LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mycom reageert niet!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sjaakoo

Mycom reageert niet!

Ongelezen bericht door Sjaakoo »

Ik bestelde vorige week vrijdag (15 juni 2012) een game bij Mycom. Na een uur kwam ik erachter dat ik de verkeerde versie had besteld; de pc-versie in plaats van de Xbox-versie die ik wilde.
Ik heb meteen gebeld naar Mycom en de eerste keer kreeg ik ook nog een medewerker aan de lijn. Ik heb het probleem uitgelegd en zelfs mijn ordernummer kunnen doorgeven. Toen werd de verbinding verbroken. Ik heb nog drie keer teruggebeld, elke keer als de verbinding tot stand kwam werd ie ook direct weer verbroken.
Omdat ik er nog op tijd bij was en ik een hoop gedoe wilde voorkomen, heb ik snel een mailtje gestuurd naar [email protected]. Geen reactie. En ja hoor, de volgende dag inderdaad TNT aan de deur, met de verkeerde game. Ik heb hem niet aangenomen, maar direct retour laten nemen.
Zondagavond opnieuw een mail verstuurd. Na wat gegoogle kwam ik ook de naam Jack Nquyen tegen, klachtenmanager bij Mycom, hij kreeg een cc. Ditmaal hert verzoek om dan maar die 36 euro terug te storten op mijn rekening. Opnieuw geen reactie.
Gister een DERDE mail verstuurd. Ik vertik het inmiddels ook om tegen dat hoge telefoontarief te bellen. Opnieuw Jack de klachtenmanager in de cc, (Zijn naam kwam ik trouwens hier tegen op het Radar Forum) opnieuw geen reactie.
Ik vind dat stuitend. Ik blijf ze mailen, maar ik wil het nu ook graag in de openbaarheid gooien. Het lijkt er op dat ik niet de enige ben met deze slechte ervaring. Bestellen bij Mycom? Niet doen! Niet als je een goede service en normaal klantencontact hoog in het vaandel hebt staan... :evil: :evil: :evil:

berndv

Re: Mycom reageert niet!

Ongelezen bericht door berndv »

Ik vind dat u ook wel redelijk veel vraagt in een relatief koet tijdsbestek. Feitelijk hebben ze nu 2 werkdagen na retournerend nog niets laten horen. Ze zijn verplicht om u zo snel mogelijk, doch maximaal binnen 30 dagen uw geld terug te storten.

Sjaakoo

Ongelezen bericht door Sjaakoo »

Het enige wat ik in feite vraag is een reactie, dat lijkt mij niet 'te veel'.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

En ook dan is het nog steeds maar 2, hooguit 3 werkdagen verder.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

En wees eerlijk. Mycom heeft heel snel geleverd wat U zelf verkeerd besteld had :mrgreen:
En volgens de voorwaarden heeft U goed gehandeld. Want daar staat te lezen
Wilt u de bestelling annuleren, maar deze is al verstuurd, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. U laat de bestelling ongeopend weer meenemen door de bezorger. Als u uw bestelling al betaald heeft dan zullen wij de aankoopsom inclusief verzendkosten, nadat wij de retourzending hebben ontvangen, terugstorten op uw bankrekening. De gemaakte kosten die nodig zijn om het product te retourneren zullen wij hierop in mindering brengen
Gun ze nog even een paar dagen en dan krijgt U het geld (waarschijnlijk) gewoon terug minus de gemaakte retourkosten. En daar dan niet een nieuw topic over gaan starten want U hebt deze voorwaarden uiteraard vooraf gelezen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Gewoon zelf verzekerd versturen via post.nl. Aangetekend kan ook als de inhoud van het pakketje niet meer waard is van vijfhonderd euro.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

alfatrion schreef:Gewoon zelf verzekerd versturen via post.nl. Aangetekend kan ook als de inhoud van het pakketje niet meer waard is van vijfhonderd euro.
En wat zou TS dan moeten sturen, want zelf schrijft hij het volgende
En ja hoor, de volgende dag inderdaad TNT aan de deur, met de verkeerde game. Ik heb hem niet aangenomen, maar direct retour laten nemen.
En dat moet ook zo volgens de voorwaarden, zie mijn eerdere bijdrage.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Sjaakoo, je hebt zelf een foutje gemaakt, kan gebeuren, daarna heb je goed gehandelt door het pakketje te weigeren, maar nu moet je Mycom ook de kans geven om je geld terug te storten.
Dat gaat niet binnen een paar dagen.

Dat zij niet snel genoeg naar jouw zin reageren, tja dat is irritant, maar niet alle webwinkels antwoorden binnen een dag.

Even iets meer geduld en het komt goed :D

Gesloten