LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiliteit en gemak levert niet.
Mobiliteit en gemak levert niet.
Ik heb bij de webwinkel Mobiliteit en Gemak een rollator besteld en betaald. Helaas is de rollator nooit geleverd en er is geen enkel contact meer mogelijk met deze winkel. Bij inloggen zag ik dat ze ook Vivente-Zorg als naam gebruiken. Het adres in Dronten en de telefoonnummers zijn vals. Ze werken heel slim en de webpagina en de factuur zien er netjes uit.
Ik zal mijn geld waarschijnlijk nooit meer terug zien maar wil andere mensen waarschuwen om geen zaken met deze mensen te doen. Dus Mobiliteit en Gemak en Vivente-Zorg mag van mij op de zwarte lijst.
Mocht iemand een adres of telefoonnummer hebben dan wil ik dat graag weten.
Ik zal mijn geld waarschijnlijk nooit meer terug zien maar wil andere mensen waarschuwen om geen zaken met deze mensen te doen. Dus Mobiliteit en Gemak en Vivente-Zorg mag van mij op de zwarte lijst.
Mocht iemand een adres of telefoonnummer hebben dan wil ik dat graag weten.
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Al eens geprobeerd bij de SIDN op te vragen wie de domeinnaam waar ze onder opereren/opereerden geregistreerd heeft?
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Aangifte doen bij de politie.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Geen aangifte doen. Het adres bij de KvK is een gedeeltelijk adres, dit moet zijn De Dieze 10-12. Neem eerst eens contact op met de hulpmiddelverstrekker die in dit pand zit, voor info klik hier.
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Of het bedrijf wel of niet levert, wil ik in het midden laten (heb gelukkig dit soort goederen (nog) niet nodig), maar in tegenstelling tot wat de TS beweert zijn het adres en het telefoonnummer niet vals. Op dit adres is een groot domeinnamen actief die allemaal iets rond zorgproducten doen en dat is precies wat ook de onderneming doet, die door de KvK op dit adres staat ingeschreven.
Mede gezien het feit dat de TS slechts 1 bericht op dit forum geplaatst heeft en niet meer reageert op berichten van anderen op dit topic, houd ik het er voorlopig even op, dat hier iemand loopt te trollen.
Mede gezien het feit dat de TS slechts 1 bericht op dit forum geplaatst heeft en niet meer reageert op berichten van anderen op dit topic, houd ik het er voorlopig even op, dat hier iemand loopt te trollen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jun 2015 21:36
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Toch gaat er iets meer mis bij mobiliteit en gemak.
Ook ik heb afgelopen vrijdag een rolstoel bij dit bedrijf besteld en betaald via ideal
Keurige emails met bevestiging van betaling en levering binnen 48 uur.
Echter bleef het daarna stil. Op hun website staat een telefoonnummer [persoonsgegevens verwijderd] maar daar wordt consequent niet opgenomen en ook de melding dat ze op dit telefoonnr via whatsapp altijd binnen 24 uur reageren wordt niet waargemaakt.
Ik begon me gisteren al wat ongerust te maken.
Maar goed vandaag via de chat op de website contact met ene gerard. Deze verzekerde mij dat de bestelling vandaag (16/6) de deur uit zou gaan. Maar helaas geen melding van verzending of PostNL aanmelding vandaag ontvangen.
Het is allemaal nog kort dag en misschien zie ik spoken maar ik heb zeker geen goed gevoel bij de communicatie rondom mijn bestelling.
Mocht ik mij ten onrechte zorgen maken dan laat ik dat hier uiteraard wel even weten.
Maar voorlopig lijkt het mij slim om even terughoudend te zijn in bestellen bij deze shop.
Ook ik heb afgelopen vrijdag een rolstoel bij dit bedrijf besteld en betaald via ideal
Keurige emails met bevestiging van betaling en levering binnen 48 uur.
Echter bleef het daarna stil. Op hun website staat een telefoonnummer [persoonsgegevens verwijderd] maar daar wordt consequent niet opgenomen en ook de melding dat ze op dit telefoonnr via whatsapp altijd binnen 24 uur reageren wordt niet waargemaakt.
Ik begon me gisteren al wat ongerust te maken.
Maar goed vandaag via de chat op de website contact met ene gerard. Deze verzekerde mij dat de bestelling vandaag (16/6) de deur uit zou gaan. Maar helaas geen melding van verzending of PostNL aanmelding vandaag ontvangen.
