LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mango !! ( Geen bestelling maar wel geld weg )!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Krullebol_1

Mango !! ( Geen bestelling maar wel geld weg )!!

Ongelezen bericht door Krullebol_1 »

Hallo lieve leden,

Ik heb mij vandaag speciaal voor mijn klacht hier lid gemaakt op het forum.
Ik heb op Maandag 6 aug 2012 kleding op de mangooutlet besteld, het ging om een bedrag van 114 euro. Ik heb die netjes via Ideal betaald maar tot mijn schrik heb ik geen bevestegingsmail of een order nummer gekregen. Ik heb toen zo snel mogelijk naar mijn bank gebeld maar die kon niks voor mij betekenen ik moest Mango bellen. 0900 nummer 1,75 euro per min :roll:
Ik had toen eindelijk iemand aan de lijn , en die zag dat mijn bestelling is geanulleerd en dat het ergens mis was gegaan. Ik zou mijn geld eind van de dag terug krijgen. Ik heb tot op heden niks gezien. En heb natuurlijk gister weer gebeld en zou het binnen 24 uur terug krijgen en ik moest me geen zorgen maken want ze konden zien dat ik heb betaald. Ik wou heel graag mijn kleding dus heb ik nog een keer besteld omdat ik dacht ja er is vast wat mis gegaan het gebeurd vast niet nog een keer, en raad eens ? JA HOOR WEER 114 WEG en geen bestelling. Ik heb vandaag weer gebeld om te melden dat 24 uur voorbij zijn en ik niks binnen heb gekregen en dat ik nog een bestelling heb gedaan en weer geld is afgeschreven zonder een bevestigingsmail. Er is mij verteld dat het klopt en dat ze konden zien dat ik 2x heb betaald. Ik blij want dat betekend dat het niet ergens anders naar toe is gegaan. Hij vertelde of ik mijn geld terug wou of dat ik wil dat de bestelling doorgaat. Ik heb verteld ja wil dat 1 bestelling doorgaat en dat de andere 114 gewoon op mijn bank moet gestort worden. Hij beloofde me dat het vrijdag word opgelost en dat het wat langer duurt.

Ik weet nou niet wat ik moet geloven , ik ben nu 230 euro kwijt en geen leuke kleding :( Wat kan ik nu doen ? Iemand tips ?

Krullebol_1

Re: Mango !! ( Geen bestelling maar wel geld weg )!!

Up!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gewoon even wachten. Mango is een topbedrijf.

Krullebol_1

Ja, daarom ik heb nooit problemen met hun gehad. Ik hoop dat ik geholpen word. Ik heb over 10 dagen een feestje en wil me jurk hebben :(

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Krullebol_1 schreef:Hallo lieve leden,

Ik heb mij vandaag speciaal voor mijn klacht hier lid gemaakt op het forum.
Ik heb op Maandag 6 aug 2012 kleding op de mangooutlet besteld, het ging om een bedrag van 114 euro. Ik heb die netjes via Ideal betaald maar tot mijn schrik heb ik geen bevestegingsmail of een order nummer gekregen. Ik heb toen zo snel mogelijk naar mijn bank gebeld maar die kon niks voor mij betekenen ik moest Mango bellen. 0900 nummer 1,75 euro per min :roll:
Ik had toen eindelijk iemand aan de lijn , en die zag dat mijn bestelling is geanulleerd en dat het ergens mis was gegaan. Ik zou mijn geld eind van de dag terug krijgen. Ik heb tot op heden niks gezien. En heb natuurlijk gister weer gebeld en zou het binnen 24 uur terug krijgen en ik moest me geen zorgen maken want ze konden zien dat ik heb betaald. Ik wou heel graag mijn kleding dus heb ik nog een keer besteld omdat ik dacht ja er is vast wat mis gegaan het gebeurd vast niet nog een keer, en raad eens ? JA HOOR WEER 114 WEG en geen bestelling. Ik heb vandaag weer gebeld om te melden dat 24 uur voorbij zijn en ik niks binnen heb gekregen en dat ik nog een bestelling heb gedaan en weer geld is afgeschreven zonder een bevestigingsmail. Er is mij verteld dat het klopt en dat ze konden zien dat ik 2x heb betaald. Ik blij want dat betekend dat het niet ergens anders naar toe is gegaan. Hij vertelde of ik mijn geld terug wou of dat ik wil dat de bestelling doorgaat. Ik heb verteld ja wil dat 1 bestelling doorgaat en dat de andere 114 gewoon op mijn bank moet gestort worden. Hij beloofde me dat het vrijdag word opgelost en dat het wat langer duurt.

