LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Geachte lezer,
Bij digital revolution dacht ik echt weinig geld kwijt te zijn voor cartridges en printpapier.
Het bedrijfje stuurt de eerste maal netjes de bestelde goederen en geeft een betalingstermijn van 14 dagen. Indien men binnen die 14 dagen nog een bestelling wil plaatsen kan dit enkel onder rembours.
Indien de betaling nog niet binnen is op het moment van verzending, dan houdt het bedrijfje het nog te betalen bedrag in (aan goederen) op de 2 de bestelling die overigens contant aan de deur betaald moeten worden. Indien men als gedupeerde dan de ontbrekende goederen alsnog in ontvangst wil nemen en meerdere mailtjes stuurt, dan laat de directeur (Dhr. Kreuning) weten dat de klant op de "zwarte lijst" staat en lapt vervolgens alle gedragsregels aan zijn laars. Dhr. Kreuning stuurt hierna meteen een aanmaning aan de klant die met veel geluk de betaling stop heeft kunnen zetten. De ontbrekende goederen zijn echter nooit nageleverd. Dus nooit onder rembours kopen bij digital revolution !!!!! (op de zwarte markt te Beverwijk staat het bedrijfje ook)
Dhr. Kreuning wil naar alle waarschijnlijkheid heel snel rijk worden.
De producten zijn overigens wel redelijk. Maar de "directeur" helaas niet.
De klant is toch KONING? digital revolution denkt daar helaas anders over.
Bij digital revolution dacht ik echt weinig geld kwijt te zijn voor cartridges en printpapier.
Het bedrijfje stuurt de eerste maal netjes de bestelde goederen en geeft een betalingstermijn van 14 dagen. Indien men binnen die 14 dagen nog een bestelling wil plaatsen kan dit enkel onder rembours.
Indien de betaling nog niet binnen is op het moment van verzending, dan houdt het bedrijfje het nog te betalen bedrag in (aan goederen) op de 2 de bestelling die overigens contant aan de deur betaald moeten worden. Indien men als gedupeerde dan de ontbrekende goederen alsnog in ontvangst wil nemen en meerdere mailtjes stuurt, dan laat de directeur (Dhr. Kreuning) weten dat de klant op de "zwarte lijst" staat en lapt vervolgens alle gedragsregels aan zijn laars. Dhr. Kreuning stuurt hierna meteen een aanmaning aan de klant die met veel geluk de betaling stop heeft kunnen zetten. De ontbrekende goederen zijn echter nooit nageleverd. Dus nooit onder rembours kopen bij digital revolution !!!!! (op de zwarte markt te Beverwijk staat het bedrijfje ook)
Dhr. Kreuning wil naar alle waarschijnlijkheid heel snel rijk worden.
De producten zijn overigens wel redelijk. Maar de "directeur" helaas niet.
De klant is toch KONING? digital revolution denkt daar helaas anders over.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Onderstaand e-mail verstuurd na ontvangst van onbeschofte herinnering.Stelletje ****** daar.Werken zeer langs elkaar heen.
Ter Attentie van de heer Kreuning,
In navolging van mijn eerdere email aan uw bedrijf alsmede naar aanleiding van de zojuist door mij ontvangen aanmaning deel ik u het volgende mede:
in mijn vorige mail heb ik u duidelijk gezegd wanneer en hoe de openstaande rekening voldaan zou worden.Ondanks dat u zich niet heeft gehouden aan de afspraak van levering binnen de bij u geldende leveringstermijn,ruim 3 weken over tijd.
Met uw herinneringsmail was u wel ruim op tijd,zelfs wettelijk gezien veel te vroeg.Na mijn wat boze reactie op deze mail was uw reactie "we zien uw betaling wel tegemoet".Niet erg klantvriendelijk en service gericht is daarom de hernieuwde aanmaning welke mij vandaag-een paar dagen later- ten deel viel.
