| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moy Fashion
-
MFuijkschot
Moy Fashion
Anderhalve maand geleden heb ik Uggs via Moy fashion besteld. Ongeveer 2 weken later ontving ik andere schoenen, niet in originele verpakking verzonden naar mij. Via mail vroeg ik waar deze naar teruggezonden konden worden en ik mijn geld weer terug kon krijgen. Ik heb de schoenen (volgens mij nep-uggs) gestuurd in overleg naar: Moy-Fashion.nl, Postbus 214, 5080 AE Hilvarenbeek.
Het telefoonnummer is van de site verdwenen en mails worden niet beantwoord. Het geld heb ik ook niet terugontvangen, helaas. Nu lees ik meerdere klachten over dhr van Gils, die ook kennelijk op vele plaatsen in NL woont/werkt: Hengelo, Hilvarenbeek...
Ik hoop mijn geld wel terug te ontvangen, maar heb weinig vertrouwen in dit verhaal. Waarom wordt er niet ingegrepen???
Vr Gr M. Fuijkschot
Het telefoonnummer is van de site verdwenen en mails worden niet beantwoord. Het geld heb ik ook niet terugontvangen, helaas. Nu lees ik meerdere klachten over dhr van Gils, die ook kennelijk op vele plaatsen in NL woont/werkt: Hengelo, Hilvarenbeek...
Ik hoop mijn geld wel terug te ontvangen, maar heb weinig vertrouwen in dit verhaal. Waarom wordt er niet ingegrepen???
Vr Gr M. Fuijkschot
Re: Moy Fashion
Kwestie van geen aangifte of civielrechtelijke stappen.MFuijkschot schreef:Waarom wordt er niet ingegrepen???Vr Gr M. Fuijkschot
MFuijkschot schreef:Waarom wordt er niet ingegrepen???
Zoekfunctie op radar levert ook nog een hitje op. Een tegenvraag: waarom bestelt en koopt u iets bij een webshop zonder bezoekadres waarvan de professionaliteit rechtstreeks evenredig is met het feit dat een Hotmail adres gebruikt wordt voor communicatie met de klant?website van deze webshop schreef: Contact
Neem contact met ons op.
Moy-Fashion
Hengelo
Email: [email protected]
De bestelling en transactie vinden altijd plaats in de Verenigd Koninkrijk van Groot-Britanie.
-
MFuijkschot
Beste Moy Fashion,
Jullie reageren niet, vandaar en ik lees meerdere slechte ervaringen, dus vandaar deze weg. Maak mijn geld over en ik zal het ook hier vermelden!
Anders ben ik genoodzaakt een incassoburo in te schakelen.
Vr Groet,
M Fuijkschot
Jullie reageren niet, vandaar en ik lees meerdere slechte ervaringen, dus vandaar deze weg. Maak mijn geld over en ik zal het ook hier vermelden!
Anders ben ik genoodzaakt een incassoburo in te schakelen.
Vr Groet,
M Fuijkschot
Ik heb een tijd geleden ook Uggs via Moy fashion besteld. Hierna heb ik 1 mail ontvangen van ene j. de boer. Dit was de enige en laatste mail die van Moy fashion af kwam. Ik zit nu onderhand al wel twee maanden te wachten op mijn Uggs. Na al die slechte berichten die ik op internet over Moy fashion lees, wil ik graag mijn geld terug want ik heb er geen vertrouwen meer in.
Ook dit heb ik Moy fashion al een aantal keer per mail laten weten. Via de telefoon zijn ze ook onbereikbaar en dus was genoodzaakt om aangifte te doen.
Vorige week heb ik aangifte tegen Moy fashion gedaan bij de Politie Zutphen. Tijdens dit gesprek werd mij verteld: ''hoe meer aangiftes hoe groter de kans dat we ons geld terug kunnen krijgen''.
Ook dit heb ik Moy fashion al een aantal keer per mail laten weten. Via de telefoon zijn ze ook onbereikbaar en dus was genoodzaakt om aangifte te doen.
Vorige week heb ik aangifte tegen Moy fashion gedaan bij de Politie Zutphen. Tijdens dit gesprek werd mij verteld: ''hoe meer aangiftes hoe groter de kans dat we ons geld terug kunnen krijgen''.
-
MFuijkschot
Er zijn 2 telefoonnummers van Moy Fashion:
040-4021097 en een mobiel nummer: 06- 37197170, maar het is nog niet gelukt contact te krijgen...
Er zit niks anders op helaas dan aangifte te doen.
040-4021097 en een mobiel nummer: 06- 37197170, maar het is nog niet gelukt contact te krijgen...
-
MFuijkschot
Zojuist zie ik dat de site van Moy Fashion uit de lucht is!! Het is vast niet omdat alles koek en ei is.
Inderdaad gewoon aangifte doen van oplichting en eventueel de civielrechtelijke weg (incassobureau/kantonrechter).MFuijkschot schreef:Er zijn 2 telefoonnummers van Moy Fashion: