Hallo In de brievenbus dus de aktiefolder onvangen. Ik dacht, ik bestel even snel telefonisch. Het telefoonnummer op de achterkant gebeld. 0115-640044
Dan krijg ik tot mijn verbazing te horen, dat dit telefoonnummer niet meer bestaat. (waarom wordt dit nummer dan wel erin gezet?) En wordt doorgeschakeld. Dat het nummer verandert is in 0900-??? Ik krijg éne Lisa aan de lijn (achternamen noemen ze ook al niet meer) Ik vraag haar: Ben ik nu doorgeschakeld naar een 0900 nummer Ja, zei ze. Ik heb acuut neergelegd. Van dit soort praktijken ben ik niet gediend.
Ik vind dit oplichting, je lokken met een gewoon telefoonnummer.
Groet Louise
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann Aktie folder geldig t/m 29 juli 2010
Re: Neckermann Aktie folder geldig t/m 29 juli 2010
Ze lokken niets..
Je had ook even snel kunnen bestellen via internet.
Leuk zijn betaalnummers niet maar ik zie geen probleem
Je had ook even snel kunnen bestellen via internet.
Leuk zijn betaalnummers niet maar ik zie geen probleem
Ik zou aangifte doen. Ze zullen wel stinkend rijk worden van al die klanten die bellen met vragen. Dat dubbeltje wat het telefoontje opbrengt dekt natuurlijk ruim de kosten voor de medewerker, het kantoor, de verlichting, de afschrijving van de telefooncentrale......LouiseV schreef: Ik vind dit oplichting, je lokken met een gewoon telefoonnummer.
Wat zullen ze rijk worden daar bij Neckerman.
Tip voor Neckermann: veel dingen erg onduidelijk in de folder zetten, dan wordt er nóg meer geld verdiend !
Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet niet beter dat als jij een normaal nummer belt wat vervolgens doorgeschakeld is door de partij die het telefoontje ontvangt de ontvangende partij de doorschakelkosten betaald.
Dat dubbeltje wat het telefoontje opbrengt dekt natuurlijk ruim de kosten voor de medewerker, het kantoor, de verlichting, de afschrijving van de telefooncentrale......
Pffff alsof ze niet genoeg verdienen daar
Wat zullen ze rijk worden daar bij Neckerman
Dat zijn ze al
Ik hoop dat het zo is als Smartjean zegt, anders is het wel misleiding.
Pffff alsof ze niet genoeg verdienen daar
Wat zullen ze rijk worden daar bij Neckerman
Dat zijn ze al
Ik hoop dat het zo is als Smartjean zegt, anders is het wel misleiding.