Ik ben al enige jaren gebruiker van PayPal.
Mijn vorige credit card was verlopen en ik wilde dus mijn nieuwe credit card aan mijn PayPal account toevoegen. Dat lukte niet omdat 'de credit card geblokkeerd was'. Ik een formulier ingevuld, ik moest contact opnemen met het klachtencentrum. Die vertelde me dat er misschien fraude was gepleegd met mijn nieuwe (!) kaart en dat ik mijn bank moest bellen. ING gebeld en daar was niets aan de hand en die vertelde me dat het echt een PayPal probleem was. Ik dus wéér PayPal bellen. Het verhaal was nu dat mijn credit card AAN EEN ANDERE PAYPAL ACCOUNT GEKOPPELD WAS. Ik was verbijsterd: mijn nieuwe credit card aan een ándere account. Is dat betrouwbaarheid?
Ze zouden dat verder nagaan en ik moest opnieuw terugbellen. Dat gedaan en "ik moest me geen zorgen maken de andere account was 'niet actief'. Zij zouden mijn credit card loskoppelen van die andere account en dan kon ik mijn credit card weer aan mijn PayPal account koppelen.
We zijn nu bijna 2 maanden verder en ik kan nog steeds mijn credit card niet aan mijn account koppelen. Erger: ik weet niet of mijn credit card wel losgekoppeld is van de andere account!
Wat mij betreft heeft PayPal écht afgedaan als een betrouwbare leverancier.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn credit card gekoppeld aan andere PayPal account!!
Re: Mijn credit card gekoppeld aan andere PayPal account!!
Wellicht dat iemand bij het invoeren van zijn/haar credit card een tikfoutje heeft gemaakt en dat het dan toevallig het nummer van jouw CC was geworden? Die kaart is dan wel aan het account van zijn/haar PayPal gekoppeld maar kan m.i. niet actief zijn (gebruikt worden) omdat diegene nooit de code heeft kunnen invoeren die bij de verificatietransactie van €1,50 staat op je CC overzicht. Deze moet je eerst op PayPal invoeren voordat je de kaart kunt gebruiken.
Veiligheid boven alles, om fraude uit te sluiten is het misschien beter om weer een nieuwe kaart aan te vragen of vond de ING dat niet nodig?
Veiligheid boven alles, om fraude uit te sluiten is het misschien beter om weer een nieuwe kaart aan te vragen of vond de ING dat niet nodig?
-
stofzuigertje
1 Ze mogen oude ingeleverde Kaartnummer na enige tijd opnieuw uitgeven.
2 Pay Pal, ik weet hoeveel nadelen er zijn dus gebruik het niet meer, zie klachten die je via zoeken hier en bij Vara Kassa kunt vinden.
Guardian 72, bedankt voor complimentje hier onder....
2 Pay Pal, ik weet hoeveel nadelen er zijn dus gebruik het niet meer, zie klachten die je via zoeken hier en bij Vara Kassa kunt vinden.
Guardian 72, bedankt voor complimentje hier onder....
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 03 mei 2010 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
- Contacteer:
En ik denk dat je nog lang niet alles weet (wij ook niet).stofzuigertje schreef: 2 Pay Pal, ik weet hoeveel nadelen er zijn dus gebruik het niet meer, zie klachten die je via zoeken hier en bij Vara Kassa kunt vinden.
Ondertussen zet ik zelf paypal in het rijtje van Western Union en MoneyGram - de favoriete tools van oplichters.