LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
loveya0020

marktplaats

Ongelezen bericht door loveya0020 »

onlangs heb ik een telefoon gekocht via marktplaats €162,00 omdat het die donderdag heel hard waaide zou ze het vrijdag op de bus doen maar nu woensdag ochtend heb ik nog steeds niks gekregen denk dat ik bedonderd ben weet iemand wat te doen?

Dirkie

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ook wij verkopen veel en kopen wel eens via Marktplaats. En dat gaat eigenlijk altijd goed. Tot nu toe is het in 2 jaar slechts 2 maal voorgekomen, dat een artikel, dat wij verstuurd hadden, niet aangekomen is. Het ging in beide gevallen overigens om een artikel van een paar euro.
Bij een telefoon gaat het om een pakje. En een pakje heeft altijd een Track-And-Trace code. Als je deze opvraagt bij de afzender, dan kun je zien, waar het pakje zich momenteel bevind op de site van TNT/TPG.

En als het mogelijk is, zou ik bij deze bedragen er toch over gaan denken om dit artikel zelf te gaan halen bij de verkopende partij. Wij geven dit ook altijd aan in onze advertenties. Als het verstuurd moet worden, dan zijn de kosten en het risico voor de kopende partij.

Probeer ook eens contact op de te nemen met de verkopende partij, via email of de telefoon. Heb je overigens de link naar de advertentie wel bewaard. Als je echt bedonderd ben, zou je deze naar Marktplaats kunnen sturen. Misschien kunnen zij er dan iets mee.

Gesloten