Dell suggereert dat hun levertijd 2 werkdagen is. Heb net een XPS 15Z besteld. Nadat betaling binnen was, bleek levertijd circa 3 weken! Omdat ik een bedrijf ben, zonder consumenten protectie mag ik de levering niet annuleren. DELL weet dat bedrijven geen consumentenbescherming genieten, krijgen waarschijnlijk heel veel klachten want telefoniste wist direct vrolijk te melden dat ik pech had. Is hier wat aan te doen?
Een klacht via radar HELPT!
Heb net een medewerker aan de lijn gekregen dat DELL toch bereidwillig is. Ben erg benieuwd, maar ze doen hun best. Blij dat DELL meekijkt in RADAR forum.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levertijd DELL circa 3 weken! ipv suggestie 2 dagen
Levertijd DELL circa 3 weken! ipv suggestie 2 dagen
Laatst gewijzigd door apdenhaag op 26 sep 2011 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Levertijd DELL circa 3 weken! ipv suggestie 2 dagen
Ja volgende keer gewoon in de winkel kopen 
-
Guardian72
- Contacteer:
Levertijd voor een 'systeem op maat' van 2 dagen?
Dell heeft voor voorraadartikelen (Scherm, accu) soms 2 dagen.
Voor een gemiddeld systeem toch al snel 8 dagen - en voor systemen die wat lastiger onderdelen hebben tot 14 dagen.
Het schijnt dat 'japan' ook vertraging oplevert.
Maar een op maat geconfigureerd systeem heb ik op zijn snelst in 6 dagen ontvangen (zakelijk).
Dell heeft voor voorraadartikelen (Scherm, accu) soms 2 dagen.
Voor een gemiddeld systeem toch al snel 8 dagen - en voor systemen die wat lastiger onderdelen hebben tot 14 dagen.
Het schijnt dat 'japan' ook vertraging oplevert.
Maar een op maat geconfigureerd systeem heb ik op zijn snelst in 6 dagen ontvangen (zakelijk).
Dell werkt "Build to order" dus de machine wordt pas gebouwd als deze besteld is (zal wel iets buffer inzitten voor de standaard systemen) , dus 2 dagen lijkt me erg snel. Waar staat dat ?