| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAX ict
-
Sir Dancelot
MAX ict
Donderdag de 5e via IDEAL een order geplaatst bij MAXict voor een 8 tal PC onderdelen. Op het moment van bestellen was alles zogenaamd op voorraad. Uiteindelijk bleek dat alles behalve één product te zijn. De andere producten werden vrij snel geleverd. Al kreeg ik dat pas te horen doordat er een bezorger aanbelde, want aan status emails en track& trace doen ze niet.
Toen er dinsdag nog een product miste vroeg ik me af wat er aan de hand was. Hier kwam ik alleen achter door zelf op hun site te gaan kijken, want op de hoogte brengen is er niet bij. Daar stond bij de orderstatus vh product staat alléén 'in behandeling' en verder helemaal niets, dus niet of het al dan niet in bestelling stond en wat de verwachte levertijd zou zijn. Dinsdag de 10e maar een mail gestuurd. Nooit wat op gehoord. Mail is wel bezorgt maar niet eens geopend want ik had outlook opdracht gegeven mij van beide gebeurtenissen op de hoogte te stellen en ik heb alleen een bezorgbevestiging mogen ontvangen. later die dag telefonisch geprobeerd via 0135774574. Na een half uur 'de eerst wachtende' te zijn geweest werd de lijn verbroken!
Gisteren (donderdag 12 mei) wéér de mail gestuurd met een verzoek om binnen 24 uur te reageren. Wederom is de mail wel aangekomen maar nooit geopend door MAXict. Nu (vrijdag de 13e maart) wéér geprobeerd te bellen om wéér 30 minuten lang éérst wachtende te zijn en wederom daana opgehangen.
2x 30 minuten de eerstwachtende zijn is mijns inziens onmogelijk... Dit samen mer een mail adres waarvan de mail nooit gelezen wordt zorgt ervoor dat het voor mij dus onmogelijk is de status van mijn openstaande bestelling te weten te krijgen, laat staan te annuleren!
Toen er dinsdag nog een product miste vroeg ik me af wat er aan de hand was. Hier kwam ik alleen achter door zelf op hun site te gaan kijken, want op de hoogte brengen is er niet bij. Daar stond bij de orderstatus vh product staat alléén 'in behandeling' en verder helemaal niets, dus niet of het al dan niet in bestelling stond en wat de verwachte levertijd zou zijn. Dinsdag de 10e maar een mail gestuurd. Nooit wat op gehoord. Mail is wel bezorgt maar niet eens geopend want ik had outlook opdracht gegeven mij van beide gebeurtenissen op de hoogte te stellen en ik heb alleen een bezorgbevestiging mogen ontvangen. later die dag telefonisch geprobeerd via 0135774574. Na een half uur 'de eerst wachtende' te zijn geweest werd de lijn verbroken!
Gisteren (donderdag 12 mei) wéér de mail gestuurd met een verzoek om binnen 24 uur te reageren. Wederom is de mail wel aangekomen maar nooit geopend door MAXict. Nu (vrijdag de 13e maart) wéér geprobeerd te bellen om wéér 30 minuten lang éérst wachtende te zijn en wederom daana opgehangen.
2x 30 minuten de eerstwachtende zijn is mijns inziens onmogelijk... Dit samen mer een mail adres waarvan de mail nooit gelezen wordt zorgt ervoor dat het voor mij dus onmogelijk is de status van mijn openstaande bestelling te weten te krijgen, laat staan te annuleren!
Laatst gewijzigd door Sir Dancelot op 17 mar 2009 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sir Dancelot
Re: MAX ict
Dus ik ben eerst maar naar naar de organisatie achter het door hun gevoerde thuiswinkelkeurmerk gegaan om een klacht in te dienen: http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/klacht/ Deze commerciele club heeft weliswaar een klachtenformulier, maar daar wordt zo veel info gevraagt dat menigeen het niet in zn hoofd zal halen. Ik wel. Maar ze bleken nog een troef te hebben want het formulier werkt dus gewoon niet. Al vul je werkelijk alles in krijg je nog te horen dat je verplichte velden niet zou hebben ingevuld. Mailtje gestuurd en nog geen reactie...
