LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nedgame en tnt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Heidy

Nedgame en tnt

Ongelezen bericht door Heidy »

Ik heb bij nedgame een bestelling gedaan op 24-01-2011 en betaald via ideal.
Nu hebben zij het pakketje verstuurd op de 25ste en ik heb nog steeds niets binnen.
Ik bel steeds op waar mijn pakket blijft. Ze zeggen dat ze een bij tnt een onderzoek doen omdat het pakket kwijt is.
Ik heb geen pakket en ben mijn geld kwijt. Het kan nog enkele weken of maanden duren.
Ik vind dit hele slechte service. :evil:

wiseger

Re: Nedgame en tnt

Ongelezen bericht door wiseger »

Nee hoor, je bent helemaal niets kwijt. De leverancier is verantwoordelijk voor verzending. Dus ontbindt de koop (of geeft ze een beperkte korte tijd om alsnog aan de leveringsverplichting te voldoen) en eis je geld per omgaande terug. Doe dit allemaal schriftelijk (eventueel aangetekend).

Conform de wet Koop op Afstand zal de leverancier u terug moeten betalen.

Guardian72
Contacteer:

Re: Nedgame en tnt

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Heidy schreef:Ik heb bij nedgame een bestelling gedaan op 24-01-2011 en betaald via ideal.
Nu hebben zij het pakketje verstuurd op de 25ste en ik heb nog steeds niets binnen.
Ik bel steeds op waar mijn pakket blijft. Ze zeggen dat ze een bij tnt een onderzoek doen omdat het pakket kwijt is.
Ik heb geen pakket en ben mijn geld kwijt. Het kan nog enkele weken of maanden duren.
Ik vind dit hele slechte service. :evil:
Even een vraag - kunnen zij aantonen dat zij het pakket verzonden hebben?
Dan hebben ze vast wel de Track & Trace code voor je.

Indien men dit niet heeft - moet je er van uit gaan dat het niet verzonden is.

Gesloten