LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miss etam Reclame op website

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lobke/mama
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2015 08:27

Miss etam Reclame op website

Ongelezen bericht door Lobke/mama »

Ik heb onlangs kleding besteld in de webshop van miss etam.
Op hun homepage staat. Gratis verzending bij aankoop vanaf 25 euro'
Ik bestel vanuit belgie. Notabene op aanraden van hun winkel in Eindhoven heuvelgalerij.
Wat blijkt. Een kost van € 9,95 verzendkosten.

Volgens raadsman is dit een misleidende website want er had op hun homepage bij moeten staan dat dat gold voor bestellingen in Nederland.

Na gemaild te hebben met hun klantenservice bleek dat ik bij verdere vragen ( die ik niet had omdat er gratis verzending stond) had moeten gaan kijken en daar had kunnen lezen dat buitenland een extra kost meebracht.

Duidelijk, duidelijk.

Ben nu naar vijfentwintig jaar behoorlijk teleurgesteld in hun reaktie.

Mensen trap eer niet in wat ze in de winkel ook zeggen. Zo kunnen wij ook uit kosten komen. Dit is Overveen rug van de klanten.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 aug 2015 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Miss etam Reclame op website

Ongelezen bericht door sjohie »

Lobke/mama schreef:Ik heb onlangs kleding besteld in de webshop van miss etam.
Op hun homepage staat. Gratis verzending bij aankoop vanaf 25 euro'
Ik bestel vanuit belgie. Notabene op aanraden van hun winkel in Eindhoven heuvelgalerij.
Wat blijkt. Een kost van € 9,95 verzendkosten.

Volgens raadsman is dit een misleidende website want er had op hun homepage bij moeten staan dat dat gold voor bestellingen in Nederland.

Na gemaild te hebben met hun klantenservice bleek dat ik bij verdere vragen ( die ik niet had omdat er gratis verzending stond) had moeten gaan kijken en daar had kunnen lezen dat buitenland een extra kost meebracht.

Duidelijk, duidelijk.

Ben nu naar vijfentwintig jaar behoorlijk teleurgesteld in hun reaktie.

Mensen trap eer niet in wat ze in de winkel ook zeggen. Zo kunnen wij ook uit kosten komen. Dit is Overveen rug van de klanten.

Het feit dat het adres van de website eindigt op .nl, ze geen .be site hebben, en ze überhaupt geen winkels in België hebben, zou je in mijn ogen toch wel zo nieuwsgierig moeten maken dat je dit even checkt bij de klanteninformatie/service op de site, waar exact staat wat ze je aan de telefoon verteld hebben.

En je ziet het ook staan bij het bestellen, dus je kan je order dan nog annuleren als het je niet aanstaat.

Ik kan wel snappen dat je het vervelend vindt, maar om dit nou meteen misleiding te noemen gaat wat mij betreft wel wat ver.

Gesloten