zou hebben...
En inderdaad, na even googelen op 12deals krijg ik er geen goed gevoel bij.....
-
Eind van de middag antwoord ontvangen van 12 deals met het verzoek om een foto te maken van beide lampen en deze naar hen te mailen. Wat ze daar mee willen weet ik niet. Ik zal dat gaan doen en wacht hun reactie maar even af. Eigenlijk vindt ik dat een rare manoeuvre, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Wat als je geen fototoestel hebt? Ik houd jullie op de hoogte en weest voorzichtig met bestellingen bij 12deals.
Wat als je geen fototoestel hebt? Ik houd jullie op de hoogte en weest voorzichtig met bestellingen bij 12deals.
-
Vanochtend de foto's gemaakt deze gemailed naar 12 deals.
Maar inmiddels ook al een soort standaard reactie ontvangen van 12 deals, dat ze binnen 24 uur zullen reageren met wat ik verder moet doen.
Hetzelfde bericht later nog eens ontvangen.
Eind van de middag ook bericht ontvangen n.a.v. mijn foto's. Ze bevestigen dat er inderdaad 2 verkeerde lampen opgestuurd zijn en zij gaan terug naar de originele leverancier en hopen dat er binnenkort 2 nieuwe lampen opgestuurd zullen worden. Als ik het goed begrijp is dat 12 deals ook weer een tussenhandelaar is en niet zelf de lampen opstuurd, maar de originele leverancier.
Dat maakt het product lekker goedkoop!!!
We wachten het nog even rustig af.
Maar inmiddels ook al een soort standaard reactie ontvangen van 12 deals, dat ze binnen 24 uur zullen reageren met wat ik verder moet doen.
Hetzelfde bericht later nog eens ontvangen.
Eind van de middag ook bericht ontvangen n.a.v. mijn foto's. Ze bevestigen dat er inderdaad 2 verkeerde lampen opgestuurd zijn en zij gaan terug naar de originele leverancier en hopen dat er binnenkort 2 nieuwe lampen opgestuurd zullen worden. Als ik het goed begrijp is dat 12 deals ook weer een tussenhandelaar is en niet zelf de lampen opstuurd, maar de originele leverancier.
Dat maakt het product lekker goedkoop!!!
We wachten het nog even rustig af.
Klinkt echt super professioneel zeg, foto's opsturen van het verkeerd ontvangen product, zoiets schept bij mij echt wel vertrouwen Nou ja, als het uiteindelijk maar goed opgelost wordt.
Hier schiet het nog niets op, nav de niet ontvangen LED lampen die dus al ontvangen hadden moeten zijn volgens 12deals. Vandaag een standaard mail van hen dat ze mijn probleem doorgestuurd hebben naar logistiek en een standaard mail van Groupon dat 12deals het druk heeft en dat ik daarom nog even geduld moet hebben.
Niet dus, volgens 12deals heb ik ze al gewoon in huis. Ga dus nog maar eens een rondje mailen.....
Hier schiet het nog niets op, nav de niet ontvangen LED lampen die dus al ontvangen hadden moeten zijn volgens 12deals. Vandaag een standaard mail van hen dat ze mijn probleem doorgestuurd hebben naar logistiek en een standaard mail van Groupon dat 12deals het druk heeft en dat ik daarom nog even geduld moet hebben.
Niet dus, volgens 12deals heb ik ze al gewoon in huis. Ga dus nog maar eens een rondje mailen.....
-
Ben ik de enige die verkeerde LED lampen heeft ontvangen??
-
Vanochtend bericht ontvangen n.a.v. van mijn vraag of ze al iets gehoord hebben.
Ze verwachten dat de lampen deze week geleverd worden.
Ik ben benieuwd.
Ze verwachten dat de lampen deze week geleverd worden.
Ik ben benieuwd.
-
Geachte,
Wij maken graag gebruik van de mogelijkheid om te reageren.
12Deals wikkelt acties af namens leveranciers van producten. Wij hebben zelf geen enkele inspraak over de inhoud van de deals. Wij snappen echter dat men in de veronderstelling is dat dit niet zo is.