Het is allemaal nog kort dag en misschien zie ik spoken maar ik heb zeker geen goed gevoel bij de communicatie rondom mijn bestelling.
Mocht ik mij ten onrechte zorgen maken dan laat ik dat hier uiteraard wel even weten.
Maar voorlopig lijkt het mij slim om even terughoudend te zijn in bestellen bij deze shop.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jun 2015 21:36
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Helaas bleek mijn gevoel dus toch terecht.
Mobiliteit en Gemak (M&G) doet allerlei toezeggingen die ze vervolgens niet nakomen.
Woensdag even gebeld met het bedrijf dat op de DIeze 12 zit (Totalcare). Deze gaf aan inderdaad de leverancier aan M&G normaal gesproken te leveren doch voor deze bestelling nog geen opdracht gehad te hebben.
Ik heb hier vervolgens per mail melding van gemaakt bij M&G en kreeg een vervelende mail terug dat ik zomaar verkeerde leveranciers benader en dat zij deze bestelling via een duits bedrijf zouden gaan leveren. Op mijn vraag om bewijs van bestelling bij die levancier werd ontwijkend geantwoord.
Na dreiging van melding van deze praktijken op deze site en inernetopgelicht.nl kreeg ik plotseling een mail met de mededeling dat zij het maar beter vonden om de order te cancellen en of ik even mijn rekening nummer wou doorgeven dat ze het geld konden terugstorten.
Ik heb daarop per mail gesommeerd tot nakoming en wel met levering deze week. Ook aangegeven dat bellen misschien wel slimmer zou zijn in deze situatie.
En zowaar werd ik een half later gebeld (wel met afgeschermd nummer) door ene meneer Loks die zich voordeed als eigenaar van M&G en die toch vooral omslachtig probeerde uit te leggen dat hij toch vooral zo graag tevreden klanten had en de order gecancelled had omdat hij van mening was ik toch nooit meer een tevreden klant zou kunnen worden.
Tranentrekkende verhalen maar op elk verzoek van mij om bewijs van bestelling of zelf cancellation werd ontwijkend geantwoord. Meneer bleef van mening dat terugstorten van mijn geld toch echt het beste was.
Uiteindelijk heb ik ook maar besloten om dit te accepteren onder de voorwaarde dat hij diezelfde avond nog de terugstorting zou doen en daarvan mij bewijs per mail zou sturen.
UIteraard werd dat toegezegd.
Niet geheel onverwacht heb ik zo een bericht niet ontvangen uiteraard. Ik heb hem vanmorgen per mail een laatste kans gegeven dit recht te zetten en dat zou hij ook weer doen maar helaas hij was nu even niet op kantoor maar op een "thuisdemonstratie bij een klant is". (hmm raar zie die dienstverlening niet vermeld op zijn website
Dit zijn alle signalen die de gebruikelijke weboplichters in hun arsenaal hebben zitten. Vooral veel beloven en niets waarmaken. Ik heb hem ook aangegeven in mijn mail dat ik klaar was met woorden maar daden wou zien.
Helaas heeft dit alles niet mogen helpen en heb ik nog steeds mijn geld niet terug en heb ik dus ook geen rolstoel voor mijn vrouw die deze wel nodig heeft.
In en in triest dat er mensen zijn die zo een misbruik maken van vertrouwen.
Weest gewaarschuwd.
Ik zal uiteraard ook via internetopgelicht.nl en mijn rechtsbijstandsverzekering hier nog werk van maken maar heeft iemand hier nog andere tips hoe ik mijn geld toch, op korte termijn, terug kan krijgen?
Mobiliteit en Gemak (M&G) doet allerlei toezeggingen die ze vervolgens niet nakomen.
Woensdag even gebeld met het bedrijf dat op de DIeze 12 zit (Totalcare). Deze gaf aan inderdaad de leverancier aan M&G normaal gesproken te leveren doch voor deze bestelling nog geen opdracht gehad te hebben.
Ik heb hier vervolgens per mail melding van gemaakt bij M&G en kreeg een vervelende mail terug dat ik zomaar verkeerde leveranciers benader en dat zij deze bestelling via een duits bedrijf zouden gaan leveren. Op mijn vraag om bewijs van bestelling bij die levancier werd ontwijkend geantwoord.
