LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MisterBBQ Drama

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mdjong

MisterBBQ Drama

Ongelezen bericht door mdjong »

ff mijn ervaringen delen met MisterBBQ. Afgelopen 5 sept werd ik veertig en heb een leuk feestje gegeven voor ca. 50 man. Gezellig barbecueën in de achtertuin geheel verzorgd door MisterBBQ. Goede referenties (sbs6, BNN, TOMTOM en noem maar op) en zag er op zich betrouwbaar uit. Echter na de bestelling had ik ergens wel een bevestiging verwacht van mijn bestelling met wat er geleverd zou worden en wat de prijs uiteindelijk zou zijn. Niets is minder waar. Geen bevestiging dus, dan maar even bellen met de hulplijn, de mevrouw wist mij te bevestigen dar de boel is doorgekomen maar dat er met de bevestiging via mail wat mis was gegaan. Ze zou hem sturen, maar alles wat er kwam geen bevestiging. Mailen dan maar even, maar nog steeds geen bevestiging. Daarna kwam er een communicatiestilte door drukte aan hen kant??? was het hulpnummer niet meer bereikbaar....
uiteindelijk op de zondag van het feest kon ik eindelijk een bevestiging krijgen, men was de spullen aan het klaar zetten en het zou allemaal goed komen. Pfooe opluchting want dan kon het plan b weer in de koelkast. 12 uur was de gevraagde bezorgtijd. half 2 werd het. De bezorger een denk ik al gepensioneerde man van dik in de zestig kwam het spul, naar later bleek uit den bosch, brengen. Echter kon ik die man de zware spullen niet alleen laten uitladen want dat had hij niet overleefd denk ik.... Bij het uitladen bleken de bestelde glazen niet te zijn meegekomen, daar ze toch duidelijk op de bon stonden. De chauffeur ging bellen en alles wat hij kon melden was, dat ze de vorige dag allemaal waren gebruikt en dat ze niet zouden komen, maar ik hoefde ze uiteraard niet te betalen... na het uitladen keurig het bedrag met de man afgerekend, maar een bon kreeg ik niet van hem. Dat hoefde niet was zijn opmerking. bij het opstellen bleek dat de gehuurde Tap voor de 10 liter vaatjes bier niet te koelen, vreselijk balen dus. En maar bellen naar het hulpnummer.... deze was in gesprek en deze bleef de rest van de dag in gesprek.. dan maar een mail via de website waarop ik om kwart over vijf antwoord kreeg dat er een online support nummer stond op de tap.... NOT dus...
dan maar hals over kop naar de AH om koude vaatjes bier te halen...
uiteraard een aantal kwade mailtjes richting Meneer Aarts van MIster BBQ gestuurd. Maar in geen enkel mailtje terug bleek hoe vervelend meneer Aarts het vond dat dit alles gebeurd was, hij zou telefonisch kontakt met mij opnemen en we zouden het uitspreken. Inmiddels zijn we 2 weken verder, hij heeft nog steeds niet gebeld, reageerd niet meer op mijn mails, welke uiteraard er niet vriendelijker op zijn geworden, en geld retour (2 ongebruikte vaatjes bier) waar ik nog recht op heb is al zeker niet gestort. Ondanks zijn belofte dat het wel zou gebeuren....
Al met al blijkt Meneer Aarts van Mister BBQ een onbetrouwbare zakenman die kennelijk niet al zijn klanten eender behandeld. ALs men zaken met hem doet Vraag ten allen tijden om een Bon ook van wat er mee retour genomen wordt, want ook die heb ik niet gehad....
Dank u Vriendelijk Meneer Aarts voor u fantastische communicatie en klantvriendelijkheid....NOT

antoinea

Re: MisterBBQ Drama

Ongelezen bericht door antoinea »

Geachte,

Ik werd geattendeerd op uw reactie via internet. Zonder al teveel in detail te willen ingaan stel ik vast het volgende;
1. Helaas is het inderdaad zo dat de spullen van de biertap niet goed werkte. Dit konden wij niet verhelpen die dag.
2. U heeft wel degelijk contact met ons gehad, meerdere malen, er is u ook een bedrag teruggestort. Het is een pleister op de wonde, dat klopt omdat u een gezellig feest wilde hebben.

U typeert de chauffeur op een ongepaste manier. Dit is meer dan hardwerkende man die al lange tijd, zonder klachten, voor ons zijn werk doet. Een tap, die wellicht zeer zwaar is, kan het voorkomen dat enige ondersteuning is gewenst. Verder dan, in dit geval mij wegzetten als een onbetrouwbare zakenman, is ook ongepast. Deze levering, en dat weet u, is door ons HELAAS niet helemaal goed gegaan en daarvoor is ook een restitutie verleend. Wij balen hier ook van. Een bericht op dit forum staat iedereen vrij om te plaatsen en is ook goed. Het houd immers iedereen scherp. Echter het zou wel gepast zijn om dan een juiste weergave weer te geven en u ook te realiseren dat bijv. chauffeurs, mensen die gewoon hun werk doen, hierdoor fors geraakt kunnen worden. Een term als "onbetrouwbaar" is eveneens fors aangezet als u enkel oordeelt op basis van 1 ervaring. Waarbij opgemerkt moet worden dat mijn mobiel nummer in die tijd vanwege prive reden inderdaad wat slecht bereikbaar was. Maar het normale nummer, werkte verder wel goed.

A. Aarts

Antoine Aarts

MAXIEM

Re: MisterBBQ Drama

Ongelezen bericht door MAXIEM »

antoinea

Je gebruikt de ene smoes na de andere smoes. Feit blijft, dat je nota bene tegen betaling, een feestdag ten dele verknoeid hebt en dat valt niet meer terug te draaien. Zakelijk gezien is dat in deze tijd van consumentenfora, niet erg snugger.

Maxiem.

Gesloten