Klachten over de deal worden serieus genomen en in samenspraak met de leverancier opgelost. Hier komt spoedig uitsluitsel over.
Vragen kunnen uiteraard nog aan de klantenservice worden gesteld.
Met vriendelijke groet,
12Deals
Wij maken graag gebruik van de mogelijkheid om te reageren.
12Deals wikkelt acties af namens leveranciers van producten. Wij hebben zelf geen enkele inspraak over de inhoud van de deals. Wij snappen echter dat men in de veronderstelling is dat dit niet zo is.
Klachten over de deal worden serieus genomen en in samenspraak met de leverancier opgelost. Hier komt spoedig uitsluitsel over.
Vragen kunnen uiteraard nog aan de klantenservice worden gesteld.
Met vriendelijke groet,
12Deals
Geachte mensen van 12Deals,
Blijkbaar reageren jullie dus alleen als jullie in de media komen....
Na herhaaldelijk jullie gemaild te hebben over de LED lampen die er nog steeds niet zijn, een maand na de verzilvering van het voucher, hierover 2 standaard uitgedraaide antwoorden van jullie op ontvangen te hebben, die ook nog eens nergens op slaan, blijven jullie geheel in stilte gehuld.
Het gevoel dat jullie de klachten serieus nemen is echt op geen enkele wijze aanwezig, integendeel.
Bij vragen contact opnemen met de klantenservice, ik doe niet anders maar jullie reageren nergens op.
Dus nu graag een reactie waar wij, gedupeerde klanten, iets mee kunnen 12Deals!!!
Blijkbaar reageren jullie dus alleen als jullie in de media komen....
Na herhaaldelijk jullie gemaild te hebben over de LED lampen die er nog steeds niet zijn, een maand na de verzilvering van het voucher, hierover 2 standaard uitgedraaide antwoorden van jullie op ontvangen te hebben, die ook nog eens nergens op slaan, blijven jullie geheel in stilte gehuld.
Het gevoel dat jullie de klachten serieus nemen is echt op geen enkele wijze aanwezig, integendeel.
Bij vragen contact opnemen met de klantenservice, ik doe niet anders maar jullie reageren nergens op.
Dus nu graag een reactie waar wij, gedupeerde klanten, iets mee kunnen 12Deals!!!
@ Dancermaintenant, heb je de juiste LED lampen van 12deals ontvangen, ik ben wel heel benieuwd!!!
-
Zoals ik vreesde, niet ontvangen.
Kreeg antwoord van 12 deals dat ze toch echt verstuurd zijn.
Ze verwachten dat ze toch spoedig afgeleverd gaan worden.
Toch nog even de opmerking dat het bij mij niet gaat om niet geleverde, maar om verkeerd geleverde lampen. 3 Watt ipv 4,5 watt.
Wat ik met die foutief geleverde lampen moet doen nooit wat op gehoord.
We wachten het rustig (nou ja rustig?) af.
Kreeg antwoord van 12 deals dat ze toch echt verstuurd zijn.
Ze verwachten dat ze toch spoedig afgeleverd gaan worden.
Toch nog even de opmerking dat het bij mij niet gaat om niet geleverde, maar om verkeerd geleverde lampen. 3 Watt ipv 4,5 watt.
Wat ik met die foutief geleverde lampen moet doen nooit wat op gehoord.
We wachten het rustig (nou ja rustig?) af.
-
Voor de duidelijkheid hieronder nog even de correspondentie van de afgelopen tijd.
Geachte klant,
U geeft aan de zending nog niet te hebben ontvangen.
De levering is reeds enkele dagen geleverd op transport gegaan.
Wij zullen een onderzoek in laten stellen bij de betreffende transporteur. Binnen 3 werkdagen zullen wij u contacteren over de oplossing.
Indien de zending zoek is geraakt zullen we een nieuwe toesturen.
Op 15-10-2011 10:25, Rinus Riecker schreef:
Misschien komen ze vandaag nog, maar tot nu toe de juiste lampen nog niet ontvangen. IK ben zeer teleurgesteld in de afhandeling tot dus ver.
