LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nep horloge VakantieVeilingen.nl Michael Kors
-
- Contacteer:
Nep horloge VakantieVeilingen.nl Michael Kors
Op 18 November heb ik een horloge van Micheal Kors (MK6110) via VakantieVeilingen gekocht .
Dit gegeven als kado aan mijn vriendin , wanneer wij het bandje willen laten inkorten bij de Michael Kors in de Bijenkorf Amsterdam, wordt ons verteld dat het om een nep horloge gaat, achter de toonbank pakt de verkoper een echte MK6110 horloge en de verschillen waren heel erg duidelijk , de echte Michael Kors was veel zwaarder, de stenen zaten op een andere wijze op de horloge en zagen er anders uit, ook voelde het bandje van de neppe Michael Kors heel anders dan de echte, hoe langer de verkoper er naar keek, hoe meer verschillen hij vond! We hebben foto's genomen van de beide horloges in de Bijenkorf. Mensen die ook een horloge of merksieraad hebben gekocht raad ik aan om gelijk naar een juwelier/speciaalzaak te gaan om te laten controleren of deze wel echt is!
Ik kan het bijna niet geloven, ik had dit echt niet verwacht van zo'n grote online veilingsite! VakantieVeilingen is zeker niet betrouwbaar
Mvg Wouter
Dit gegeven als kado aan mijn vriendin , wanneer wij het bandje willen laten inkorten bij de Michael Kors in de Bijenkorf Amsterdam, wordt ons verteld dat het om een nep horloge gaat, achter de toonbank pakt de verkoper een echte MK6110 horloge en de verschillen waren heel erg duidelijk , de echte Michael Kors was veel zwaarder, de stenen zaten op een andere wijze op de horloge en zagen er anders uit, ook voelde het bandje van de neppe Michael Kors heel anders dan de echte, hoe langer de verkoper er naar keek, hoe meer verschillen hij vond! We hebben foto's genomen van de beide horloges in de Bijenkorf. Mensen die ook een horloge of merksieraad hebben gekocht raad ik aan om gelijk naar een juwelier/speciaalzaak te gaan om te laten controleren of deze wel echt is!
Ik kan het bijna niet geloven, ik had dit echt niet verwacht van zo'n grote online veilingsite! VakantieVeilingen is zeker niet betrouwbaar
Mvg Wouter
Re: Nep horloge VakantieVeilingen.nl Michael Kors
Oh de waarschuwingen tegen nep zijn niet van de lucht.
Zijn die Rolexen van een tientje uit China dan ook niet echt? Goh, wie had dat nou gedacht...
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Tja, dan weet je wel hoe laat het isabsent schreef:Zijn die Rolexen van een tientje uit China dan ook niet echt? Goh, wie had dat nou gedacht...
Maar goed, even daar gelaten dat vakantieveilingen niet echt de plek is om een horloge te kopen. Het is bij mijn weten toch echt verboden om nep-merkartikelen aan de man te brengen. De douane waarschuwt ook niet voor niets vakantiegangers om geen nep-merkartikelen mee te nemen. Die rolex van 10 euro uit china zal bij een eventuele douanecontrole ook tegengehouden worden, gelukkig worden pakketjes onder 10 euro niet heel uitvoerig gecontroleerd. Ik speel zelf gitaar en in china worden ook prachtige gitaren gemaakt, inclusief de belettering van de betere amerikaanse merken er op. Maar als een dergelijke gitaar bij de douane komt, heb ik toch echt pech, geen gitaar en geld kwijt.
Of het nu wel of niet mag, een duur merkhorloge koop je bij een juwelier en niet op een site als vakantieveiling. Alleen die combinatie moet toch al te denken geven.wouter.van-der-kruijf schreef:Op 18 November heb ik een horloge van Micheal Kors (MK6110) via VakantieVeilingen gekocht .
Mvg Wouter
Verder zal de aankoopprijs wel wat lager zijn geweest.
Wel opvallend om dan wel naar een winkel te gaan om het bandje korter te maken, doe dat dan ook gewoon zelf.
Voor je vriendin heb je toch alleen het allerbeste over, en niet een "kermis" horloge.
klacht indienen en koop ontbinden. heb je eetn rechtsbijstandverzekering? deze dan nu alvast informeren.
