LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mega-winkel.com oplichting of niet?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kyralove

Mega-winkel.com oplichting of niet?

Ongelezen bericht door kyralove »

Een maand geleden heb ik een product besteld bij Mega-winkel.com en via iDeal betaald.
In hun voorwaarden staat dat je, als ze het na twee weken niet kunnen leveren, de koop ongedaan kunt maken. Dus na 3 weken, toen ik nog steeds niets ontvangen had, heb ik hen een e-mail gestuurd dat ik hier graag gebruik van wilde maken. Diezelfde dag kreeg ik een e-mailtje terug dat hun leverancier de bestelling in back-order had geplaatst waardoor zij dachten dat het geleverd was. Maar nee dus. Dus heb ik dit nogmaals aangegeven en twee weken geleden kreeg ik de bevestiging dat het bedrag aan mijn geretourneerd zou worden. Echter heb ik tot op heden nog steeds mijn geld niet terug en ben ik nog eens gaan kijken of ik ze kon benaderen, maar de website is niet te benaderen en op mijn mails krijg ik geen reactie meer. Dit riekt naar oplichting naar mijn idee... Wat moet ik nu doen?

dhc

Re: Mega-winkel.com oplichting of niet?

Ongelezen bericht door dhc »

Site is niet benaderbaar dus je conclusie zou kunnen kloppen...

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

http://whois.domaintools.com/mega-winkel.com

Hier zie je dat deze site eigendom is van een detacheringsburo uit Bodegraven.
Neem daar eens contact mee op - of doe aangifte en neem deze gegevens mee.

kyralove

Blijkbaar heeft deze persoon meerdere bedrijven... op de kvk staat ook iets van Ster Expert en allemaal met hetzelfde adres in Bodegraven.
Een heel veelzijdig iemand dus blijkbaar ;-) en dit detacheringsbureau heeft ook geen website zie ik via Google.

kyralove

Ik heb inmiddels aangifte gedaan en ook een melding geplaatst op het forum van opgeletopinternet.nl

Gesloten