LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt online wat een ramp!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
okkejb

Media Markt online wat een ramp!!

Ongelezen bericht door okkejb »

MediaMarkt
Wat een *** bedrijf -_-. ik kan niet anders zeggen. Ik heb zelf 10 jaar in de retail gewerkt , ik kan zeggen dat ik daardoor redelijk coulant ben geworden inzake winkeliers. Mijn geduld is nu wel op!

16 september
online gezocht naar een Philips blender , bij de mediamarkt online voor 85 euro, en tot mijn grote verbazing kon ik hem dezelfde dag nog ophalen bij de vestiging in Hengelo.
ik kreeg echter geen afhaalbewijs. Dit bleek te komen door een storing bij paypal kon de dame aan de telefoon mij vertellen ( achteraf contact gehad met paypal, de betaling was dezelfde minuut nog verwerkt niks geen storing dus ). Nu kon ik de blender ( welke een cadeau was ) niet die dag meer ophalen, ik heb toen besloten de bestelling te annuleren en hem in de winkel ( ook mediamarkt -_-) te halen.(90)

Het zou 10 werkdagen zou duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen, dit vond ik al wat lang maar ach ik kon er wel mee leven.

26 september:
de bestelling bleek niet geannuleerd te zijn, ik had mijn geld nog niet terug dus daarom gebeld.
Ze moesten de bestelling opnieuw annuleren, dit zou dan weer 10 dagen duren, want er moest eerste een creditnota vanuit de winkel zelf komen dit zijn blijkbaar 2 aparte bedrijven, al met al een lang verhaal welke ik met enig protesteren maar te accepteren heb want ' meer kunnen
wij ook niet voor u doen meneer'.

7 oktober
opnieuw geen geld ontvangen dus maar weer gebeld, zelfde verhaal. Er was niks gebeurd , de bestelling was nu ook niet meer te vinden en de persoon aan de telefoon vond het allemaal maar raar. Want zo hoorde het niet te gaan, ze zou er achteraan gaan en me de volgende dag terugbellen
Uiteraard heb ik niks meer gehoord, doordat ik de verdere week vrij druk was met mijn werk heb ik het even laten varen , in de hoop dat de mediamarkt toch enige vorm van administratie heeft en erachter komen dat ik nog geld van ze krijg.

16 oktober
Zo daar zijn we weer, 9 dagen verder en u kunt het wel raden , nog steeds geen geld terug. Nu bel ik opnieuw, en na het hele probleem opnieuw te hebben uitgelegd zegt de dame aan de telefoon doodleuk , 'ja maar meneer,u moet in de winkel uw geld ophalen' vanzelfsprekend
moet ik mezelf inhouden daar ik zelf al 10x heb voorgesteld aan andere medewerkers of ik het geld niet gewoon in de winkel kon ophalen. Enfin, met goede moed bel ik de mediamarkt Hengelo zelf, en mijn broek zakt zowat af 'ja hoor meneer neemt u de bon en een id bewijs maar mee
dan komt het helemaal goed'

17 oktober
Met volle moed ga ik op mijn vrije avond naar de media markt in Hengelo om mijn geld op te halen. U raadt het al, dit was absoluut niet mogelijk en degene die dat gezegd heeft die weet niet hoe het hier werkt, ik moest toch echt bellen met de klantenservice van mediamarkt online ze konden mij hier
niet verder helpen. Gelukkig bezit ik over vrij veel geduld waardoor ik zonder stemverheffingen e.d. het gesprek voort kon zetten.

Ik dus maar weer ter plekke in de mediamarkt de klantenservice gebeld welke het heel vreemd vind dat ik naar de winkel ben gestuurd ( ik vind ook wel eens wat
vreemd maar laten we het daar maar niet verder over hebben ), mijn bestelling is niet meer te vinden, alle gegevens zijn weg, echter weet ze wel mijn achternaam te noemen
op basis van mijn telefoonnummer ?? enfin , er wordt een ticket aangemaakt voor de facturatie afdeling en hier krijg ik binnen 2 werkdagen bericht op , want zoals de medewerker
weet te vertellen , deze mensen zijn alleen via een ticket te bereiken ( lekker effectief ).

21 Oktober
ik heb de mediamarkt nog 2 dagen extra gegeven maar vandaag heb ik maar weer gebeld aangezien ik nog steeds mijn geld niet terug heb.
De medewerker vond het weer heel erg vervelend en ze ging weer een ticket aanmaken want er zal wel wat misgegaan zijn ( goh!!! zou je denken??) . , ze adviseert me te wachten op bericht van de media markt( yeah right!!! ).

Hoe krijg ik mijn geld terug?.

Guardian72
Contacteer:

Re: Media Markt online wat een ramp!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

okkejb schreef:MediaMarkt

Hoe krijg ik mijn geld terug?.
Je kan beginnen met (per mail) dit verhaal naar ze te sturen - en aan te geven dat je vanaf nu ook de wettelijke rente verwacht - en als je het niet uiterlijk 31/10 op je rekening hebt staan - je het in een incassotraject gooit waarbij alle extra kosten op hen verhaald worden - en dat je overweegt aangifte te doen.

men houd onrechtmatig geld vast, of men neemt betaling aan en levert niet, dat zou dus oplichting zijn.

Het is alleen de vraag of een incassoburo te vinden is dat voor 85 euro moeite wil doen.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

snuffel1 schreef:Ik zie op de site van Media Markt nergens dat er middels paypall betaald kan worden. Enkel Ideal en visa verwante kaarten worden geaccepteerd.
Snelle bezorging

Media Markt streeft er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bezorgen. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur bestelt en met iDEAL, creditcard, PayPal of via rembours betaalt wordt in de meeste gevallen de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. Bekijk onderstaand schema voor een indicatie van onze bezorgdagen:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Volgens mij heeft u vette pech, communicatiestoornis o.i.d. Had 2 weken geleden een TV en speakers bij MM besteld, volgende dag zou 't in huis zijn. Niet dus. Daarna gebeld; speakers waren niet op voorraad. Kan gebeuren, dus speakers geannuleerd, TV de volgende dag geleverd en 3 dagen erna stond 't geld van de speakers weer op de rekening. Kan bij iedere zaak wel eens wat mis gaan.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

tenormin schreef:Volgens mij heeft u vette pech, communicatiestoornis o.i.d. Had 2 weken geleden een TV en speakers bij MM besteld, volgende dag zou 't in huis zijn. Niet dus. Daarna gebeld; speakers waren niet op voorraad. Kan gebeuren, dus speakers geannuleerd, TV de volgende dag geleverd en 3 dagen erna stond 't geld van de speakers weer op de rekening. Kan bij iedere zaak wel eens wat mis gaan.

Tuurlijk kan het mis gaan.
Maar de kwaliteit van een bedrijf blijkt uit hoe men fouten oplost.
In geval van TS lijkt het me een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet - en het kastje-muur verhaal lijkt op treiteren vanuit MM.

Beter zou zijn : Excuusbrief, geld direct terug, en een kleine compensatie voor alle gedoe.

Maar ja - MM .. je bent toch niet gek? (dus koop je elders....)

Gesloten