Kunt u aangeven wanneer ze eindelijk eens geleverd worden???
----- Original Message -----
From: Klantenservice 12Deals
To: Rinus Riecker
Sent: Monday, October 10, 2011 9:41 AM
Subject: Re: Re LED lampen
Geachte Klant,
12deals verwacht deze week uw ledlampen bij uw af te leveren.
Op 9-10-2011 22:29, Rinus Riecker schreef:
Nog even een reactie op uw bericht. Het gaat om 2 LED lampen
Heeft U al iets vernomen van de leverancier?
Sent: Thursday, October 06, 2011 2:33 PM
Geachte klant,
Bedankt voor het maken van de foto.
Hier is duidelijk te zien dat het gaat om een 3watt ledlamp en niet om de bestelde 4,5watt ledlamp.
12deals zal dit meenemen in het verhaal naar de leverancier van de ledlampen,en verwachten dan ook z.s.m het juiste artikel bij u af televeren.
onze excuses voor de ongemakken,
Op 6-10-2011 10:18, Rinus Riecker schreef:
Bijgaand de foto's. Graag verneem ik z.s.m. van u hoe we dit gaan oplossen.
Sent: Wednesday, October 05, 2011 6:33 PM
Subject: Re:
Geachte Klant,
Zou u een foto kunnen maken van de twee producten waar op staat dat het 3watt is,en dit op kunnen sturen naar [email protected]
Op 5-10-2011 17:01, Rinus Riecker schreef:
Onderstaand bericht al eerder gestuurd naar [email protected] met een cc. aan groupon
LS.,
Voucher code 74/5798
Order nummer 1098647.1
Rond 13 sep. 2011 heb ik meegedaan aan de GROUPON aktie twee 4,5 Watt LED-lampen voor EUR 24,00 ex verz. kosten
Deze lampen op 14 sep. besteld en ook de verzendkosten zijn betaald op 14 sep. 2011.
Pas gisteren ontving ik deze lampen, maar tot mijn verbazing zaten er twee LED lampen van 3 Watt in de verpakking.
Graag verneem ik van U hoe dat kan en wat ik moet doen zodat ik de juiste lampen alsnog van U kan ontvangen?
Bij voorbaat dank
M. Riecker
Geachte klant,
U geeft aan de zending nog niet te hebben ontvangen.
De levering is reeds enkele dagen geleverd op transport gegaan.
Wij zullen een onderzoek in laten stellen bij de betreffende transporteur. Binnen 3 werkdagen zullen wij u contacteren over de oplossing.
Indien de zending zoek is geraakt zullen we een nieuwe toesturen.
Op 15-10-2011 10:25, Rinus Riecker schreef:
Misschien komen ze vandaag nog, maar tot nu toe de juiste lampen nog niet ontvangen. IK ben zeer teleurgesteld in de afhandeling tot dus ver.
Kunt u aangeven wanneer ze eindelijk eens geleverd worden???
Sent: Monday, October 10, 2011 9:41 AM
Geachte Klant,
12deals verwacht deze week uw ledlampen bij uw af te leveren.
Op 9-10-2011 22:29, Rinus Riecker schreef:
Nog even een reactie op uw bericht. Het gaat om 2 LED lampen
Heeft U al iets vernomen van de leverancier?
Sent: Thursday, October 06, 2011 2:33 PM
Geachte klant,
Bedankt voor het maken van de foto.
Hier is duidelijk te zien dat het gaat om een 3watt ledlamp en niet om de bestelde 4,5watt ledlamp.
12deals zal dit meenemen in het verhaal naar de leverancier van de ledlampen,en verwachten dan ook z.s.m het juiste artikel bij u af televeren.
onze excuses voor de ongemakken,
Op 6-10-2011 10:18, Rinus Riecker schreef:
Bijgaand de foto's. Graag verneem ik z.s.m. van u hoe we dit gaan oplossen.