Edit:reactie; "er is niets fout met het formulier."
Ik: "Waarom krijg ik dan die error"
Zij "Welke browser gebruikt u?"
Ik: "Firefox 3"
daarna...nog geen reactie...
Edit:reactie; "er is niets fout met het formulier."
Ik: "Waarom krijg ik dan die error"
Zij "Welke browser gebruikt u?"
Ik: "Firefox 3"
daarna...nog geen reactie...
Laatst gewijzigd door Sir Dancelot op 17 mar 2009 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste klant van Max ICT
Graag zouden wij van u willen weten op welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken om uw klacht door te nemen en correct af te handelen.
Wilt u ons hiertoe een bericht kunnen sturen op [email protected] met daarin
uw telefoonnummer en ordernummer?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie
Customer Service Team
Max ICT
Graag zouden wij van u willen weten op welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken om uw klacht door te nemen en correct af te handelen.
Wilt u ons hiertoe een bericht kunnen sturen op [email protected] met daarin
uw telefoonnummer en ordernummer?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie
Customer Service Team
Max ICT
-
Sir Dancelot
Beste Max ICT,
Ik heb nu al een paar keer een mail gestuurd met exact die gegevens naar precies dat door u genoemde mail adres zonder dat mijn mail door u geopend is. Enfin...ik heb het toch nog eens gedaan...
Ik heb nu al een paar keer een mail gestuurd met exact die gegevens naar precies dat door u genoemde mail adres zonder dat mijn mail door u geopend is. Enfin...ik heb het toch nog eens gedaan...
-
gravedigger
Hier zakt toch je broek van af ?! 
-
Sir Dancelot
MAXict belde meteen en heeft het keurig afgehandeld.
Dus ALS je ze eenmaal te pakken hebt is er niets aan de hand.
Hun verweer: We weten dat de telefoonque op een gegeven moment 'ophangt' maar we hebben het zo druk dat we hier niet aan toe komen die te fixen.
Ik : Waarom lees je de mail dan niet?
Hij: Wederom een verhaal van te weinig capaciteit en drukte.
Ik: Maar geef dan op zn minst een teken van leven of iig een bericht in de trand van 'we hebben het erg druk'.
Hij: Klopt....
Ik: maar als de status bij de orderstatus nauwkeuriger was geweest had ik niet HOEVEN bellen.
Hij: We zijn heel druk bezig met een betere geautomatiseerde oderstatus...
Conclusie ik zou daar dan maar even op wachten voordat je overweegt om bij MAXict te shoppen... Als ze die puntjes op de I zetten hebben ze volgens mij een prima shop.
Dus ALS je ze eenmaal te pakken hebt is er niets aan de hand.
Hun verweer: We weten dat de telefoonque op een gegeven moment 'ophangt' maar we hebben het zo druk dat we hier niet aan toe komen die te fixen.
Ik : Waarom lees je de mail dan niet?
Hij: Wederom een verhaal van te weinig capaciteit en drukte.
Ik: Maar geef dan op zn minst een teken van leven of iig een bericht in de trand van 'we hebben het erg druk'.
Hij: Klopt....
Ik: maar als de status bij de orderstatus nauwkeuriger was geweest had ik niet HOEVEN bellen.
Hij: We zijn heel druk bezig met een betere geautomatiseerde oderstatus...
Conclusie ik zou daar dan maar even op wachten voordat je overweegt om bij MAXict te shoppen... Als ze die puntjes op de I zetten hebben ze volgens mij een prima shop.
-
ontevredenklant!
Maxict neemt voor niemand de telefoon op. Het wachtmuziekje is volledig grijsgedraaid en je wordt er na een half uur tevergeefs wachten gewoon uitgegooid. Keer op keer!!!! Schandalig hoe dit bedrijf met klanten omgaat. Bedriegelijke voorraadtellers op de website, spullen worden eenvoudig niet geleverd, e-mails worden nooit beantwoord en verzoeken om een fatsoenlijke btw-factuur worden genegeerd. Hoezo serviceteam?!
Goedemorgen,
Kunt u ook aangeven om welk ordernummer het gaat zodat we hiernaar kunnen kijken? We zullen dit vandaag nog voor u oplossen.
