mensen mijn verhaal moest eraf,ivm juristhe stappen omdat er onwaarheden in mijn verhaal zouden staan,maar zo ervaar ik het nu eenmaal.. maar ik lees hier meer dan genoeg en het zegt ook allemaal genoeg.
succes allemaal ermee
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] let op je verhaal
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: let op je verhaal
Bernie -
kwestie van aanpassen.
Ik voel, ik denk, ik vind dat....
en het valt onder vrijheid van meningsuiting.
Stellige beweringen, zoals "zij zijn oplichters" kan je beter vervangen door "ik voel me door hun opgelicht"
Op deze manier is het namenlijk geen onwaarheid, maar een mening.
kwestie van aanpassen.
Ik voel, ik denk, ik vind dat....
en het valt onder vrijheid van meningsuiting.
Stellige beweringen, zoals "zij zijn oplichters" kan je beter vervangen door "ik voel me door hun opgelicht"
Op deze manier is het namenlijk geen onwaarheid, maar een mening.
Re: let op je verhaal
hey thanks
na veel bellen is het probleem netjes opgelost begreep ik,maar je mag altijd voor je mening uitkomen en het is niet meteen smaad of laster maar om problemen te voorkomen..en het probleem is al meerdere keren kenbaar gemaakt door andere mensen,ik snap wat je aangeeft
na het verhaal was het vrij snel netjes opgelost
na veel bellen is het probleem netjes opgelost begreep ik,maar je mag altijd voor je mening uitkomen en het is niet meteen smaad of laster maar om problemen te voorkomen..en het probleem is al meerdere keren kenbaar gemaakt door andere mensen,ik snap wat je aangeeft
na het verhaal was het vrij snel netjes opgelost