Sent: Wednesday, October 05, 2011 6:33 PM
Subject: Re:
Geachte Klant,
Zou u een foto kunnen maken van de twee producten waar op staat dat het 3watt is,en dit op kunnen sturen naar [email protected]
Op 5-10-2011 17:01, Rinus Riecker schreef:
Onderstaand bericht al eerder gestuurd naar [email protected] met een cc. aan groupon
LS.,
Voucher code 74/5798
Order nummer 1098647.1
Rond 13 sep. 2011 heb ik meegedaan aan de GROUPON aktie twee 4,5 Watt LED-lampen voor EUR 24,00 ex verz. kosten
Deze lampen op 14 sep. besteld en ook de verzendkosten zijn betaald op 14 sep. 2011.
Pas gisteren ontving ik deze lampen, maar tot mijn verbazing zaten er twee LED lampen van 3 Watt in de verpakking.
Graag verneem ik van U hoe dat kan en wat ik moet doen zodat ik de juiste lampen alsnog van U kan ontvangen?
Bij voorbaat dank
M. Riecker
Je hebt in ieder geval nog wel wat ontvangen, ook al zijn het de verkeerde lampen
Frustrerend..... een mailwisseling waar je niets mee kan, zucht.
Hier schiet het ook helemaal niks op, niets meer gehoord van 12Deals, was te verwachten natuurlijk.
Wel heb ik nu een mailwisseling met Groupon gehad dat die erachter aan gaan, dus daar heb ik mijn hoop nu bij neergelegd.
Met 12Deals wordt het niets, geen comunicatie mogelijk, zowel telefonisch als per mail niet.
Ik kan ook niet anders als "rustig" afwachten en blijf hoop houden dat de lampen echt eens zullen komen, inmiddels heb ik op meer plekken op internet gelezen dat meer mensen hun bestelde LED lampen niet hebben ontvangen.
Wordt vast en zeker nog wel vervolgd.....
Frustrerend..... een mailwisseling waar je niets mee kan, zucht.
Hier schiet het ook helemaal niks op, niets meer gehoord van 12Deals, was te verwachten natuurlijk.
Wel heb ik nu een mailwisseling met Groupon gehad dat die erachter aan gaan, dus daar heb ik mijn hoop nu bij neergelegd.
Met 12Deals wordt het niets, geen comunicatie mogelijk, zowel telefonisch als per mail niet.
Ik kan ook niet anders als "rustig" afwachten en blijf hoop houden dat de lampen echt eens zullen komen, inmiddels heb ik op meer plekken op internet gelezen dat meer mensen hun bestelde LED lampen niet hebben ontvangen.
Wordt vast en zeker nog wel vervolgd.....
Ik kreeg bij mijn puma telefoon dezelfde reactie.
Gewoon niet accepteren.
Groupon moet leveren wat ze aanbiedt.
Gebeurd dit niet dan moet je Groupon in gebreke stellen.
Kan Groupon aangeboden niet leveren na ingebreke stelling moet je geld terug vorderen bij Groupon.
Wil Groupon hier niet aan meewerken.
Geld terugvorderen via creditcard maatschappij. Correspondentie met Groupon goed bewaren.
In mijn geval krijg ik geld via creditcard maatschappij terug terwijl Groupon niet meer op mijn mailtjes reageerde!
Succes!
Gr. Gideon
Gewoon niet accepteren.
Groupon moet leveren wat ze aanbiedt.
Gebeurd dit niet dan moet je Groupon in gebreke stellen.
Kan Groupon aangeboden niet leveren na ingebreke stelling moet je geld terug vorderen bij Groupon.
Wil Groupon hier niet aan meewerken.
Geld terugvorderen via creditcard maatschappij. Correspondentie met Groupon goed bewaren.
In mijn geval krijg ik geld via creditcard maatschappij terug terwijl Groupon niet meer op mijn mailtjes reageerde!
Succes!
Gr. Gideon
Mijn advies is:
1. Eventueel nog een redelijke termijn, bijv. 5 werkdagen aangezien er neem ik aan ook al een leveringstermijn was overeengekomen bij aankoop, stellen aan de partij waarmee je de koopovereenkomst hebt gesloten.
2. Bij geen verbetering ontbinding van de overeenkomst (non-conformiteit).
3. Geld terugvragen + rente + vergoeding van vermogensschade (of dit te laten doen door een incassobureau dat vorderingen neemt van particulieren).
