LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt Webwinken

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
janny2445

Media Markt Webwinken

Ongelezen bericht door janny2445 »

Onze vaatwasser was kapot gegaan op zondag, niets aan te doen.
Dus ik ga kijken bij de webwinken van Media Markt en had mij een bosch vaatwasser uitgezocht en direkt betaald met IDEAL, alles klaar. ( dacht ik)
Niet dus. Mijn dochter komt de volgende dag bij mij en ik wou haar even de vaatwasser laten zien op de webpagina van de Media Markt en wat denk je, ik kon nergens meer de vaatwasser vinden, en wel geen enkele vaatwasser van Bosch stond er nog op.
Dus ik dacht dat is raar en bel naar de Media Markt, daar werd mij vertelt dat de vaatwasser klaar stond om gehaald te worden en ik zou bericht krijgen voor een afspraak wanneer ik thuis was, oke ik was weer gerust gesteld. Inmiddels was het al donderdag en ik had nog steeds geen mail of wat dan ook maar gehoord over mijn vaatwasser.
Dus ik maar weer eens bellen en wat krijg ik te horen??????
Dat artikel is niet meer te leveren, ze hadden problemen met de leverancier.
Nou toen werd ik me daar toch kwaad, ik zeg tegen die meid : en dat vertel je mij nu zo even waarom krijg ik daar geen bericht van??? Ja sorry en sorry en ga zo maar door.
Dus ik zeg , en wat nu? Ja ze ging de bestelling anuleren en ik zou binnen 5 werkdagen mijn geld ( 653.90 ) terug hebben op mijn bankrekening.
Nou na ettelijke tel. en de anulering was de 30ste juni heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
Ik heb inmiddels ergens anders een vaatwasser gekocht bij een bedrijf dat wel betrouwbaar is. Heb gisteren en vanmiddag nog een keer gebeld omdat ik nog steeds mijn 653.90 niet terug heb en er is niemand die weet hoe dat toch kan, maar inmiddels komt de vakantie er aan en ik heb van mijn vakantie die andere vaatwasser moeten kopen en nu komt ook nog mijn vakantie in gevaar. Het is toch werkelijk niet normaal. Weet iemand hier misschien ook hoe ik verder te handelen moet, ik weet het zelf niet meer.
Aan de telefoon krijg ik steeds weer het zelfde praatje voorgeschotelt, dat ze het gaan uitzoeken enz. Dus mensen kijk uit als je iets besteld bij de Media Markt ik doe het nooit weer, ben gelijk genezen van MIJN WINKEL.

gr Janny

sephora30

Re: Media Markt Webwinken

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dat is helaas het risico met vooruitbetalen, als de webwinkel geen zin heeft, krijg je gewoon je geld niet terug.

Daarom zou ik dat zelf nooit doen zo`n groot bedrag vooruit betalen.

Wat je verder kunt doen weet ik niet, misschien even contact opnemen met consuwijzer.

In ieder geval zijn anderen nu gewaarschuwd.

Gesloten