Als actief lid van diverse consumentenpanels maar ook als persoon ben ik zeer teleurgesteld in uw onbeschofte en agressieve taal keuze in deze aanmaning.Het geeft mij een zeer onbetrouwbaar gevoel en zal zeker maatregelen treffen om dit bekend te maken in de daarvoor bedoelde media instituten.Ik ben absoluut niet onder de indruk van de door u gebezigde termen.Sterker nog, ik overweeg op dit moment stappen te ondernemen om dit collectief aan te kaarten en mijn rekening dus niet te betalen en de veel te laat geleverde producten te retourneren.Tevens zal ik uw opdringerige en dwingende manier van schrijven als item aanmelden
Bij onze “huis an huis “kranten
I.Visser
Ter Attentie van de heer Kreuning,
In navolging van mijn eerdere email aan uw bedrijf alsmede naar aanleiding van de zojuist door mij ontvangen aanmaning deel ik u het volgende mede:
in mijn vorige mail heb ik u duidelijk gezegd wanneer en hoe de openstaande rekening voldaan zou worden.Ondanks dat u zich niet heeft gehouden aan de afspraak van levering binnen de bij u geldende leveringstermijn,ruim 3 weken over tijd.
Met uw herinneringsmail was u wel ruim op tijd,zelfs wettelijk gezien veel te vroeg.Na mijn wat boze reactie op deze mail was uw reactie "we zien uw betaling wel tegemoet".Niet erg klantvriendelijk en service gericht is daarom de hernieuwde aanmaning welke mij vandaag-een paar dagen later- ten deel viel.
Als actief lid van diverse consumentenpanels maar ook als persoon ben ik zeer teleurgesteld in uw onbeschofte en agressieve taal keuze in deze aanmaning.Het geeft mij een zeer onbetrouwbaar gevoel en zal zeker maatregelen treffen om dit bekend te maken in de daarvoor bedoelde media instituten.Ik ben absoluut niet onder de indruk van de door u gebezigde termen.Sterker nog, ik overweeg op dit moment stappen te ondernemen om dit collectief aan te kaarten en mijn rekening dus niet te betalen en de veel te laat geleverde producten te retourneren.Tevens zal ik uw opdringerige en dwingende manier van schrijven als item aanmelden
Bij onze “huis an huis “kranten
I.Visser
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
of je betaalt natuurlijk netjes binnen die 14 dagen en hebt dan vervolgens nergens meer last van!!!
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Sterker nog......de aanmaning kwam vlak na ontvangst goederen.
de groeten.Laat het wel voorkomen.
de groeten.Laat het wel voorkomen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 apr 2004 14:32
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ter info.
Onderstaande was hetgeen ik (Gerben Kreuning, directeur Digital Revolution) als laatste reactie naar de heer van Uden (Oeloex) mailde:
Geachte heer van Uden,
Ik vind dat U door de inhoud van Uw mailtje recht heeft op een antwoord.
Mijn bedrijf is groot geworden door het zo klantgericht en klantvriendelijk mogelijk benaderen van de markt. U wilt niet weten hoe vaak wij "sorry" of "excuses" zeggen/schrijven. Vaak zelfs wanneer de klant ongelijk heeft.
Wij doen heel sterk aan klantenbinding, een tevreden klant komt immers terug.
Ik ben niet zo contactgestoord en klantonvriendelijk als de indruk die ik waarschijnlijk op U gewekt heb.
De redenen dat ik zo uit mijn slof schoot zal ik U proberen uit te leggen. Onze filosofie is om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken om iets bij ons te bestellen. Wij nemen vele drempels weg door goedkoop, snel en op rekening te leveren. Dit heeft als gevolg dat wij veel kwetsbaarder zijn voor misbruik van ons vertrouwen. Om het verlies door o.a. oplichting door de minder nette medeburgers zo veel mogelijk te beperken heb ik een aantal regels doorgevoerd waar het personeel zich ook aan dient te houden. Ons personeelsteam bestaat uit een groep mensen die voor het bedrijf door het vuur gaan, nagenoeg nooit ziek zijn en trots zijn op “hun” bedrijf. Ik ben een baas die 100 % achter zijn personeel staat en ook trots op hun is. Mijn gouden regel is: kom niet aan mijn personeel, zeker niet wanneer zij zich aan mijn regels houden.
En ……….. dat deed U dus wel.
