Ik heb nu twee dure tassen voor een leuk prijsje gekocht.
De prijs is reëel gezien de korting tot 85 % is.
En als ik de reguliere prijs neem en daar 85 % van af trek, is mijn betaalde prijs reëel.
Deze prijs stond op de site vermeld , in mijn winkelmandje vermeld en op mijn aankoopbon die ik via Paypal betaald heb.
Via mail kreeg ik dan de aankoopbevestiging waar ook weer deze prijzen vermeld staan .
Twee uur later kreeg ik deze mail:
Ik heb meteen terug gemaild dat ik hier niet mee akkoord ga, er is een koopovereenkomst gesloten en betaald dus zij moeten mijn aankopen leveren.Vanochtend heeft u een Handtas en een schoudertas bij ons gekocht, waarvoor dank! Helaas is er vanuit onze kant een fout gemaakt. In een bepaalde campagne zijn namelijk de prijzen van de producten verwisselend.
Helaas zijn we hierdoor genoodzaakt alle bestellingen met foutieve prijzen te annuleren. Onze oprechte excuses hiervoor.Uw bestelling is inmiddels dan ook geannuleerd en het aankoopbedrag is direct teruggestort op uw rekening.
Aangezien de campagne nog loopt, zijn de producten wel opnieuw beschikbaar gesteld tegen de juiste prijzen. Ook andere klanten zijn in de gelegenheid het product te kopen.We voelen ons verantwoordelijk voor deze fout en willen u dan ook graag een voucher van €50,- aanbieden voor dit ongemak.
Heb ik gelijk ? of mogen zij zomaar de koop ongedaan maken ?