LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leveringsproblemen met Ludi Trading

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
WilcoB

Leveringsproblemen met Ludi Trading

Ongelezen bericht door WilcoB »

Op 23/2/11 heb ik via Groupon een voucher à € 19,-- gekocht voor een sweater. Op 19/4 heb ik deze sweater besteld bij Ludi Trading (zie http://www.ludi.nu) en aanvullend € 16,75 overgemaakt voor full-color en verzendkosten.
Na veelvuldig emailverkeer kreeg ik sterk de indruk dat ik aan het lijntje werd gehouden. Ik heb het bedrijf inmiddels in gebreke gesteld en geëist om voor 5/8 de bestelde sweater te leveren of om mijn rekening te crediteren. Na een korte reactie per email heb ik om een concrete datum gevraagd wanneer ik mijn sweater of geld kan verwachten. En toen bleef het stil.....Het gaat mij niet om het bedrag wel om het principe.

17/8 update: na bijna 4 maanden kreeg ik vandaag de sweater binnen.
Laatst gewijzigd door WilcoB op 17 aug 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Re: Leveringsproblemen met Ludi Trading

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@WilcoB -
heb je ook contact met Groupon gezocht (als verkoper van de deal)?

Want - zij zijn waarschijnlijk aanspreekpunt hiervoor.
Het begint er op te lijken dat de barstjes bij Groupon barsten beginnen te worden.

Op dit forum zijn steeds meer issues te vinden:

Roboduster: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=100872
Empire Tablet: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=102018

en er zijn er nog vast wel een paar.

alweeralwin

Re: Leveringsproblemen met Ludi Trading

Ongelezen bericht door alweeralwin »

Ik heb dezelfde problemen met Ludi Trading. Heeft verder niets met Groupon te maken lijkt mij, Groupon handelt als soort tussenpersoon, het afhandelen van de bestelling zou door Ludi moeten gebeuren.

Ook ik heb begin dit jaar 2 sweaters besteld. Toen het langer duurde dan de aangegeven 3 weken heb ik een net mailtje gestuurd. Men zou het "navragen bij de leverancier". Daarna weer weken stilte. Toen ik zelf weer begon te mailen gaf mijn "contact" bij Ludi aan dat er problemen waren met de leverancier, maar dat hij verwachtte die in een paar dagen opgelost te hebben. Weer een maand stil. Ik heb weer een email gestuurd met het bericht dat ik erg ontevreden was en dat ik het snel opgelost wilde zien. Een dag later gaf hij mij aan dat "alle openstaande orders uitgedraaid zouden worden en binnen een week geleverd zouden worden". Ik was (redelijk) blij. Paar dagen later kreeg ik een mailtje of ik een ander logo bestand wilde sturen omdat het niet bruikbaar was. Ik heb 2 nieuwe bestanden gestuurd, met de vraag of men direct contact met mij op wilde nemen als het niet goed was. Dat is nu alweer anderhalve maand geleden.

Ongelofelijk dat een (volgens de Groupon tekst) "snel groeiend bedrijf... dat een groot scala aan A sport merken voor de scherpste prijs aan bedrijven, scholen en verenigingen levert" in deze tijd zó slecht communiceert en contact met de klant onderhoudt. Ik heb vandaag een mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil.

Overigens staat er vandaag weer een sweater aanbieding op Groupon. Dit is van een ander bedrijf dat niets met Ludi te maken heeft (ik heb ze gebeld).

UPDATE 28-9-11: Ludi heeft mijn klacht als terecht beoordeeld, en de door mij overgemaakte verzendkosten (6,75) terug gestort. Daarbij is er door Ludi op 23-9 een email naar Groupon gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten. Ik wacht nog op reactie/geld.

Gesloten