Hiernaast irriteer ik mij mateloos aan mensen die eerst klagen en dan pas lezen. Het komt zo vaak voor dat klanten producten simpelweg “slopen” door het verkeerd of niet volgens de gebruiksaanwijzing te gebruiken. Hiernaast is ongeveer de helft van de emailtjes met vragen en/of opmerkingen ook weer terug te herleiden tot niet of niet goed lezen. Met name ongegronde klachten wekken irritaties op.
Gegronde klachten nemen wij altijd serieus en proberen deze zo klantvriendelijk mogelijk op te lossen.
U had meerdere klachten waarvan de mancolevering in mijn ogen de enige klacht was die totaal gegrond was, de overige klachten waren gebaseerd op niet goed lezen.
Ten slotte deed U een tweetal dingen waar ik persoonlijk niet tegen kan: U ging eisen stellen nog voordat wij de kans hadden gekregen met een klantvriendelijke oplossing te komen en U ging dreigen. Wanneer iemand mij (persoonlijk) iets normaal vraagt ben ik mister meegaand himself. Echter wanneer iemand iets van mij eist werkt dit contra en verander ik in een minder meewerkend persoon. En dreigementen heb ik mijn hele leven nog nooit van iemand gepikt.
Wellicht kunt U mijn reactie nu beter begrijpen. Ik vraag U niet hem te waarderen want dat zou ik zelf ook niet gedaan hebben……..
Ik zal nog even inhoudelijk op Uw email ingaan:
Ik kan me voorstellen dat U verbaasd was met de reactie die U kreeg, er zijn maar weinig mensen die echt durven te zeggen/schrijven wat ze vinden. Zeker wanneer het om geld gaat.
U vraagt mij wat mijn reactie geweest zou zijn: een andere dan die van U ook al zou ik ook geïrriteerd zijn geweest in Uw situatie.
Mijn visie is dat waar gewerkt wordt fouten worden gemaakt. Zo lang de fouten niet met opzet gebeuren en goed opgelost worden leg ik mij daarbij neer.
Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om mij met after-sales bezig te houden. Normaal gesproken doe ik dit ook niet echter U richtte U email aan mij en ik gaf U mijn antwoord/visie.
Wanneer ik kijk hoeveel tijd mij deze briefwisseling heeft gekost en zie hoeveel werk ik heb laten liggen, denk ik dat dit inderdaad wel vreemd op U moet over komen.
Door Uw manier van reageren, die bij ons irritaties opwekte, wilde ik U hierop wijzen maar hier wel de tijd voor te nemen. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van Uw laatste reactie al zie ik wel de sarcastische ondertoon (maar die kan ik wel waarderen). Toch blijf ik bij mijn standpunt: Uw reactie was ongepast en wekte de nodige irritatie op. Mijn reacties waren niet bedoeld om U te beledigen of te kwetsen (zullen ze wel gedaan hebben vrees ik) maar om U duidelijk te maken dat U meer vliegen met stroop vangt dan met azijn.
Ik wil afsluiten met U alsnog een goed 2004 te wensen en ik hoop dat onze briefwisseling U toch een beetje aan het denken heeft gezet. Het volgende is niet lullig bedoeld, maar wij hebben bijna 25.000 klanten waarvan er een aantal minder vriendelijk en/of geïrriteerd reageren maar U viel qua reacties best wel op. Wanneer iedereen iets meer begripvol zou zijn en minder snel boos zou worden zou de samenleving een stuk vriendelijker worden.
Met vriendelijke groet,
Gerben Kreuning
Digital Revolution
www.digitalrevolution.nl
Onderstaande was hetgeen ik (Gerben Kreuning, directeur Digital Revolution) als laatste reactie naar de heer van Uden (Oeloex) mailde:
Geachte heer van Uden,
Ik vind dat U door de inhoud van Uw mailtje recht heeft op een antwoord.
Mijn bedrijf is groot geworden door het zo klantgericht en klantvriendelijk mogelijk benaderen van de markt. U wilt niet weten hoe vaak wij "sorry" of "excuses" zeggen/schrijven. Vaak zelfs wanneer de klant ongelijk heeft.
Wij doen heel sterk aan klantenbinding, een tevreden klant komt immers terug.
Ik ben niet zo contactgestoord en klantonvriendelijk als de indruk die ik waarschijnlijk op U gewekt heb.