Ongeacht of dit een veiling was. Horloge is niet conform
Ongeacht of dit een veiling was. Horloge is niet conform
-
- Contacteer:
Naar een juwelier ? bijna alles gaat toch via internet tegenwoordig , we hebben het niet niet over een horloge van duizenden euro s natuurlijk , dan lijkt mij een bezoekje aan een juwelier zeker verstandig.
Van een site als VakantieVeilingen. waar ik eerder bijvoorbeeld hotelovernachtingen zonder problemen heb gekocht , en waar heel veel goede recensies over staan op internet verwacht je dit toch niet?
Van een site als VakantieVeilingen. waar ik eerder bijvoorbeeld hotelovernachtingen zonder problemen heb gekocht , en waar heel veel goede recensies over staan op internet verwacht je dit toch niet?
En over recensies zullen we het maar niet hebben. Daarvan is zoveel doorgestoken kaart dat het kaf van het koren niet meer te scheiden is.
Recensies zijn zo makkelijk te manipuleren dat ik daar nog amper na kijk, wijs geworden na een aantal voorvalletjes.
Voor de wat duurdere uitgaven ga ik altijd nog gewoon naar de winkel, misschien erg ouderwets, maar het heeft zo zijn voordelen.
Recensies zijn zo makkelijk te manipuleren dat ik daar nog amper na kijk, wijs geworden na een aantal voorvalletjes.
Voor de wat duurdere uitgaven ga ik altijd nog gewoon naar de winkel, misschien erg ouderwets, maar het heeft zo zijn voordelen.
Ik zie momenteel vier horloges van Kors op de site staan, er blijkt in ieder geval nergens uit dat het replica's zijn. Kwalijk. Je kunt ze zowel,civiel als strafrechtelijk aanpakken. Maar of je er die energie in wilt steken...
En wat doet TS, als die verlangt bewijs op te sturen, dat, ik noem maar een dwarsstraat, het hetzelfde horloge is, dat hem is toegestuurd; zie verder b.v. viewtopic.php?f=90&t=167757&p=2329941#p2329941 ??k2p schreef:heb je een rechtsbijstandverzekering?
Of om het nog onwaarschijnlijker te maken, er zijn verschillende types horloge met hetzelfde nummer MK6110.
Overigens wel opvallend op Het Net, het horloge is te krijgen voor vele prijzen, zo tussen de E 193,- en E 299,-
Meer dan honderd euro prijsverschil. Dat is ook wel erg opvallend te noemen
Overigens wel opvallend op Het Net, het horloge is te krijgen voor vele prijzen, zo tussen de E 193,- en E 299,-
Meer dan honderd euro prijsverschil. Dat is ook wel erg opvallend te noemen
Helemaal niet toevallig; het nep-exemplaar van de Bijenkorf is gewoon dat van TS.Mucha schreef:Tenzij de Bijenkorf heel toevallig een nep Michael Kors MK6110 bij de hand had toen TS met zijn echte Michael Kors MK6110 binnenkwam. Wat mij erg ver gezocht lijkt.
Gemeld vanwege commerciële inhoud.
Ik zou gewoon naar een Michael Kors winkel gaan en het horloge laten onderzoeken op echtheid. Er niet bij vertellen (in eerste instantie) dat je het hebt gekocht online).
Indien zij zeggen dat het nep is, dan zou ik aangifte doen bij de politie wegens het verkopen van nep artikelen. Tevens zou ik vakantieveilingen direct op de hoogte brengen en het volledige aankoopbedrag terugeisen.
Indien zij zeggen dat het nep is, dan zou ik aangifte doen bij de politie wegens het verkopen van nep artikelen. Tevens zou ik vakantieveilingen direct op de hoogte brengen en het volledige aankoopbedrag terugeisen.
Heb een stortdouche "gewonnen"bij vakantieveilingen. Nu ontbreekt er een stukje uit de douchekop. Heb hier over gereclameerd. Eerste antwoord: was niet meer leverbaar, 2e antwoord kon compensatie krijgen. 3e antwoord artikel kon niet gemaakt worden. Zij hebben toen voor het artikel ongevraagd € 10,- terug gestort als compensatie, terwijl ik had aangegeven dat ik dat niet wenste. Nu blijkt dat het artikel weer wordt geveild. Wederom gevraagd om een neiuwe douchekop. Konden zij niet omdat het via "een andere weg" geleverd werd. Toen gevraagd, wie d leverancier was, dat willen zij niet geven, omdat zij dat niet kenbaar wilden maken aan de consument. Dit riekt naar oplichting. Hebben meerder mensen deze ervaring met vakantieveilngen?