1. Eventueel nog een redelijke termijn, bijv. 5 werkdagen aangezien er neem ik aan ook al een leveringstermijn was overeengekomen bij aankoop, stellen aan de partij waarmee je de koopovereenkomst hebt gesloten.
2. Bij geen verbetering ontbinding van de overeenkomst (non-conformiteit).
3. Geld terugvragen + rente + vergoeding van vermogensschade (of dit te laten doen door een incassobureau dat vorderingen neemt van particulieren).
-
Ik zou met 3 werkdagen bericht krijgen van 12deals wat er met de lampen zou zijn gebeurd omdat ze beweren dat ze wel geleverd zijn.
De 3 dagen zijn nu dus om, maar niets gehoord natuurlijk. Vandaag weer een mailtje naar ze gestuurrd waarom niets gehoord.
De 3 dagen zijn nu dus om, maar niets gehoord natuurlijk. Vandaag weer een mailtje naar ze gestuurrd waarom niets gehoord.
Nou, werkelijk, het is toch echt niet te geloven...
Komt er hier net een pakje... en wat zit erin..... 2 LED lampen van 3 Watt ipv 4,5 Watt!!!!!!
Hoezo een bord voor hun kop.........
Komt er hier net een pakje... en wat zit erin..... 2 LED lampen van 3 Watt ipv 4,5 Watt!!!!!!
Hoezo een bord voor hun kop.........
-
In ieder geval gefeliciteerd dat je nu wat ontvangen hebt, maar helaas dus de verkeerde wattage.
Zouden wij nu de enige zijn die verkeerde lampen hebben ontvangen?
Ik ben bang dat de meesten denken laat maar zitten of misschien dat het ze niet is opgevallen???
Ikzelf nog steeds niets gehoord van 12deals ondanks belofte binnen 3 werkdagen te reageren.
Ik heb ze daar dus alweer overgemailed.
Zouden wij nu de enige zijn die verkeerde lampen hebben ontvangen?
Ik ben bang dat de meesten denken laat maar zitten of misschien dat het ze niet is opgevallen???
Ikzelf nog steeds niets gehoord van 12deals ondanks belofte binnen 3 werkdagen te reageren.
Ik heb ze daar dus alweer overgemailed.
Ja... dankjewel
Ik kan me eigenlijk niet indenken dat alle anderen wel de bestelde LED lampen hebben ontvangen, internet staat vol met klachten over 12Deals. Het is niet zo'n groot bedrag, ik denk dat het hem daar in zit?
Elders ben ik nog één klacht tegengekomen van iemand die de lampen niet heeft ontvangen, ook geen verkeerde, gewoon niks.
Ik ben jouw weg maar ingegaan, dus foto's gemaakt en opgestuurd naar 12Deals.
LED lampen van 3 Watt, pfffft... ik sta die lampen ook echt niet meer af voordat ik de goede in m'n handen heb en ook nog gecontroleerd heb of ze het doen!
Succes ermee, enneh..... wordt vast nog vervolgd......
Ik kan me eigenlijk niet indenken dat alle anderen wel de bestelde LED lampen hebben ontvangen, internet staat vol met klachten over 12Deals. Het is niet zo'n groot bedrag, ik denk dat het hem daar in zit?
Elders ben ik nog één klacht tegengekomen van iemand die de lampen niet heeft ontvangen, ook geen verkeerde, gewoon niks.
Ik ben jouw weg maar ingegaan, dus foto's gemaakt en opgestuurd naar 12Deals.
LED lampen van 3 Watt, pfffft... ik sta die lampen ook echt niet meer af voordat ik de goede in m'n handen heb en ook nog gecontroleerd heb of ze het doen!
Succes ermee, enneh..... wordt vast nog vervolgd......
-
Vandaag maar weer gereclameerd bij 12Deals en een boze mail naar Groupon gestuurd en me opgezegt voor alle nieuwsbrieven van Groupon. Ik had al eerder een moeizaam akkefietje via Groupon
Ik ben klaar met Groupon.
Ik ben klaar met Groupon.