De redenen dat ik zo uit mijn slof schoot zal ik U proberen uit te leggen. Onze filosofie is om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken om iets bij ons te bestellen. Wij nemen vele drempels weg door goedkoop, snel en op rekening te leveren. Dit heeft als gevolg dat wij veel kwetsbaarder zijn voor misbruik van ons vertrouwen. Om het verlies door o.a. oplichting door de minder nette medeburgers zo veel mogelijk te beperken heb ik een aantal regels doorgevoerd waar het personeel zich ook aan dient te houden. Ons personeelsteam bestaat uit een groep mensen die voor het bedrijf door het vuur gaan, nagenoeg nooit ziek zijn en trots zijn op “hun” bedrijf. Ik ben een baas die 100 % achter zijn personeel staat en ook trots op hun is. Mijn gouden regel is: kom niet aan mijn personeel, zeker niet wanneer zij zich aan mijn regels houden.
En ……….. dat deed U dus wel.
Hiernaast irriteer ik mij mateloos aan mensen die eerst klagen en dan pas lezen. Het komt zo vaak voor dat klanten producten simpelweg “slopen” door het verkeerd of niet volgens de gebruiksaanwijzing te gebruiken. Hiernaast is ongeveer de helft van de emailtjes met vragen en/of opmerkingen ook weer terug te herleiden tot niet of niet goed lezen. Met name ongegronde klachten wekken irritaties op.
Gegronde klachten nemen wij altijd serieus en proberen deze zo klantvriendelijk mogelijk op te lossen.
U had meerdere klachten waarvan de mancolevering in mijn ogen de enige klacht was die totaal gegrond was, de overige klachten waren gebaseerd op niet goed lezen.
Ten slotte deed U een tweetal dingen waar ik persoonlijk niet tegen kan: U ging eisen stellen nog voordat wij de kans hadden gekregen met een klantvriendelijke oplossing te komen en U ging dreigen. Wanneer iemand mij (persoonlijk) iets normaal vraagt ben ik mister meegaand himself. Echter wanneer iemand iets van mij eist werkt dit contra en verander ik in een minder meewerkend persoon. En dreigementen heb ik mijn hele leven nog nooit van iemand gepikt.
Wellicht kunt U mijn reactie nu beter begrijpen. Ik vraag U niet hem te waarderen want dat zou ik zelf ook niet gedaan hebben……..
Ik zal nog even inhoudelijk op Uw email ingaan:
Ik kan me voorstellen dat U verbaasd was met de reactie die U kreeg, er zijn maar weinig mensen die echt durven te zeggen/schrijven wat ze vinden. Zeker wanneer het om geld gaat.
U vraagt mij wat mijn reactie geweest zou zijn: een andere dan die van U ook al zou ik ook geïrriteerd zijn geweest in Uw situatie.
Mijn visie is dat waar gewerkt wordt fouten worden gemaakt. Zo lang de fouten niet met opzet gebeuren en goed opgelost worden leg ik mij daarbij neer.
Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om mij met after-sales bezig te houden. Normaal gesproken doe ik dit ook niet echter U richtte U email aan mij en ik gaf U mijn antwoord/visie.
Wanneer ik kijk hoeveel tijd mij deze briefwisseling heeft gekost en zie hoeveel werk ik heb laten liggen, denk ik dat dit inderdaad wel vreemd op U moet over komen.
Door Uw manier van reageren, die bij ons irritaties opwekte, wilde ik U hierop wijzen maar hier wel de tijd voor te nemen. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van Uw laatste reactie al zie ik wel de sarcastische ondertoon (maar die kan ik wel waarderen). Toch blijf ik bij mijn standpunt: Uw reactie was ongepast en wekte de nodige irritatie op. Mijn reacties waren niet bedoeld om U te beledigen of te kwetsen (zullen ze wel gedaan hebben vrees ik) maar om U duidelijk te maken dat U meer vliegen met stroop vangt dan met azijn.
Ik wil afsluiten met U alsnog een goed 2004 te wensen en ik hoop dat onze briefwisseling U toch een beetje aan het denken heeft gezet. Het volgende is niet lullig bedoeld, maar wij hebben bijna 25.000 klanten waarvan er een aantal minder vriendelijk en/of geïrriteerd reageren maar U viel qua reacties best wel op. Wanneer iedereen iets meer begripvol zou zijn en minder snel boos zou worden zou de samenleving een stuk vriendelijker worden.
