LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] magix video deluxe 2016 bevalt toch niet....wat kan ik doen?
magix video deluxe 2016 bevalt toch niet....wat kan ik doen?
Ik heb het programma video deluxe nog geen 24 uur in gebruik gehad..achteraf blijkt het toch te moeilijk voor mij dus ik heb spijt van de aankoop....als ik nou had gekozen om de bestelling alleen via de post te doen maar omdat ik heb gekozen voor download zodat ik meteen aan de slag kon heb ik volgens het bedrijf geen recht op herroeping en dus heb ik bijna 60 euro uit gegeven aan iets waar ik achteraf niks meer mee doe/kan omdat ik het niet begrijp....achteraf heb ik spijt dat ik niet eerst de 30 dagen proefversie heb geprobeerd....dit is een harde maar dure les....
Ik wil afzien van de aankoop en dus geld terug....het moet toch niet zo ingewikkeld zijn om mijn account bij magix te verwijderen? Ik heb overigens het programma al verwijderd en gedeactiveerd....dat moeten ze bij magix ook kunnen zien....een beetje coulance rond de feestdagen zou toch wel fijn zijn....
Ik wil afzien van de aankoop en dus geld terug....het moet toch niet zo ingewikkeld zijn om mijn account bij magix te verwijderen? Ik heb overigens het programma al verwijderd en gedeactiveerd....dat moeten ze bij magix ook kunnen zien....een beetje coulance rond de feestdagen zou toch wel fijn zijn....
-
Re: magix video deluxe 2016 bevalt toch niet....wat kan ik doen?
Afzien van de koop zal niet gaan.... Misschien vind je op youtube wel wat uitleg over het programma
-
Software,CD's en DVD's zijn nergens te ruilen, ook niet met kerst.
Inderdaad, terugbrengen kan niet. Bij het kopen van dit soort producten kan er nooit retour gezonden worden of aankoop ongedaan worden gemaakt.
Immers, als je handig bent, heb je er gewoon een copy van gemaakt.....
Software mag nooit geruild / teruggebracht worden.
Immers, als je handig bent, heb je er gewoon een copy van gemaakt.....
Software mag nooit geruild / teruggebracht worden.
Laatst gewijzigd door Brahms op 21 dec 2015 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
en dat terwijl magix een van de meest eenvoudige programma's is.
je had inderdaad de trial versie kunnen downloaden om te kijken of dit aan je eisen/vaardigheden voldeed.
zo'n dure les is het nu ook weer niet natuurlijk
je had inderdaad de trial versie kunnen downloaden om te kijken of dit aan je eisen/vaardigheden voldeed.
zo'n dure les is het nu ook weer niet natuurlijk
-
- Contacteer:
rjnl82 schreef:Ik heb het programma video deluxe nog geen 24 uur in gebruik gehad..achteraf blijkt het toch te moeilijk voor mij dus ik heb spijt van de aankoop....als ik nou had gekozen om de bestelling alleen via de post te doen maar omdat ik heb gekozen voor download zodat ik meteen aan de slag kon heb ik volgens het bedrijf geen recht op herroeping en dus heb ik bijna 60 euro uit gegeven aan iets waar ik achteraf niks meer mee doe/kan omdat ik het niet begrijp....achteraf heb ik spijt dat ik niet eerst de 30 dagen proefversie heb geprobeerd....dit is een harde maar dure les....
Leverancier kan natuurlijk niet zien of jij het gedownloade bestand niet hebt bewaard. Ervan uitgaande dat jij een eerlijk persoon bent is het toch helaas pindakaas.
Als het nu software in een verzegelde doos was, was het een ander verhaal geweest. Dvd's / Cd's / Games kunnen veelal gewoon geruild / geretourneerd worden mits verzegeling niet is verbroken.
Ind zoals reeds is vermeld, wellicht cursusje op YouTube volgen ?
Verzegelde software mag veelal geruild worden.
Maar dat is dan ook niet gebruikt. Dit product van TS wel en is tevens niet verzegeld.
Dus helaas, denk niet dat we er meer over kunnen schrijven.
Maar dat is dan ook niet gebruikt. Dit product van TS wel en is tevens niet verzegeld.
Je geeft in feite het antwoord al: ze bieden je de mogelijkheid om kostenloos te kijken of het programma voor jou geschikt is en doet wat je wil dat het doet. Software kan nooit worden geruild, tenzij het om verzegelde media gaat die niet zijn gebruikt. Juist daarom bieden ze je ook de gratis proefversies aan.rjnl82 schreef:achteraf heb ik spijt dat ik niet eerst de 30 dagen proefversie heb geprobeerd....dit is een harde maar dure les....
Het is inderdaad een harde maar dure les. Iets anders kunnen we er niet van maken. Misschien dat je het programma nog ergens tweedehands kunt verkopen, maar een andere oplossing zie ik ook niet.
-
- Contacteer:
Brahms schreef:Verzegelde software mag veelal geruild worden.
Euh, in je eerdere post schrijf je precies het tegenovergestelde Toch erachter gekomen dat wel degelijk geruild kan worden ? Uiteraard mits o.a. verzegeld.