Tijdens de BTW vrije dagen hebben wij een bestelling gedaan voor een Drone en een daarbij behorende rugzak waarbij de belofte is gedaan dat er een levertijd was van 2 tot 3 dagen. Helaas na een kleine 4 weken nog geen drone ontvangen en na ons laatste telefonisch onderhoud met Mediamarkt ook geen uitzicht op een nieuwe levertijd.
Erg teleurstellend allemaal zeker in de wetenschap dat er 3 mediamarkt vestigingen zijn welke het product gewoon in de winkel (en dus op voorraad) hebben. Het argument dat elke mediamarkt vestiging een op zichzelf staand bedrijf is en dat ik het product daar niet kan afhalen zal allemaal wel kloppen maar ik als klant kan het maar moeilijk een plekje geven.
De voorpret in de aanloop naar het vliegen met een drone heeft helaas plaatsgemaakt voor een (zacht uitgedrukt) minder prettig gevoel.
Heeft iemand anders ervaringen met deze gang van zaken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt BTW vrije dagen
Re: Mediamarkt BTW vrije dagen
Tsja, dit heeft iedereen die online iets koopt wel eens lijkt me. Er kunnen legio redenen zijn waarom een webshop niet op tijd levert, dat is zeker niet uniek voor de mediamarkt.
Maar goed, er zijn regels en wetten wat betreft online aankopen. Die kan je inzien op consuwijzer, en als ze bijvoorbeeld niet binnen de toegezegde levertijd leveren, kan je kosteloos annuleren en moeten ze binnen 14 dagen je geld teruggeven. (exacte termijnen kan je checken op consuwijzer)
De taal van geld, in dit geval in de vorm van een klant die voorlopig niet weer bij ze koopt, is de enige die ze verstaan.
Maar goed, er zijn regels en wetten wat betreft online aankopen. Die kan je inzien op consuwijzer, en als ze bijvoorbeeld niet binnen de toegezegde levertijd leveren, kan je kosteloos annuleren en moeten ze binnen 14 dagen je geld teruggeven. (exacte termijnen kan je checken op consuwijzer)
De taal van geld, in dit geval in de vorm van een klant die voorlopig niet weer bij ze koopt, is de enige die ze verstaan.