Met vriendelijke groet,
Gerben Kreuning
Digital Revolution
www.digitalrevolution.nl
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 apr 2004 14:32
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Geachte gast (I. Visser),
Ik kan me U nu weer herinneren, U bent de persoon die niet wil gaan betalen omdat U momenteel andere dingen aan Uw hoofd heeft (de ziekte van Uw vrouw). Toen ik U mededeelde dat U niet netjes handelde en van Uw probleem ons probleem maakte, mailde U mij dat ik het geld op een plek mocht stoppen waar de zon niet scheen .......
Ik vind Uw posting hier zeer laf en onterecht.
Hoogachtend,
Gerben Kreuning
Digital Revolution
www.digitalrevolution.nl
Ik kan me U nu weer herinneren, U bent de persoon die niet wil gaan betalen omdat U momenteel andere dingen aan Uw hoofd heeft (de ziekte van Uw vrouw). Toen ik U mededeelde dat U niet netjes handelde en van Uw probleem ons probleem maakte, mailde U mij dat ik het geld op een plek mocht stoppen waar de zon niet scheen .......
Ik vind Uw posting hier zeer laf en onterecht.
Hoogachtend,
Gerben Kreuning
Digital Revolution
www.digitalrevolution.nl
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik vind het zeer terecht dat die firma een 2e bestelling alleen wil leveren onder rembours zolang de 1e levering niet betaald is
Op die manier dekken ze zich TERECHT in tegen wanbetalers !
En zo'n figuren als u maakt het alleen verder kapot voor welwillende klanten
Op die manier dekken ze zich TERECHT in tegen wanbetalers !
En zo'n figuren als u maakt het alleen verder kapot voor welwillende klanten
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Jonge jonge, moet dit allemaal op de site worden uitgevochten?
Het is nog net geen scheldkannonade...
Lieve mensen, er zijn altijd Z******* ( zeurkousen). En iedereen wil z'n gram halen.
Doei
Het is nog net geen scheldkannonade...
Lieve mensen, er zijn altijd Z******* ( zeurkousen). En iedereen wil z'n gram halen.
Doei
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Is die Oeloex wel helemaal lekker???
Hij geeft zelf al aan dat hij zijn eerste bestelling niet betaald heeft en vindt het dan vreemd dat de 2e niet geleverd wordt.....
De smoesjes dat je nu nog niet kan betalen, maar dat dan later wel doet kennen we nu onderhand ook wel.
Je bent zelf een wanbetaler en probeerd nu de schuld bij het bedrijf te leggen.
Criminelen zoals Oeloex zouden ze op moeten sluiten.
Hij geeft zelf al aan dat hij zijn eerste bestelling niet betaald heeft en vindt het dan vreemd dat de 2e niet geleverd wordt.....
De smoesjes dat je nu nog niet kan betalen, maar dat dan later wel doet kennen we nu onderhand ook wel.
Je bent zelf een wanbetaler en probeerd nu de schuld bij het bedrijf te leggen.
Criminelen zoals Oeloex zouden ze op moeten sluiten.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
En dan de titel van deze topic....zwaar overdreven lijkt. me.
Als betreffend bedrijf zou willen oplichten dan zouden ze niet op rekening (betalingstermijn van 14 dagen) goederen uitleveren aan (particuliere) klanten. Lijkt mij dus een zeer coulant bedrijf die door deze betalingstermijn heel veel risico loopt!!
Oelex/Visser moet dus niet zo hoog van de toren blazen en gewoon betalen. Ik vind het schandalig dat zo iemand hier op dit forum een bedrijf, welke zich toch lastig kan verweren, zo zwart aan het maken is!! En naar mijn mening nog onterecht ook
Als betreffend bedrijf zou willen oplichten dan zouden ze niet op rekening (betalingstermijn van 14 dagen) goederen uitleveren aan (particuliere) klanten. Lijkt mij dus een zeer coulant bedrijf die door deze betalingstermijn heel veel risico loopt!!
