Een gsm gekocht zonder provider en ik krijg er een met een provider en menu.
Dit is geen goede zaak, dit is van alle kanten de boel bedonderen. Hoe lang kunnen zij nog doorgaan>
Zie de vele reviews.
http://www.klacht.nl/mobily-nl/?m=list&t=complaint
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobily.nl Geschil dat niet wordt opgelost.
Mobily.nl Geschil dat niet wordt opgelost.
Laatst gewijzigd door lien 123 op 02 feb 2012 22:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Mobily.nl Geschil dat niet wordt opgelost.
En waarom is dit oplichting ?lien 123 schreef:
Ik heb een simlockvrije zwarte gsm besteld en ik krijg een simlockvrije gsm met een providerlogo en menu in het toestel van Orange. De website vermeld hier niets van en de gsm op de website staat zonder Orange logo afgebeeld.
( opzettelijk bedonderen )
Omdat mobily.nl mij het terug storten van geld belooft en dat niet nakomt.
Het is eigenlijk een geschil, maar gezien alle toestanden met mobily, vind ik het zo langzamerhand wel oplichting worden.
Het is eigenlijk een geschil, maar gezien alle toestanden met mobily, vind ik het zo langzamerhand wel oplichting worden.
Laatst gewijzigd door lien 123 op 02 feb 2012 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe dan ook wat aardiger. Met stroop vang je nu eenmaal meer vliegen....lien 123 schreef: Mobily vind dus dat ik niet aardig ben en krijg ik mijn geld niet.
Het is de bedoeling dat Mobily aangepakt wordt en zij zijn echt niet van de stroop.
Koop er zelf iets en kijk dan of het goed gaat.
Ik kijk wel uit. Weet je wel hoeveel klachten er zijn over mobily ?lien 123 schreef:Het is de bedoeling dat Mobily aangepakt wordt en zij zijn echt niet van de stroop.
(Roep niet direct dat het oplichters zijn, dan wordt je wellicht serieuzer genomen)
Ik heb op 8 januari een Samsung Galaxy telefoon besteld bij Mobily, twv 437 euro. Deze zou op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden. Keurig email ontvangen met trackingscode ed. Na 3 dagen niets binnen, geprobeerd telefonisch contact te krijgen, telkens antwoordapp. Emails gestuurd, na paar dagen antwoord, zou over 4 dagen komen, na 4 dagen nog niets, weer ge-emailed. Was opeens niet meer op voorraad, zou week later komen. Zo ging dat nog even door. Vervolgens de bestelling geanulleerd. Bedrag zou teruggestort worden. Mobily is erg onbetrouwbaar, houdt zich absoluut niet aan de afspreken. Is telefonisch niet bereikbaar, en reageert pas na paar dagen op email, met meestal een standaard brief terug. Heb veel spijt dat ik niet eerder de reviews heb gelezen. Maar wil door middel van dit schrijven, toekomstige kopers waarschuwen. Absoluut niet kopen bij Mobily. Wacht nog steeds op mijn geld, vraag me af of ze nog terugstorten. Heb wel aangifte gedaan bij de politie!!