Mvg
Max ICT
Kunt u ook aangeven om welk ordernummer het gaat zodat we hiernaar kunnen kijken? We zullen dit vandaag nog voor u oplossen.
Mvg
Max ICT
-
ontevredenklant!
Ah, hier kunt u dus wel snel op reageren!!!
Order: 10343914
Order: 10343914
Ik heb nog nooit een echt probleem gehad met een Internet winkel.
Behalve dan met Max ICT.
Ik had een Pinnacle stick TV stick besteld.
Bleek dat hun technische specificatie fout was, zowel plaatje als tekst. Ze weigerden volgens deze specificatie te leveren, wat in feite contractbreuk is. Ik moest opnieuw bestellen, 12 Euro meer betalen op een bedrag van ca 60 Euro. Ik had dus niet simpel kunnen zien dat zij een fout hadden gemaakt.
En toen begon de ellende pas goed. Foute zending aaangetekend retour. Maar geld niet teruggestort. Op emails reageren ze niet. Heb 4 keer moeten bellen. Na elke keer bellen werd beloofd dat ze het bedrag onmiddellijk zouden overmaken.
In totaal vele uren in de wacht. Pas na het dreigen met een deurwaarder hebben ze het eindelijk teruggestort. Dit ca 8 weken nadat ze de retour zending hadden ontvangen.
Deze service is dus het slechtste van het slechtste.
Behalve dan met Max ICT.
Ik had een Pinnacle stick TV stick besteld.
Bleek dat hun technische specificatie fout was, zowel plaatje als tekst. Ze weigerden volgens deze specificatie te leveren, wat in feite contractbreuk is. Ik moest opnieuw bestellen, 12 Euro meer betalen op een bedrag van ca 60 Euro. Ik had dus niet simpel kunnen zien dat zij een fout hadden gemaakt.
En toen begon de ellende pas goed. Foute zending aaangetekend retour. Maar geld niet teruggestort. Op emails reageren ze niet. Heb 4 keer moeten bellen. Na elke keer bellen werd beloofd dat ze het bedrag onmiddellijk zouden overmaken.
In totaal vele uren in de wacht. Pas na het dreigen met een deurwaarder hebben ze het eindelijk teruggestort. Dit ca 8 weken nadat ze de retour zending hadden ontvangen.
Deze service is dus het slechtste van het slechtste.
-
stofzuigertje
Door naast de mail sturen hier een klacht plaatsen worden diverse bekende bedrijven plotseling snel en foutloos.
Ook Oxxio en Tele2 werken nu zo.
Dus hier klagen en dan hopen ze dat U een complimentje plaatste voor de goede en snelle service, maar dan moet de rest die niet hier komt wel langer wachten!
Ook Oxxio en Tele2 werken nu zo.
Dus hier klagen en dan hopen ze dat U een complimentje plaatste voor de goede en snelle service, maar dan moet de rest die niet hier komt wel langer wachten!
In february 2009 kocht ik bij MaxICT 10 hp deskjet printers. Na meerdere keren te mailen en bellen, en ook een half uur wachtten vooraleer op te hangen, heb ik een officiele klacht ingediend. Er werd me gezegd ook een aangetekende brief te versturen en 2 weken te wachtten. Tot op heden heb ik niks gehoord van die firma. Hoe is het mogelijk klanten zo te behandelen??? De twee weken zijn nu ook verstreken en ik zal de procedure beginnen. Dus mijn advies voor iedereen... blijft ver weg van die firma... zijn heel onproffesioneel en niet betrouwbaar.
Helaas hetzelfde probleem. Géén reactie op email. Telefoon wordt niet opgenomen uiteraard........ geen spullen waarvoor al wel betaald is.
Ik koop zeer regelmatig online, maar ik heb tot op heden nog nergens problemen gehad. Tot nu dan toe, tenminste.
Zeer triest!! Max is het dus NIET.
Ik koop zeer regelmatig online, maar ik heb tot op heden nog nergens problemen gehad. Tot nu dan toe, tenminste.
Zeer triest!! Max is het dus NIET.