Oelex/Visser moet dus niet zo hoog van de toren blazen en gewoon betalen. Ik vind het schandalig dat zo iemand hier op dit forum een bedrijf, welke zich toch lastig kan verweren, zo zwart aan het maken is!! En naar mijn mening nog onterecht ook
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Voorgaande bericht van 9.32 is trouwens van 'dens'. Vergeten in te loggen....
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik heb zelf goeie ervaringen met Digital Revolution. Leveren op tijd en op rekening. Herstellen direct als er iets niet met de zending in orde is. Vriendelijk aan de telefoon.
Tja, mijn persoonlijke ervaring is dat mensen met betalen ook niet altijd even vlot zijn. En dan worden ze boos wanneer je als leverancier vraagt wanneer de betaling verwacht kan worden.
Jan.
Tja, mijn persoonlijke ervaring is dat mensen met betalen ook niet altijd even vlot zijn. En dan worden ze boos wanneer je als leverancier vraagt wanneer de betaling verwacht kan worden.
Jan.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
+Pax
Ik heb alleen maar al een jaar buitengewoon goede ervaringen met D.R. Er wordt perfect op tijd geleverd, en bij vragen hebik al snel een bevredigend antwoord.
COR
Ik heb alleen maar al een jaar buitengewoon goede ervaringen met D.R. Er wordt perfect op tijd geleverd, en bij vragen hebik al snel een bevredigend antwoord.
COR
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Hallo ,
Ik heb goede ervaringen met digital revolution.
de eerste keer dat ik bestelde , moest ik het direct betalen , maar dat is
alleen omdat ik een nieuwe klant was , en het meer dan € 120,- was.
en ze zijn inderdaad goedkoop , ik bestelde een AMD CPU , XP Athlon 3000 tray uitvoering , die koste bij hun met verzendkosten € 140,-
en ergens anders bijna € 180,-
Dus aan onze wandbetaler , als je niet betaald , vind ik dat je ook geen recht hebt op de bestelde goederen.
of denk je soms dat het nog steeds sinterklaas is ?
M.v.Gr., Jack
Ik heb goede ervaringen met digital revolution.
de eerste keer dat ik bestelde , moest ik het direct betalen , maar dat is
alleen omdat ik een nieuwe klant was , en het meer dan € 120,- was.
en ze zijn inderdaad goedkoop , ik bestelde een AMD CPU , XP Athlon 3000 tray uitvoering , die koste bij hun met verzendkosten € 140,-
en ergens anders bijna € 180,-
Dus aan onze wandbetaler , als je niet betaald , vind ik dat je ook geen recht hebt op de bestelde goederen.
of denk je soms dat het nog steeds sinterklaas is ?
M.v.Gr., Jack
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Sinterklaas? Nou ja zeg....ze hebben me vorig jaar verteld dat ie niet bestaat. Ik kan wel janken van geluk. Hij bestaat dus toch
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Alle respect overigens voor de directeur van dat bedrijf dat hij überhaupt zoveel tijd besteed om u ter wille te zijn, als je gaat dreigen voordat je dit bedrijf de kans geeft om het netjes op te lossen dan ben je voor mij een *** eerste klas, maak je zelf nooit fouten. En als je niet op tijd betaald, tja....wat zeg jij tegen je baas als je loon er drie weken na dato nog niet opstaat ? Dit bedrijf maakt op mij een meer proffesionele indruk dan de meeste anderen bedrijven, en ik ga hier ook zaken mee doen. Dus meneer de directeur, van negatieve reclame, wordt dit toch een zeer positieve free-advertising post voor u. Ga zo door en het is terecht dat u wat strakke regels heeft omtrent de betalingen. Je zou ze de kost moeten geven, mensen die hun rekening niet betalen !
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik vind ze juist erg soepel. Waar kun je spullen laten leveren met een betalingstermijn van 14 dagen?? Op internet nergens. Goed bedrijf!strakke regels
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Digital Revolution.
Oeloex is trouwens nergens meer te bekennen!
Hoe zou DAT nou komen!
Oeloex is trouwens nergens meer te bekennen!
Hoe zou DAT nou komen!
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
zeker allemaal werknemers van digital hahahaha