LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multicarparts

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
DeViss3R

Multicarparts

Ongelezen bericht door DeViss3R »

Ik wil u graag waarschuwen voor de webwinkel met de "Multicarparts".

In mijn auto heb ik een heel fijn sport (lucht) filter, dat voor wat meer pk's onder de kap zorgt. Op een gegeven moment deed deze het niet meer omdat deze verschrikkelijk smerig was. Dus ik wilde een nieuwe kopen.

Na wat zoeken kwam ik al snel uit bij deze webwinkel. Voor 137 euro zou ik een vergelijkbare hebben. Vervolgens enkele weken gewacht op mijn pakketje (wat al raar is).

Gelukkig kreeg ik in deze weken het nieuws dat deze oude gewoon gereinigd kon worden (á 20 euro).
Hierom wilde ik de bestelde dus annuleren.

De verkoper (van de nieuwe) vertelde mij dat ik hem maar moest door verkopen. Uiteindelijk na correspondentie per @mail heb ik de nieuwe terug gestuurd.

Helaas had ik mijn aankoop bedrag niet direct terug mogen ontvangen, dus weer was ik aan 't mailen en uiteindelijk bellen gegaan, wat helaas tevergeefs was. Zowel de mail als de telefoon werd helaas niet beantwoordt.

Toch wel een beetje wanhopig om me geld terug te krijgen, heb ik de politie gebeld. Deze vertelde mij dat ik een aangetekende brief moest sturen met de gegevens van de betaling en moest vragen om me geld en heel belangrijk de tegenpartij een termijn te stellen.
Mocht de tegenpartij hier niet op wensen te reageren (terwijl de brief is aangekomen) dan kon ik aangifte doen van oplichting.

Na enkele malen goed te dreigen per mail, wisten ze mij ineens wel te vinden. In de mail vertelde zij mij dat ze al geprobeerd hadden contact op te nemen en dat het geld automatisch wordt terug geboekt na 30 dagen (eerder 90).

devious

Re: Multicarparts

Ongelezen bericht door devious »

DeViss3R schreef:...
In mijn auto heb ik een heel fijn sport (lucht) filter, dat voor wat meer pk's onder de kap zorgt...
En dat is pas echt een nutteloze accessoire. Er is geen enkel luchtfilter dat voor meer dinPK's kan zorgen.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het lijkt erop dat U op meerdere manieren in de maling bent genomen.

pima

Ongelezen bericht door pima »

denk dat TS meer dB 's bedoeld.

devious

Ongelezen bericht door devious »

snuffel1 schreef:Raar maar waar, een sportief geluid van een automobiel wordt door velen geassocieerd met snelheid, ze hebben niet door dat met het monteren van een open/sportluchtfilter en in het ergste geval ook nog een brulpijp het hele motormanagement om zeep geholpen wordt, blijkt ook hier want het luchtfilter was danig vervuilt.
Nou, da's ook weer een sprookje hoor. Chip meet bij ook bij sportluchtfilters gewoon schone lucht. En bij een alternatieve rioolbuis loopt het gas mooier weg...Het motormanagement staat echter nog gewoon op 80/100 waardoor er uiteindelijk niks méér gebeurt dan meer herrie produceren. En de kans op een pingel is wat groter, maar ach.

Gesloten