LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leugenaar echt?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Helaass

Leugenaar echt?

Ongelezen bericht door Helaass »

ik ben sinds oktober 2009 klant van garanto matic.
Toen die tijd heb ik zaklamp besteld daarna heb ik met besteling een brief mee gehad er stat op u bent genomineerd als winnar van 100.000 euro alleen je moet besteling doen,,,,ja heb ik gedaan daarna iedere week heb raar brief en verschillende bedrag.Nominatie weet ik veel allemaal bestelen ,,,bestelen,,,bestelen en wier bestelen en uit eindelijk heb totaal 700 [/b]euro bestelling heb ik gedaan echt waar niks gewonen tot nu toe en heb ik hellemal stop gezegd en wat over nu waardeloos,onnodige spullen van Carant-o Matic
:oops: :oops: :oops: :oops:

Toxopeus

Re: Leugenaar echt?

Ongelezen bericht door Toxopeus »

seagoing racer2

Re: Leugenaar echt?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

ik ben sinds oktober 2009 klant van garanto matic.
Toen die tijd heb ik zaklamp besteld daarna heb ik met besteling een brief mee gehad er stat op u bent genomineerd als winnar van 100.000 euro alleen je moet besteling doen,,,,ja heb ik gedaan daarna iedere week heb raar brief en verschillende bedrag.Nominatie weet ik veel allemaal bestelen ,,,bestelen,,,bestelen en wier bestelen en uit eindelijk heb totaal 700 [/b]euro bestelling heb ik gedaan echt waar niks gewonen tot nu toe en heb ik hellemal stop gezegd en wat over nu waardeloos,onnodige spullen van Carant-o Mati
http://www.marktplaats.nl , krijg je misschien nog iets terug.

Ik nomineer je als de grootste ezelskop van het forum. (Is overigens geen geldbedrag aan verbonden)

Gesloten