LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NAVH

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Willy51

NAVH

Ongelezen bericht door Willy51 »

Wie heeft ervaring met de online veiling NAVH. (Nieuw Amsterdams Veiling Huis) www.navh.nl. Graag uw reacties. Is dit veilig??

cbaak

Re: NAVH

Ongelezen bericht door cbaak »

heb geen goed gevoel bij deze organisatie.

- Communicatie is slecht
- Fouten is site content (bv veiling is gecanceld, al is dit niet het geval
- Factuur klopt niet met gewonnen product
- Duurt lang voordat je het product kunt afhalen / laten bezorgen .... het is toch een veiling?

al met al weet ik niet wat ik ga doe, ondanks ik bieding heb gewonnen.

RADAR redactie?

sedre

Ongelezen bericht door sedre »

Ik ben voor heel, heel veel geld opgelicht door een veilinghuis in Nijmegen. Dankzij inhuren van een advocaat wat mij ook nog duizenden euro's heeft gekost, kreeg ik mijn schilderijen terug.
Pas op! Ik zou dit wel van de daken willen schreeuwen.
Ga alleen met erkende en veilige veilinghuizen in zee. Dit bedrijf was ook niet aangesloten, iets waar ik helaas niet van op de hoogte was.
Dit "geintje" heeft mij zo maar 6000 euro gekost, maar ik heb wel mijn schilderijen terug.
De naam van dit bedrijf stond ook bij Opgelicht. nl, voordat het mij overkwam, maar de naam moest voordien verwijderd worden helaas, anders had mij dit wellicht niet overkomen.

K Meijer

Ongelezen bericht door K Meijer »

Ik ben onlangs via marktplaats op de site van NAVH gekomen. Ik was ook wat huiverig, maar omdat er op internet niets slechts te vinden was en het KVK gegevens betrouwbaar overkwamen heb ik een gokje gewaagd. Het ging om een Sony Ericsson W595. Uiteindelijk heb ik deze voor 100 euro incluis verzending en BTW kunnen krijgen. Na twee dagen had ik de telefoon binnen met garantiebewijs. Ik kan wat mij betreft deze site dus aanbevelen, maar ik weet niets van andere ervaringen.

met vriendelijke groet,

K Meijer
Groningen

jor

Ongelezen bericht door jor »

Het zal allemaal wel.Wat opvalt aan de algemene voorwaarden is Heel Veel plichten en Erg Weinig rechten.

http://www.navh.nl./index.php?option=co ... &Itemid=70

Ik pas maar even. :wink:

Willy51

Ongelezen bericht door Willy51 »

Ik heb nu hele goede ervaringen met NAVH. Mijn Tom Tom waar ik op geboden heb en hoogste bieder was heb ik supersnel ontvangen.
De service was heel goed. Donderdags via online bankieren betaald en zaterdags had ik het pakketje binnen.
Dus heel goed en eerlijk.

cbaak

Ongelezen bericht door cbaak »

Graag wil ik een vervolg reactie geven op mijn gewonnen artikel.

Er valt zeker wat te verbeteren in de communicatie (site en email), maar moet eerlijkerwijs toegeven dat gewonnen product is afgehaald en voldoet aan beschrijving.

Ook is direct als toegezegd een nieuwe factuur verzonden.

MartijnM

Ongelezen bericht door MartijnM »

Probeer die mensen al dagen te bereiken om een afspraak te maken om mn gewonnen bieding op te halen,maar steeds geen reaktie.Enkele keer een vage email gehad.Ga in ieder geval geen geld storten voordat ik het opgehaald heb...

MartijnM

Ongelezen bericht door MartijnM »

Product inmiddels opgehaald en betaald zonder problemen.Beginnend bedrijf ,website en communicatie kunnen wat beter.Zeker een aanrader mbt de welkomst veilingen.

marcel111

Ongelezen bericht door marcel111 »

ik heb ook zeer goede ervaringen met deze internet veiling.
ik had vrijdag het hoogste bod op een product, en kon deze de volgende dag ophalen op het afhaaladres.
dus misschien wat opstartproblemen gehad, maar daar heb ik niets van gemerkt.
en de site ziet er ook nog mooi uit.

Gesloten