LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ndbd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jarivandelft
Contacteer:

Ndbd

Ongelezen bericht door jarivandelft »

Ik heb dus zojuist een refurbished iPhone 6s bij ndbd besteld en lees nu pas alle reviews en de klachten ik ben nu bang dat ik mijn geld heb verspild ik hoop dat hij het doet

Revoked

Re: Ndbd

Ongelezen bericht door Revoked »

Voor dat geld kun je zelfs bij de MediaMarkt een fraaie nagelnieuwe telefoon kopen. Heb je en gelijk in je hand. En via een Nederlandse webwinkel zou je nòg minder risico lopen.
Sommige dingen moet je gewoon niet in Hongkong bestellen. Kans nu is groot dat je ook nog eens importheffing en meer mag betalen, voordat je en hebt...

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

jarivandelft schreef:Ik heb dus zojuist een refurbished iPhone 6s bij ndbd besteld en lees nu pas alle reviews en de klachten ik ben nu bang dat ik mijn geld heb verspild ik hoop dat hij het doet
Wachten rustig, maar nieuwsgierig, uw reactie hier of in een ander topic af over hoe het e.e.a. u met deze aankoop is vergaan !
En ik hoop voor u dat de telefoon gewoon doet waar u hem voor hebt gekocht.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Voor hetzelfde geld heeft u een nieuwe (geen appeltje) telefoon met soortgelijke functies met NL garantie van 2 jaar.
Met een beetje pech koopt u nu met een aanzienlijk hogere kans op problemen (appel en refurbished) een gebruikte/gerepareerde/verouderde telefoon via dubieuze kanalen .......................

Gesloten