LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NATIONALE TIJDSCHRIFTENBON; DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
magmeijer

NATIONALE TIJDSCHRIFTENBON; DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door magmeijer »

Met de kerst een nationale tijdschriftenbon gekregen. Gekocht bij een goede boekhandel in Den Bosch. Heb mijn bon verzilverd maar krijg geen blad gestuurd.
Gebeld met Nationale Tijdschriftenbon maar niemand weet hoe het zit. Wel toevallig dat ALLE mensen (8 PERSONEN) die met kerst een bon van Tijdschriftenbon.nl kregen van 20,00 euro per stuk -totaal 160,00 euro- geen enkele reactie hebben gekregen. TOCH MOOI MEEGENOMEN VAN TIJDSCHRIFTENBON.NL. Mooie aktie toch..Ook de bonnen van Tijdschriftenbon.nl die wij cadeau gaven aan onze kinderen ad. 80,00 euro blijken niet inwisselbaar. Goede handel van tijdschriftenbon.nl of niet dan.....................

Tijdschriftenbon

Re: NATIONALE TIJDSCHRIFTENBON; DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Tijdschriftenbon »

Beste heer/mevrouw Meijer,

Vervelend te horen dat uw Tijdschriftenbon niet naar behoren lijkt te werken. We willen graag uitzoeken wat er niet goed gaat, zodat we u verder kunnen helpen. Hiervoor hebben we echter wat aanvullende informatie nodig. Mail mij even het volledige verhaal, uw adresgegevens en boncode, dan zoeken we e.e.a. zo snel mogelijk uit.

Vriendelijke groeten,

Lidushka Ruegebrink ([email protected])
Nationale Tijdschriftenbon

Dijkhuizen69

Re: NATIONALE TIJDSCHRIFTENBON; DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Dijkhuizen69 »

Ook ik heb zodanige problemen ondervonden dat ik het de moeite waard vind om mensen hiervoor te waarschuwen. Het is niet te geloven dat je met een simpele bon, aanvraag via internet en in mijn geval een geringe meerbetaling maanden later nog bezig bent om het te regelen (eerste aanvraag met bevestiging 19 mei 2010!) In ieder geval leek het mij ook wel een keer leuk om zelf cadeau te doen, maar dat zou ik nu nooit meer doen.
Na mijn vraag over hoe het zat, kreeg ik in eerste instantie onderstaande reaktie.
Hierop heb ik ook greageerd. Nee er is niets afgeschreven. En waarom is het niet gelukt? een automatische incasso? Het bankrekeningnummer klopt gewoon en het ging om een paar euro, wat bedoelen ze daar nu mee. Ik werk zelf bij een bank en ik weet zeker dat mijn rekening genoeg saldo heeft en er geen incassoblokade op mijn rekening zit en aangezien het bankrekeningnr. in de bevestiging correct is, is er geen reden waarom de incasso niet gelukt is. Maar goed ook een vreemde reaktie als je aangeeft dat iets niet gelukt is, maar meteen ook zegt, mocht het wel afgeschreven zijn dan moet ik even bewijs sturen. Dat kan toch helemaal niet als jullie al zeggen dat het niet gelukt is. Hierop ontving ik geen antwoord. Toen ik daarna een mailtje stuurde en zei dat ik nog geen antwoord had ontvangen kreeg ik de reaktie. Wij hebben niets ontvangen van u, kunt u uw reaktie nogmaals sturen. Van dezelfde persoon nog wel!!! Sorry zo ga je niet met klanten om. Maar goed nogmaals mijn reaktie verstuurd en vandaag weer, omdat ik nog steeds niet gehoord heb.
Nee voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik zo'n bon gebruikt heb.

Beste mevrouw Van Dijkhuizen,

Bedankt voor uw bericht.

Tot onze spijt zien wij dat uw aanvraag nog in behandeling is, omdat de éénmalige machtiging niet is gelukt. Indien deze bij u reeds heeft plaatsgevonden vragen wij u vriendelijk een bewijs van betaling aan Read & View B.V. te sturen. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij u verder van dienst zijn en uw abonnement zo spoedig mogelijk verwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice, Read & View B.V.

Gesloten