Ik heb meteen gebeld naar Mycom en de eerste keer kreeg ik ook nog een medewerker aan de lijn. Ik heb het probleem uitgelegd en zelfs mijn ordernummer kunnen doorgeven. Toen werd de verbinding verbroken. Ik heb nog drie keer teruggebeld, elke keer als de verbinding tot stand kwam werd ie ook direct weer verbroken.
Omdat ik er nog op tijd bij was en ik een hoop gedoe wilde voorkomen, heb ik snel een mailtje gestuurd naar [email protected]. Geen reactie. En ja hoor, de volgende dag inderdaad TNT aan de deur, met de verkeerde game. Ik heb hem niet aangenomen, maar direct retour laten nemen.
Zondagavond opnieuw een mail verstuurd. Na wat gegoogle kwam ik ook de naam Jack Nquyen tegen, klachtenmanager bij Mycom, hij kreeg een cc. Ditmaal hert verzoek om dan maar die 36 euro terug te storten op mijn rekening. Opnieuw geen reactie.
Gister een DERDE mail verstuurd. Ik vertik het inmiddels ook om tegen dat hoge telefoontarief te bellen. Opnieuw Jack de klachtenmanager in de cc, (Zijn naam kwam ik trouwens hier tegen op het Radar Forum) opnieuw geen reactie.
Ik vind dat stuitend. Ik blijf ze mailen, maar ik wil het nu ook graag in de openbaarheid gooien. Het lijkt er op dat ik niet de enige ben met deze slechte ervaring. Bestellen bij Mycom? Niet doen! Niet als je een goede service en normaal klantencontact hoog in het vaandel hebt staan...