Na dreiging van melding van deze praktijken op deze site en inernetopgelicht.nl kreeg ik plotseling een mail met de mededeling dat zij het maar beter vonden om de order te cancellen en of ik even mijn rekening nummer wou doorgeven dat ze het geld konden terugstorten.
Ik heb daarop per mail gesommeerd tot nakoming en wel met levering deze week. Ook aangegeven dat bellen misschien wel slimmer zou zijn in deze situatie.
En zowaar werd ik een half later gebeld (wel met afgeschermd nummer) door ene meneer Loks die zich voordeed als eigenaar van M&G en die toch vooral omslachtig probeerde uit te leggen dat hij toch vooral zo graag tevreden klanten had en de order gecancelled had omdat hij van mening was ik toch nooit meer een tevreden klant zou kunnen worden.
Tranentrekkende verhalen maar op elk verzoek van mij om bewijs van bestelling of zelf cancellation werd ontwijkend geantwoord. Meneer bleef van mening dat terugstorten van mijn geld toch echt het beste was.
Uiteindelijk heb ik ook maar besloten om dit te accepteren onder de voorwaarde dat hij diezelfde avond nog de terugstorting zou doen en daarvan mij bewijs per mail zou sturen.
UIteraard werd dat toegezegd.
Niet geheel onverwacht heb ik zo een bericht niet ontvangen uiteraard. Ik heb hem vanmorgen per mail een laatste kans gegeven dit recht te zetten en dat zou hij ook weer doen maar helaas hij was nu even niet op kantoor maar op een "thuisdemonstratie bij een klant is". (hmm raar zie die dienstverlening niet vermeld op zijn website
Dit zijn alle signalen die de gebruikelijke weboplichters in hun arsenaal hebben zitten. Vooral veel beloven en niets waarmaken. Ik heb hem ook aangegeven in mijn mail dat ik klaar was met woorden maar daden wou zien.
Helaas heeft dit alles niet mogen helpen en heb ik nog steeds mijn geld niet terug en heb ik dus ook geen rolstoel voor mijn vrouw die deze wel nodig heeft.
In en in triest dat er mensen zijn die zo een misbruik maken van vertrouwen.
Weest gewaarschuwd.
Ik zal uiteraard ook via internetopgelicht.nl en mijn rechtsbijstandsverzekering hier nog werk van maken maar heeft iemand hier nog andere tips hoe ik mijn geld toch, op korte termijn, terug kan krijgen?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jun 2015 21:36
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Geld is inmiddels teruggestort.
Hiermee is voor mij de case afgedaan.
Hiermee is voor mij de case afgedaan.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
U heeft dus te hard geroepen dat er iets niet klopte. Binnen een week is het opgelost. En dikke tip: geen rolstoel via internet bestellen. Er zal toch echt in gezeten moeten worden, er moet gemeten worden, er moet getest worden of hij wel te tillen is etc. Dit zijn echt artikelen die je moet uitproberen in een winkel.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jun 2015 21:36
Re: Mobiliteit en gemak levert niet.
Dat mag uw mening zijn maar ik ben er van overtuigd dat als ik dit medium niet ingezet had ik nog steeds op mijn geld had moeten wachten. (Zie de toezeggingen die keer op keer niet nagekomen werden)
Of dat waar is of niet zullen we nooit meer weten.
Wat betreft uw tip om een rolstoel te bekijken en te proberen heeft u zeker een punt.
Wij hebben overigens al eerder een rolstoel voor mijn vrouw gehad en ik had zeker nagedacht over een aantal punten die u opnoemt.
Bv gewicht was een belangrijk punt en dus een lichtgewicht. Alsmede verstelbare handvatten.
Maar goed ik ga zeker even goed nadenken voorlopig voordat ik weer iets via het internet bestel want deze ervaring heeft mij zeker kopschuw gemaakt.
Bedankt voor uw advies.
Of dat waar is of niet zullen we nooit meer weten.
Wat betreft uw tip om een rolstoel te bekijken en te proberen heeft u zeker een punt.
Wij hebben overigens al eerder een rolstoel voor mijn vrouw gehad en ik had zeker nagedacht over een aantal punten die u opnoemt.
Bv gewicht was een belangrijk punt en dus een lichtgewicht. Alsmede verstelbare handvatten.
Maar goed ik ga zeker even goed nadenken voorlopig voordat ik weer iets via het internet bestel want deze ervaring heeft mij zeker kopschuw gemaakt.
Bedankt voor uw advies.