LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My24-7Deal.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
klada

My24-7Deal.com

Ongelezen bericht door klada »

Heb onlangs iets besteld bij deze webwinkel maar heb tot heden niks ontvangen,heb meermaals een mail gestuurd maar krijg gewoon geen antwoord,ook al gebeld telefoon wordt niet opgepakt.
Iemand ooit daar iets besteld en bestelling gekregen of zijn er nog mensen met problemen bij deze webwinkel My24-7Deal.com
mvg
leo

Guardian72
Contacteer:

Re: My24-7Deal.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Site is van 1 april 2010.. geintje?

http://www.networksolutions.com/whois-s ... -7Deal.com

Er staan niet veel contactgegevens vermeld.

Op de site zelf staan wel diverse contact opties:
http://my24-7deal.com/?page=10
Je kan er zelfs langsgaan (of een aangetekende brief sturen)

Je zegt 'Onlangs' - hoe lang is het geleden, om wat voor (soort) artikel gaat het, en was er een levertermijn bij vermeld?

klada

Je zegt 'Onlangs' - hoe lang is het geleden, om wat voor (soort) artikel gaat het, en was er een levertermijn bij vermeld?[/quote]

Onlangs is 15/08/2010 levertijd was 5 werkdagen en het gaat hier om een Black & Decker VH900 Handstofzuiger .
Kan maar moeilijk langs gaan want ik ben van Belgie ,ga straks nog eens bellen en hopen dat ze opnemen want email beantwoorden ze niet.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

klada schreef: Onlangs is 15/08/2010 levertijd was 5 werkdagen en het gaat hier om een Black & Decker VH900 Handstofzuiger .
Kan maar moeilijk langs gaan want ik ben van Belgie ,ga straks nog eens bellen en hopen dat ze opnemen want email beantwoorden ze niet.
Da`s inderdaad beetje lang - zeker als men zegt binnen 5 dagen.
Het artikel is ook niet zodanig exotisch dat je zou kunnen verwachten dat het langer duurt...

klada

Vandaag nog een paar keren geprobeerd om te bellen en te e-mailen maar geen gehoor.Heb gebeld op een nummer dat op de site stond en ja er werdt opgenomen maar wel door de firma Coolblue ,die waren verbaasd dat dit nr. op de site stond van My24-7deal.com.
Dit ruikt volgens mij naar oplichting.
]

Ravx

Ongelezen bericht door Ravx »

Redelijk vreemde website. (persoonlijke mening..)

Er staat een 088 nummer op, die kun je volgens mij op het internet ergens bestellen.. Als Coolbleu hierachter zit en hier geen kennis van heeft dan lijkt dit mij niet echt de bedoeling..

Op de website staat een adres, op google maps komt een verlaten en erg duister zaakje naar boven :-)

klada

Denk niet dat Coolbleu hier tussen zit ,die gast aan de telefoon was erg ook niet goed van .
Heb meer het gedacht dat deze firma er iets mee temaken heeft :Baudini B.V. uit delft omdat ik betaald heb via Visa en het bedrag op de rekening van deze firma is overgeschreven.
Ik zoek nog wat verder maar elke tip is welkom.

grtz

Ravx

Ongelezen bericht door Ravx »

Als de telefoon opgenomen word door CoolBlue, lijkt het mij wijs dat hier melding van gemaakt wordt. Een bedrijf als CoolBlue die stelt dit vast niet op prijs ..

klada

Ben al een klein beetje wijzer geworden in deze zaak ,vroeger zat op dit adres Oosteinde 183 Delft 1dayfly en nu zou daar een oud medewerker van 1dayfly MY24-7deal.com hebben opgestart.Wat er in tussen ook is veranderd is dat het telefoon nummer van Coolblue verwijderd is en er staat nu 088 2477833 op .Heb ook het KVK nummer opgezocht en dan kom ik uit bij Baudini nv in Delft maar daar wordt ook geen telefoon opgepakt.
Zijn ze daar nog allemaal op vakantie ofzo.

klada

Zaak is opgelost door OpgelichtopInternet,
krijg mijn bestelling, en de aankoopsom krijg ik ook terug als tegemoetkoming voor de overlast.
Dit topic mag dicht.

mvg
klada

machtilda 1958

Ongelezen bericht door machtilda 1958 »

Toevallig kwam ik op deze site omdat ik problemen heb met een bestelling van 24/7 deals kan iemand mij hiermee wegwijs maken hoe ik mijn bestelde producten toch krijg

Gesloten