LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] netboots.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
goede wereld mens

netboots.nl

Ongelezen bericht door goede wereld mens »

:evil:

Mensen opgelet als u kleding of schoenen online wilt bestellen en niet bedonderd wilt worden.Niet naar netboots.nl gaan staan wel mooie fotos met spot goedkoop merk kleding.Maar het is allemaal 1 grote oplichting.Ik was onlangs tegekomen op het web en toen ik ging kijken leek alles te mooi om waarheid te zijn en vertrouwde de boel niet.Want ze hebben GEEN kvk nummer ook zijn ze niet aangesloten bij een of ander consumentenbond.Dus ging eerst contact nemen met netboots.nl meneertje( patrick ridder,ruben braakhuis?)of hoe deze mannetje wel zich mag noemen.Nou via contact bij netboots.nl stuurde ik me vraag naar hem wat is zijn kvk nummer en of die aangesloten is bij een consumentenbond.Tot me verbazing hahahahha sorry ik moet lachen hoe die man denk hoe goedgelovige mensen zijn als ze iets maar al te graag willen!De eerste mail stond in precies in zijn woorden...Wij zitten geregistreerd in HONG KONG onder de naam Make holdings limited. plaats HONG KONG De belangerijkste vraag is, kun je ons wel vertrouwen?wij kunnen wel ja knikken maar is het niet beter om reactievan een klant te laten zien? Met vriendelijke groet.Hahahah ongelooflijk dom van hem dat ik erin trap.Stuurde hem weer een mail terug met van dat die de boel oplicht en hij geen eghte ondernemer is en als dat de enige reactie was.Daarbij stuurde die....we hebben veel meer complimentjes en wat is het probleem?? met een paar neppe complimenten van onder andere die zogenaamd ruben braakhuis stuurde van hoe tevreden die was...Na een beetje onderzoek ben ik achter gekomen dat die pas twee maanden die web naam heeft geregistreerd en dat die pas 1 maand op marktplaats actief was en de datums van die zogenaamde complimentjes eerste was twee dagen na zijn web registratie en twee op zelfde datum maar alleen 15 minuten verschil...toevallig of lekker mailtjes aan jezelf sturen.Tenslotte heb ik iets besteld maar niet betaald waar je bijna gedwongen wordt geld te storten zonder rekening nummer of waar het heen gaat(mister cash,e banking),dus heb ik afgehaakt bestelling niet afgerond kreeg vrijwel meteen een e -mail dat me (bestelling) is geplaats dat het 3 a 4 weken duurt en dat die via schiphol naar mij wordt verstuurd direct.Dus stel dat ik had betaald had ook die zelfde automatiche e-mail binne gekregen.ALS JE AAN MIJ VRAAGT NETBOOTS.NL IS GEEN ZUIVERE KOFFIE.Heb alleen 1 opgelicht iemand forum gevonden dus als er meer mensen zijn hoor ik het graag.LET OP UW ZELF EN FAMILIE EN NIET VERGETEN DE PORTOMONEE FIJNE FEEST DAGEN VERDER

Gerjan64

Re: netboots.nl

Ongelezen bericht door Gerjan64 »

Beste,

Hoe kom je er bij zo'n oordeel te vellen over een site (bedrijf) die je niet kent?
Ik heb 8 dec 2011 een jack besteld en vooraf voldaan via Ideal.
Zaterdag 24 dec had ik het jack thuis. Het product was precies zoals omschreven. Goede kwaliteit. Netjes afgewerkt.
Nu heb ik helaas een maatje te klein besteld en ook hierin zijn ze behulpzaam.
Kortom: niks aan de hand.
Het enige wat ze wel iets duidelijker kunnen vermelden op de site is dat je pakketje wel een week of drie onderweg kan zijn omdat het uit China komt.

CSM

Ongelezen bericht door CSM »

Gerjan64 schreef:Beste,

Hoe kom je er bij zo'n oordeel te vellen over een site (bedrijf) die je niet kent?
Ik heb 8 dec 2011 een jack besteld en vooraf voldaan via Ideal.
Zaterdag 24 dec had ik het jack thuis. Het product was precies zoals omschreven. Goede kwaliteit. Netjes afgewerkt.
Nu heb ik helaas een maatje te klein besteld en ook hierin zijn ze behulpzaam.
Kortom: niks aan de hand.
Het enige wat ze wel iets duidelijker kunnen vermelden op de site is dat je pakketje wel een week of drie onderweg kan zijn omdat het uit China komt.
Gerjan64.