Ik weet nou niet wat ik moet geloven , ik ben nu 230 euro kwijt en geen leuke kleding :( Wat kan ik nu doen ? Iemand tips ?
Het gaat fout, en je besteld doodleuk nog een keer.. :shock:

Ik zou om te beginnen eens wachten tot vrijdag en ze een reële mogelijkheid geven om dit recht te breien, en vooral niet de boel nog meer vervuilen door nep-bestellingen te doen en ze te betalen via iDeal, wat niet te storneren is.

Krullebol_1

Ja , echt heel stom ik dacht dat gebeurd vast niet nog een keer. Ik wacht tot vrijdag af en als er niks is geregeld , ja dan weet ik het ook echt niet meer. Wat zou ik moeten doen om mijn geld terug te krijgen ?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Staat bij je bank de Ideal afschrijving?

Maak daar dan een screenshot van - en stuur deze naar Mango.
Vraag om snelle afhandeling van de bestelling, en terugbetaling 2e keer.

(en ja, beetje dom dat als er iets mis gaat, je direct nog eens 114 euro er tegen aan gooit.. maar dat was al gezegd)

Krullebol_1

Ja alles staat gewoon op mijn bank, en ze zien ook dat het is afgeschreven dat is het probleem niet. Alleen mijn bestellingen mislukken telkens :( Ja , i know echt stupid!!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Belt u via een vaste telefoonlijn in Nederland naar een 0900-nummer van een klantenservice? Dan mag dit sinds 1 april 2011 niet meer dan 15 cent per minuut kosten. Dit geldt alleen voor klantenservices van bedrijven waarvan u als particuliere consument klant bent.

1,75 per minuut???

Krullebol_1

Ik bel met mijn mobiel :( Ik heb ook een huistelefoon dan ga ik voortaan beter daarmee bellen. Stom gaat goed met mij :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Oh vandaar. Ja als je een huistelefoon hebt kun je die beter gebruiken voor 0900 nummers, doe ik ook.

Krullebol_1

Ja, ik dacht word een te hoge telefoon rekening ! bedankt voor je advies! :)

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

U besteld op maandag 6 augustus en klaagt bij mango
vervolgens belt u op 7 augustus nog een keer met mango en besteld ook nog eens een 2e keer!
Vandaag, op 8 augustus gaat u hier een klaagzang aan.

Bij de 2e bestelling werd er gevraagd of u wilde annuleren of uw geld terug (voor beide bestellingen!)
U had bij uw 1e telefoontje dus ook kunnen aangeven dat u de bestelling door wilde laten gaan. (U had dan een bevestiging per mail van mango kunnen vragen)

Het zou u meer sieren als u Mango iets meer de tijd geeft uw (!) fout te herstellen.
Als dit inderdaad deze week weer op uw rekening staat heeft u veel geluk. Bij de meeste bedrijven gaat daar 14 dagen over heen. (áls dat al zo is, voorbeelden genoeg op dit forum dat 3 maanden nog snel is 8) )

ik vind dat u een site als deze verkeerd gebruikt en daarmee een bedrijf onnodig in een negatief daglicht stelt!

Bovendien klopt de topictitel ook nog eens niet, er was dus wel degelijk een bestelling, blijkend uit de reacties van beide Mango medewerkers.

Puntje van aandacht inderdaad voor Mango als zij geen bevestiging sturen nadat u besteld heeft. Echter, voordat ik met een wijzend vingertje naar Mango wijs zou ik u eerst naar uw emailbox willen verwijzen en wel de spambox. ik kan me namelijk haast niet vorstellen dat een dergelijk groot bedrijf dit niet op orde heeft, temeer er geen andere klachten bekend zijn op dit forum.
Mogelijk dat Mango 'toch een bevestiging heeft gestuurd, maar deze niet in uw inbox is beland, maar in uw spambox.

VNU

Ongelezen bericht door VNU »

sjoegel schreef:Gewoon even wachten. Mango is een topbedrijf.
Niet waar. Een vriendin van mij heeft ook heel wat gezeur gehad daar, het heeft tijden geduurd totdat zij haar bestelling kreeg (met het nodige gezeur en onredelijkheid van Mango). Ik bestel daar in ieder geval nooit iets.

devious

Ongelezen bericht door devious »

briljant. 10 maanden na dato een topic uppen met irrelevante info. Maak dan gewoon je eigen topic. :idea:

Gesloten