LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lock Shop / van Delft beveiliging

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mariette E

Lock Shop / van Delft beveiliging

Ongelezen bericht door Mariette E »

In september bestelling geplaatst bij www.lock-shop.nl. Na leveren bleken de sloten en niet de juiste kleur te hebben en te zijn voorzien van zgn. badkamersluiting ( op afbeelding op internet was dit niet te zien). Gebeld, uitgezocht zou worden of juiste product zou kunnen worden geleverd. Na twee weken zelf gebeld en bijzonder onsymphatieke medewerker aan de lijn. Niks bekend, en er kon ook niet geruild of retour kon worden gezonden worden. Na gesprek met eigenaar toezegging dat na terugsturen bedrag zou worden terug betaald. 16 november verstuurd ( met ontvangstbevestiging). Vandaag hoor ik dat pakket niet is afgehaald en retour naar mij komt. Eigenaar niet te spreken.

sephora30

Re: Lock Shop / van Delft beveiliging

Ongelezen bericht door sephora30 »

Voor zover ik weet is een webshop verplicht om adres gegevens te vermelden op de site, dus een bezoekadres. Ik heb hem niet gevonden.

BartSBB

Ongelezen bericht door BartSBB »

Bezoekadres is via faxnummer op te zoeken, behoort toe aan een bedrijf in Bleiswijk.

Is het pakketje in eerste instantie dan niet aangenomen ofzo (niemand die open deed?), aangezien je zegt dat het niet is afgehaald.. Apart bedrijf dan, als ze de deur niet eens open doen.

Mariette E

Pakket is verzonden per TNT met handtekening voor ontvangst. Is verzonden naar hun postbusadres.

Mariette E

Zojuist meneer gesproken. Volgens hem had ik het zonder bewijs van ontvangst moeten versturen want ´normaal komt alles altijd aan´....Vreemd hoor dat wanneer je juist zo zorgvuldig mogelijk iets wilt verzenden, het dan niet aankomt. Maar goed, we sturen het nogmaals terug en vooralsnog ga ik ervan uit dat meneer zijn betalingsverplichting ( plus 2 x verzendkosten) nakomt. Hoe dan ook, vooralsnog geen aanrader.

bern60

Ongelezen bericht door bern60 »

ook mijn zoon heeft deze ervaring met lockshop. Een foutieve zending aangetekend retour wordt niet afgehaald. E-mail en brieven worden niet tot zeer laat beantwoord. Wordt een brief na herhaald verzoek beantwoord dan ligt de fout m.b.t. de gang van zaken volledig bij de cliënt en niet bij lockshop. Als voorbeeld; mijn zoon had bij het retourzenden rekening moeten houden met het maken van fouten door TNT post bij postbusbezorging.
Kort om, een gewaarschuwd mens.....

Gesloten