Muhahahahaaaaa...... lekker geloofwaardig allemaal, Gerjan.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

WHOIS:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam netboots.nl
Status actief
Houder Registration Private
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar GoDaddy.com
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2011-10-07
ALS dit een legitiem bedrijf zou zijn : Waarom dan in de VS via een "ik heb iets te verbergen service" registreren ?

WAAROM een engelse template gebruiken als men pretendeerd een Nederlands bedrijf te zijn?

En last but not least - WAAROM zaken doen onder vermelding van een BEWUST vals KVK nummer?
OF, indien niet vals - handelend terwijl men in staat van faillisement verkeert:
Naam: Bindpartners B.V.
Vestigingsadres: Gyroscoopweg 21 A
Vestigingsplaats: 1042AC AMSTERDAM
Internetadres: www.bindpartners.nl
KvK-nummer: 39086391
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Faillissement
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0203080315
M.I. is hier dan sprake van een economisch delict (Fiod bellen dan maar?).

Gerjan - aandelen in dit bedrijf - of werknemer van deze verdachte club?

In elk geval - verklaar eens hoe dit zit, Gerjan/

goede wereld mens

Netboots.nl moet zn naam veranderen naar Nepboots.nl...dan geef ik ze op voor de lekkerste hetelucht verkopers van het jaar aanbieden en niet vergeten de meest lekkerste broodje aap verhaal :lol: zo gerjantje ken je voor ze stemmen hahahah..jij lust er vast wat van!

Guardian72
Contacteer:

Gebruiker: Gerjan64
Laatst bezocht: 26 dec 2011 19:57

Kennelijk dus belanghebbende bij dit 'bedrijf' en bezig om wat verwarring te zaaien - zodat het misleiden danwel oplichten even door kan gaan.

Heb ik het mis? Dan Gerjan64, leg eens uit waarom je voor een bedrijf opkomt dat economische delicten pleegt?

Weerdski

Ongelezen bericht door Weerdski »

Vanochtend contact opgenomen met Bind Partners in Amsterdam. De voormalig eigenaar kent het bedrijf Netboots.nl helemaal niet. Hij zou gelijk contact opnemen met de Kamer van Koophandel om te kijken wat hij hier aan kon. Tevens melding gemaakt bij de Politie van deze site. Zij gaan kijken wat ze kunnen doen, om toekomstige gedupeerden te voorkomen. Niet kopen bij Netboots dus!!!!

Suzanne1969

Ongelezen bericht door Suzanne1969 »

Netboots.nl zijn inderdaad oplichters. Ik heb er een jas besteld en kreeg die, na heel lang wachten, ook uit China. Maar helaas, de rits was kapot. Ik annuleerde de bestelling (maakte gebruik van mijn retourrecht, zoals ze zelf zeiden) en kreeg een adres in China. Hierover was ik verbaasd, want nergens op hun site stond eerder dat het contactadres een adres in CHina was. Maar goed, ik heb het teruggestuurd (ontzettend duur overigens) en toen was het wachten op mijn geld. Maar Netboots zei dat zij de jas niet hadden ontvangen in China. Wat onzin was, want ik had het aangetekend verstuurd. Na wat dreigen van mijn kant kreeg ik een gedeelte terug. Niet alles, want zij zeiden dat zij de verzendkosten die zij oorspronkelijk hadden gehad in mindering brachten. Ik attendeerde hun erop dat dat niet mocht volgens de Wet Koop op Afstand (deze is op grond van Europese wetgeving ingevoerd.)Men mag, volgens deze wet, niet de kosten van het zenden van het product naar de consument in mindering brengen. Alleen de kosten van het retourneren mogen in rekening worden gebracht bij de consument. Maar aangezien in de kosten van het retourneren al zelf had betaald moet Netboots ook de verzendkosten aan mij terug betalen. Netboots stuurd duidelijk nep spul terwijl zij doen voorkomen alsof het originele producten zijn. Daarnaast reageren zij bijzonder slecht op email en betalen niet terug. Dus, wees gewaarschuwd.