Hallo Fred en wss ook anderen in de toekomst. Na een half jaar wachtten heb ik toch een oplossing gevonden. Iedereen verwees me alsmaar door naar andere sites tot ik bij www.opgelichtopinternet.nl terechtkwam. Die namen zelf contact op met MaxICT en hun mail beantwoorden ze wel. Denk dat het een beetje te warm werd nu voor hen. Dus open een onderwerp op die site en in 24 uur zal alles geregeld zijn. Hierna,... ver weg blijven van maxICT, geef hen wat tijd te groeien op professioneel vlak, een jaar of 300 of zo
Hey Fred,...
MaxICT heeft me mij contact opgenomen nu en naar het schijnt men geld teruggestort, wel zonder compensatie voor 6 maand ongemak. Vond wel dat dit mocht gebeuren, maar zullen het hier wel bij laten. Ik heb hen ook ingelicht over jouw en hen gezegd je te contacteren vooraleer jij stappen onderneemt bij www.opgelichtopinternet.nl
laat ons weten hoe alles is verlopen met dat speelgoedwinkeltje.
MaxICT heeft me mij contact opgenomen nu en naar het schijnt men geld teruggestort, wel zonder compensatie voor 6 maand ongemak. Vond wel dat dit mocht gebeuren, maar zullen het hier wel bij laten. Ik heb hen ook ingelicht over jouw en hen gezegd je te contacteren vooraleer jij stappen onderneemt bij www.opgelichtopinternet.nl
laat ons weten hoe alles is verlopen met dat speelgoedwinkeltje.
Sorry voor de late reaktie, maar ben even op vakantie geweest.
Ik heb inmiddels het bestelde artikel binnen. Helaas wel te laat, want ik had het tijdens m'n vakantie nodig. Overigens werd net voordat ik wegging m'n telefoontjes wel beantwoord.
Al met al is de hele gang zaken dusdanig dat IK in iedergeval niets meer bij MaxICT zal bestellen.
Ik heb inmiddels het bestelde artikel binnen. Helaas wel te laat, want ik had het tijdens m'n vakantie nodig. Overigens werd net voordat ik wegging m'n telefoontjes wel beantwoord.
Al met al is de hele gang zaken dusdanig dat IK in iedergeval niets meer bij MaxICT zal bestellen.
Maxict hanteert praktijken die niet door de beugel kunnen.
Op 21 april bestel ik bij hen 23 netwerkaarten (ref 502919 / Edimax PCI 10/100 Fast Ethernet Adapter WOL) voor een totaal bedrag van € 137,87.
Dit bedrag wordt op 23 april 2009 betaald per bankoverschrijving.
De netwerkkaarten zijn nooit geleverd, op mails wordt er niet gereageerd en de telefoon wordt niet aangenomen.
Dit lijkt me een vorm van diefstal.
Hoe moet dit opgelost worden ?
(Als ik het internet nakijk blijk ik niet de enige te zijn die door hen bedrogen wordt.)
Op 21 april bestel ik bij hen 23 netwerkaarten (ref 502919 / Edimax PCI 10/100 Fast Ethernet Adapter WOL) voor een totaal bedrag van € 137,87.
Dit bedrag wordt op 23 april 2009 betaald per bankoverschrijving.
De netwerkkaarten zijn nooit geleverd, op mails wordt er niet gereageerd en de telefoon wordt niet aangenomen.
Dit lijkt me een vorm van diefstal.
Hoe moet dit opgelost worden ?
(Als ik het internet nakijk blijk ik niet de enige te zijn die door hen bedrogen wordt.)
Je zou aangifte bij de politie kunnen doen, en neem alles mee wat je aan bewijs hebt, zoals email betalingsbewijs etc.
Laat je niet weg sturen doordat zij zeggen dat het om een civiele zaak gaat, ze moeten eten alle tijden de aangifte opnemen.
En schrijf naar desbetreffende webshop dat je angifte gaat doen of hebt gedaan.
Laat je niet weg sturen doordat zij zeggen dat het om een civiele zaak gaat, ze moeten eten alle tijden de aangifte opnemen.
En schrijf naar desbetreffende webshop dat je angifte gaat doen of hebt gedaan.