| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mode-Statements: Geen jurk en ook geen geld terug
Mode-Statements: Geen jurk en ook geen geld terug
23 juni heb ik voor mijn dochter een jurkje besteld bij mode-statements- een webwinkel gericht op meisjes en vrouwen.Dit werd niet geleverd en na een lange mailwisseling en vele beloftes van hun kant heb ik mijn geld terug gevraagd. Daarna stopten de mails en ook op het invullen van een klachtenformulier reageren zijn niet, Zij zijn niet telefonisch bereikbaar alleen via whatsapp.
Daar beloven ze te reageren op mijn mail maar dat gebeurt dus niet. Het jurkje wordt nog steeds aangeboden op de website in pre-order. Dit stoort me nog het meest.
Ik lees op verschillende sites dat er meer klachten zijn over dit "bedrijf".I Is deze naam bij jullie bekend in de negatieve zin van het woord?
Wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen? Heeft aangifte doen zin?
Daar beloven ze te reageren op mijn mail maar dat gebeurt dus niet. Het jurkje wordt nog steeds aangeboden op de website in pre-order. Dit stoort me nog het meest.
Ik lees op verschillende sites dat er meer klachten zijn over dit "bedrijf".I Is deze naam bij jullie bekend in de negatieve zin van het woord?
Wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen? Heeft aangifte doen zin?
Laatst gewijzigd door Radar op 06 okt 2017 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
NeoDutchio
Re: Mode-Statements: Geen jurk en ook geen geld terug
Het enige dat u kunt doen is schriftelijk de koop ontbinden en binnen 14 dagen het geld terug eisen. Mochten ze daar niet aan voldoen kunt u weer opnieuw een aangetekend schrijven versturen met een laatste termijn van 7 dagen en de dreiging om daarna een incassoburo in te schakelen. Dit kunt u daarna ook doen.
Wel is het verstandig om de volgende keer eerst te kijken waar u koopt. Het adres is een woonhuis, de algemene voorwaarden zijn in strijd met de wet en op hetzelfde adres zit ook een interieurbouwer.
Al met al dus een hobbiest die, waarschijnlijk, in China kleding koopt en bij u laat afleveren. Zelf geen voorraad en zelf geen kosten.
Wel is het verstandig om de volgende keer eerst te kijken waar u koopt. Het adres is een woonhuis, de algemene voorwaarden zijn in strijd met de wet en op hetzelfde adres zit ook een interieurbouwer.
Al met al dus een hobbiest die, waarschijnlijk, in China kleding koopt en bij u laat afleveren. Zelf geen voorraad en zelf geen kosten.
Re: Mode-Statements: Geen jurk en ook geen geld terug
Er zijn genoeg mensen die van huis uit spullen uit China verkopen en goede producten leveren en goede service leveren.
Zelf verkoop ik een product dat niet uit China komt, maar daar wel veelvuldig wordt nagemaakt.
Af en toe bestel ik zo'n product om te zien wat de kwaliteit is, meestal valt het tegen maar soms valt het erg mee. Ben ik bijna geneigd om daar mijn spullen in te kopen. Bijna.
Maar wanneer anderen die spullen wel op de markt brengen, is er niets mis mee.
Of het hier iemand betreft die ter goeder trouw is maar de boel niet aan kan, of iemand die met opzet mensen op het verkeerde been zet, kan ik natuurlijk niet bepalen.
Alle thuisverkopers over één kam scheren gaat naar mijn idee iets te ver.
Zelf verkoop ik een product dat niet uit China komt, maar daar wel veelvuldig wordt nagemaakt.
Af en toe bestel ik zo'n product om te zien wat de kwaliteit is, meestal valt het tegen maar soms valt het erg mee. Ben ik bijna geneigd om daar mijn spullen in te kopen. Bijna.
Maar wanneer anderen die spullen wel op de markt brengen, is er niets mis mee.
Of het hier iemand betreft die ter goeder trouw is maar de boel niet aan kan, of iemand die met opzet mensen op het verkeerde been zet, kan ik natuurlijk niet bepalen.
Alle thuisverkopers over één kam scheren gaat naar mijn idee iets te ver.