Gerjan64

Ongelezen bericht door Gerjan64 »

Als je zo moeilijk doet over iets via internet aanschaffen dan ga je toch gewoon de stad in? Blijkbaar zijn jullie daar ook te lui voor en struinen internet af naar sites zodat je forums kan vullen met onzin. Kopen via internet heeft altijd een risico en als je dat niet aandurft moet je het gewoon niet doen. Zo simpel is het eigenlijk.
:D

Sanne26

Ongelezen bericht door Sanne26 »

Blijkbaar is Gerjan gewoon van die waardeloze site.. hoe duidelijk wil je het hebben :roll:

Dit staat trouwens ook op de site: GRATIS 'TRACK & TRACE'

Uhmmm, is een track and trace code niet altijd gratis :?: :?:

goede wereld mens

joh gerjan...jij ken wel gaan makkelijk praten over dat mensen te lui zijn om naar de stad te gaan. Wat dacht je dat sommige gewoon hard werken voor de kost en weinig tijd hebben want het leven is al zo duur en je naar koopjes op zoek bent is iedereen zijn goed recht!! Ik bedoel jij houd toch ook van een aanbieding ?En deze mensen van nepboots.nl zou eens ook wat anders gaan doen dan achter de pc mensen oplichte
n.Schaam je schaam je diep dat je deze praktijken goedkuerd.Weet je wat ga jij maar lekker bestellen bij nepboots want het kost je toch niks alles verdwijnt in eigen zak toch of gerpiet groeten aan sint en nee hoef geen cadeautje dank je sinterklaasje

goede wereld mens

joh gerjan...jij ken wel gaan makkelijk praten over dat mensen te lui zijn om naar de stad te gaan. Wat dacht je dat sommige gewoon hard werken voor de kost en weinig tijd hebben want het leven is al zo duur en je naar koopjes op zoek bent is iedereen zijn goed recht!! Ik bedoel jij houd toch ook van een aanbieding ?En deze mensen van nepboots.nl zou eens ook wat anders gaan doen dan achter de pc mensen oplichte
n.Schaam je schaam je diep dat je deze praktijken goedkuerd.Weet je wat ga jij maar lekker bestellen bij nepboots want het kost je toch niks alles verdwijnt in eigen zak toch of niet gerpiet groeten aan sint en nee hoef geen cadeautje dank je sinterklaasje

Guardian72
Contacteer:

Gerjan64 schreef:Als je zo moeilijk doet over iets via internet aanschaffen dan ga je toch gewoon de stad in? Blijkbaar zijn jullie daar ook te lui voor en struinen internet af naar sites zodat je forums kan vullen met onzin. Kopen via internet heeft altijd een risico en als je dat niet aandurft moet je het gewoon niet doen. Zo simpel is het eigenlijk.
:D
Dus toch belang bij deze oplichters?
(Wat inmiddels wel is aangetoond!)

Leg eens uit waarom je het anders voor zo`n chinese fakeshop opneemt?

siemon12

Ongelezen bericht door siemon12 »

Gebruikers van het forum dienen minimaal 16 jaar oud te zijn.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 feb 2012 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Contacteer:

@siemon12 -

ook aangifte doen, en melding bij het FIOD.
Men pleegt namenlijk een economisch delict door te handelen terwijl men in staat van faillisement is (zie bijdrage boven).

Ook de 'eigenaar' (??) gerjan is in geen velden of wegen meer te bekennen - kennelijk toch in de gaten dat 'wij' weten dat het niet pluis is.

Kelai

Ongelezen bericht door Kelai »

Hallo,
Ik baal enorm ik heb vanmorgen een bestelling geplaatst en ik kwam er dus later achter dat je bij Netboots wordt opgelicht.
Hoe is het toch mogelijk dat als dit bekend is dat de mensen gewoon door kunnen gaan met oplichten?
Het ziet er zo betrouwbaar uit dat ik er niet eens erg in had, pas nadat ik had betaald en het woord schiphol zag staan. Toen ben ik op google gaan kijken en kwam ik deze forum tegen. Ik hoop dat ik nog steeds mijn bestelling krijg en als dat gebeurd laat ik het jullie weten.

Groeten Kelai

Guardian72
Contacteer:

@ Gerjan - wanneer ga je leveren?

kkroos

Ongelezen bericht door kkroos »

Ook genaaid door Netboots!

Beste lezers: ook ik heb een bestelling geplaatst voor nepkleding. Ik had de fout gemaakt om niet eerst een check uit te voeren..zucht.

Direct na de bestelling een mailtje gestuurd: om alles te annuleren. Daarna nog 10 mailtjes gestuurd: geen reactie.

