LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leggingswinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
06carola06

leggingswinkel.nl

Ongelezen bericht door 06carola06 »

Onlangs bestelde ik bij leggingswinkel.nl enkele leggings. Na betaling kreeg ik melding dat betaling was geannuleerd. Bij controle bij de bank bleek echter dat de betaling wel was afgeschreven. Bij leggingswinkel.nl is nu geen bestelling bekend. Op mijn mails reageren ze niet. Wie heeft meer van deze ervaringen met deze site?

alfatrion

Re: leggingswinkel.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hebben zij het bedrag afgeboekt? Heb je anders wel het juiste rekening nummer gebruikt?

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je hebt zelf de overschrijving gedaan? Niet via ideal oid?

06carola06

De betaling ging via Ideal, via een link vanaf de site.

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Dan heb je toch een betalingsbewijs, zou die samen met een brief aangetekend versturen en uw geld terug vragen.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Alle e-mails ed. bewaren en per e-mail of post binnen 7 dagen overboeking van de 'onverschuldigde betaling' vragen op jouw rekeningnummer, aangetekend is niet nodig. Doen ze dat niet -> incassobureau :twisted:

06carola06

Na veel gedoe is het goed gekomen en heb ik de leggings ontvangen. Gelukkig maar.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

06carola06

Toch kun je wel wat vraagtekens plaatsen bij deze (vreemde) gang van zaken, maar gelukkig is alles op z'n pootjes terecht gekomen. Eind goed, al goed.

Maxiem.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

MAXIEM schreef:06carola06

Toch kun je wel wat vraagtekens plaatsen bij deze (vreemde) gang van zaken, maar gelukkig is alles op z'n pootjes terecht gekomen. Eind goed, al goed.

Maxiem.
Er gaat wel eens wat mis bij ideal. Meestal komt de betalingsbewijs bij de webshop na verloop van tijd alsnog binnen. Waarschijnlijk hier ook het geval.

Gesloten