LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Gelukkig ben ik blij met m'n eigen job en dat is niet bij Digital Revolution.
Maar Dhr. Gerben Kreuning lijkt me een prima werkgever.
Maar Dhr. Gerben Kreuning lijkt me een prima werkgever.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Het klinkt inderdaad wel slijmerig, hè?
Maar goed, jij gelooft me niet en dat vind ik prima hoor.
Maar goed, jij gelooft me niet en dat vind ik prima hoor.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ook ik werk er niet, maar je mag op zijn tijd best iemand een compliment geven, toch ?
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
sorry hoor,
maar wat ik vind is dat ze beiden fout zijn.
ten eerste moet de klant betalen op tijd, maar aan de andere kant, moet het bedrijf ook zijn verplichtingen nakomen.
het bedrijf moet gewoon niet eens leveren als de betaling niet binnen is, maar dit moeten ze dan wel duidelijk maken middels hun voorwaarden. Of ze sturen het op onder rembours EN OOK DIT MOETEN ZE KENBAAR MAKEN VIA HUN VOORWAARDEN.
Als het bedrijf het geld niet binnen heeft, moeten ze ook geen tweede bestelling accepteren.
Maar de klant moet wel optijd betalen natuurlijk als de voorwaarden zijn geaccepteerd om binnen 14 dagen te betalen. Wanneer dit niet is gedaan, moet de klant gewoon zijn mond houden en respectvol het geld geven wat is verschuldigd.
MAAR HET PRODUCT KOMT ALTIJD PAS NAAAAAA BETALING, DUS WANNEER JE DAG 1 BESTELD EN PAS DAG 30 BETAALD KRIJG JE PAS DAG 31 JE PRODUCTEN. OP DEZE MANIER MOET HET WERKEN. PUNT
ik heb gezegd
gegroet.
G.
WAT EEN PROBLEMEN ZEG, DAT DIE DIRECTEUR AAN DEZE FORUM MEEDOET. ALS HIJ 25OOO KLANTEN HEEFT, ZOU HIJ HET SCH**T MOETEN HEBBEN AAN DEZE ENE KLANT.
maar wat ik vind is dat ze beiden fout zijn.
ten eerste moet de klant betalen op tijd, maar aan de andere kant, moet het bedrijf ook zijn verplichtingen nakomen.
het bedrijf moet gewoon niet eens leveren als de betaling niet binnen is, maar dit moeten ze dan wel duidelijk maken middels hun voorwaarden. Of ze sturen het op onder rembours EN OOK DIT MOETEN ZE KENBAAR MAKEN VIA HUN VOORWAARDEN.
Als het bedrijf het geld niet binnen heeft, moeten ze ook geen tweede bestelling accepteren.
Maar de klant moet wel optijd betalen natuurlijk als de voorwaarden zijn geaccepteerd om binnen 14 dagen te betalen. Wanneer dit niet is gedaan, moet de klant gewoon zijn mond houden en respectvol het geld geven wat is verschuldigd.
MAAR HET PRODUCT KOMT ALTIJD PAS NAAAAAA BETALING, DUS WANNEER JE DAG 1 BESTELD EN PAS DAG 30 BETAALD KRIJG JE PAS DAG 31 JE PRODUCTEN. OP DEZE MANIER MOET HET WERKEN. PUNT
ik heb gezegd
gegroet.
G.
WAT EEN PROBLEMEN ZEG, DAT DIE DIRECTEUR AAN DEZE FORUM MEEDOET. ALS HIJ 25OOO KLANTEN HEEFT, ZOU HIJ HET SCH**T MOETEN HEBBEN AAN DEZE ENE KLANT.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Voor een goede ondernemer is IEDERE klant belangrijk!WAT EEN PROBLEMEN ZEG, DAT DIE DIRECTEUR AAN DEZE FORUM MEEDOET. ALS HIJ 25OOO KLANTEN HEEFT, ZOU HIJ HET SCH**T MOETEN HEBBEN AAN DEZE ENE KLANT.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
en hij heeft middels zijn reactie wel de negativiteit uit deze topic weten te halen. zoals iemand al zei, word het op die manier gratis reklame voor je bedrijf, dat scheelt weer in de advertentie kosten !
