Hoe is uw ervaring met deze bon? Op 18 dec heb ik een tijdschrift uitgekozen, netjes bevestiging via de mail ontvangen. Als ik op 12 feb nog niets ontvangen zou hebben kon ik mailen maar levertijd tussen de 4 en 8 weken. Inmiddels niks ontvangen. Op de mail die ik stuur krijg ik als reactie weer dat standaard zinnetje, tussen de 4 en 8 weken. Ja mensen, dat is inmiddels al voorbij. Nee, wacht u maar weer eens rustig af tot 10 maart en dan mag u weer eens wat laten horen. Ik heb een oude topic gevonden hier van 2007, schijnbaar is het na 8 jaar nog net zo bedroefd gesteld.
Iemand gelijke ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nationale Tijdschriftenbon
Re: Nationale Tijdschriftenbon
In 2006 of 2007 een Nationale Tijdschriftenbon in mijn kerstpakket van mijn toenmalige werkgever ontvangen. In eerste instantie waren alle codes -zowel die van mij als die van mijn collega's- al gebruikt volgens de website, kregen twee weken later van onze werkgever nieuwe codes die wel gebruikt konden worden voor de bestelling. Maar er is nooit iets geleverd.
Rond pasen kregen we een gewone ouderwetse boekenbon voor het dubbele bedrag van onze werkgever om het gezeur met de tijdschrijftenbon te compenseren...
Klaarblijkelijk gaat het na 8 jaar nog steeds niet beter.
Rond pasen kregen we een gewone ouderwetse boekenbon voor het dubbele bedrag van onze werkgever om het gezeur met de tijdschrijftenbon te compenseren...
Klaarblijkelijk gaat het na 8 jaar nog steeds niet beter.