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Dit bedrijf heeft er voor gekozen dat de klant zijn producten al krijgt en vervolgens binnen 14 dagen moet betalen.MAAR HET PRODUCT KOMT ALTIJD PAS NAAAAAA BETALING, DUS WANNEER JE DAG 1 BESTELD EN PAS DAG 30 BETAALD KRIJG JE PAS DAG 31 JE PRODUCTEN. OP DEZE MANIER MOET HET WERKEN. PUNT
Is de keuze van het bedrijf en is zeer klantvriendelijk.
De stelling hier boven gaat dus niet op.
Een ander kan niet gaan bepalen hoe een bedrijf te werk moet gaan.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
De heer Kreuning van Digital Revolution heeft op méér punten gelijk, zoals blijkt uit deze discussie. GvanB geeft een "cursus Ondernemen" ten beste, waaruit blijkt dat hij de verschillende reacties in dit forum niet goed heeft gelezen òf niet goed heeft begrepen. En de leveringsvoorwaarden van Digital Revolution heeft hij zéker niet (goed) gelezen, blijkt wel uit zijn betoog. Lees nog eens na wat de heer Kreuning schreef over de benadering van zijn klanten en dan blijkt dat deze hele discussie eigenlijk allang afgesloten zou moeten zijn.
Ik heb nog niet zo lang geleden bij dit bedrijf het één en ander besteld. Dat werd naar volle tevredenheid ontvangen en dus ook direct betaald. Wie direct betaalt, hoeft niet bang te zijn voor repressailles. Wat niet wegneemt, dat ik bij andere bedrijven soms een zó ongelooflijke reeks stommiteiten heb ervaren, dat het mij verbaast dat zulk een bedrijf nog bestaat. Toch zijn anderen wèl tevreden over deze bedrijven. Kortom: het zal je maar treffen, dat er iets fout gaat, maar doe dan niet net alsof het bij iedereen fout gaat, maar blijf redelijk en werk mee aan een oplossing, in plaats van te kankeren en àlle schuld bij de ander te leggen.
Ik heb nog niet zo lang geleden bij dit bedrijf het één en ander besteld. Dat werd naar volle tevredenheid ontvangen en dus ook direct betaald. Wie direct betaalt, hoeft niet bang te zijn voor repressailles. Wat niet wegneemt, dat ik bij andere bedrijven soms een zó ongelooflijke reeks stommiteiten heb ervaren, dat het mij verbaast dat zulk een bedrijf nog bestaat. Toch zijn anderen wèl tevreden over deze bedrijven. Kortom: het zal je maar treffen, dat er iets fout gaat, maar doe dan niet net alsof het bij iedereen fout gaat, maar blijf redelijk en werk mee aan een oplossing, in plaats van te kankeren en àlle schuld bij de ander te leggen.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik heb 1 maal wat bij Digital Revolution gekocht,cartridges voor mijn printer. Email werd correct beantwoord. Zoals afgesproken heb ik deze ontvangen en daarna de acceptgiro die erbij zat betaald.
Nee,ik deel geen complimenten uit maar ik deel slechts mijn ervaring met dit bedrijf.
Happy shopping,
Angel
Nee,ik deel geen complimenten uit maar ik deel slechts mijn ervaring met dit bedrijf.
Happy shopping,
Angel
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Al verschillende keren heb ik iets besteld bij Digital Revolution. Zij leveren precies zoals zij beloven. Er zijn weinig bedrijven die hun afspraken zo goed nakomen.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen bij Digital Revolution. Snelle levering en geen geziek met betalen. Mij lijkt het dat Oeloex zich niet goed op de hoogte heeft gesteld van de regels van DR.
Re: mogelijke oplichtingspraktijken en zeer grof gedrag
Goh, toevallig
Maanden niets en dan twee reacties van 'verschillende' mensen in tien minuten
Maanden niets en dan twee reacties van 'verschillende' mensen in tien minuten