Goed om te weten: hol hard weg bij netboots en spread the Word!!! Marktplaats verstuurd alleen standaard mailtjes en blokkeert die smeerlappen niet op Ip adres of op trefwoorden: je staat er dus redelijk alleen voor.

koen

Guardian72
Contacteer:

Tja - en gebruiker Gerjan zwijgt in alle talen.

Ik geloof dat inderdaad 'spread the word' nu belangrijk is - hoe meer mensen horen van deze neppers, hoe minder slachtoffers er zullen zijn..

Mensen die nog steeds niets hebben - doe aangifte!

r.e.wieringa

Ongelezen bericht door r.e.wieringa »

Onderstaande tekst is (letterlijk) mailverkeer tussen mij en de mensen van Netboots.nl. Het mag duidelijk zijn dat mijn vragen worden ontweken en ik dus geen antwoord krijg op betrekkelijk eenvoudige vragen.
Op mijn laatste mail heb ik tot nu toe (7 mei 2012) nog geen antwoord ontvangen.....

Hallo,

Ik krijg het idee dat mijn vragen ontweken worden:
Nogmaals: ik heb maat L (Nederlandse maat) en ik heb A&F (originele) kleding, ook maat L.
Dus maat L A&F past mij; maat XL zal te groot zijn. Toch zegt u dat ik maat XL moet bestellen.
Het verhaal van internationale maatvoering die een maat kleiner zou zijn gaat dus niet op.

Maar dan nog heb ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Ik zal ze nog een keer op een rijtje zetten:

1. Is de kleding van A&F die u aanbiedt originele kleding of namaak?
2. Moeten eventuele retourzendingen naar een adres in Nederland of China?
3. Wat is uw KvK nummer

Ik ga ervanuit dat ik nu wel duidelijk antwoord krijg op mijn vragen. Wanneer ik dat niet krijg, zal ik reviews schrijven op verschillende consumentensites. Van Thuiswinkelkeurmerk krijg ik nog uitsluitsel over wel of niet gerigistreerd zijn van 'netboots.nl'. Ook dit zal ik meenemen in mijn reviews.

Mvg,
R.E.Wieringa

Op 18 apr. 2012 om 04:35 heeft "[email protected]" <[email protected]> het volgende geschreven:

Let op de maten want het valt een maat kleiner dan de Nederlandse maat: als je normaal
gesproken maat L hebt dan moet je een XL nemen. Heb je normaal gesproken maat M dan kies voor je voor L. Dus je neemt een maat groter dan je normale Nederlandse maat.
Omdat de Internationale maatvoering een maat kleiner is dan het systeem van ons.
Wij hebben ons net geregistreerd bij Thuiswinkelkeurmerk (Dit is onjuist! Ze zijn géén lid!). Van Digikeur, ook een keurmerk voor veilig winkelen (http://www.digikeur.nl/ledenoverzicht/?zoek=netboots) zijn we al langer lid

On Tue, Apr 17, 2012 at 7:28 AM, Ronald Wieringa <[email protected]> wrote:

Antwoord op de volgende vragen:

Waarom een maat groter bestellen? Ik heb A&F kleding maat L (ik heb maat L) en die zitten goed. Betekent dit dus dat de kleding die jullie aanbieden niet origineel is, maar namaak (zoals ook vermeld staat op de Nederlandse A&F site).

Retourneerzendingen naar een Nederlands adres of naar een adres in China?

Wat is jullie KvK nummer?

En nogmaals.... bij Thuiswinkelkeurmerk zijn jullie niet bekend en dus geen lid. Wanneer ik zoek op de site van Thuiswinkelkeurmerk op 'netboots': geen resultaten gevonden voor 'netboots'.

Op 17 apr. 2012 om 04:41 heeft "[email protected]" <[email protected]>

het volgende geschreven:

Van Digikeur (http://www.digikeur.nl/ledenoverzicht/?zoek=netboots)
zijn wij lid en van Thuiswinkelkeurmerk
(http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/cms ... view/36/51)

Wat wilt u nog meer?

On Mon, Apr 16, 2012 at 8:41 AM, Ronald Wieringa <[email protected]> wrote:

Hallo,

Ik had u een mail gestuurd met meerdere vragen. Graag ook daar een antwoord op.
Ik heb geïnformeerd bij thuiswinkelkeurmerk, maar u bent daar NIET bekend.
Mvg,
R.E.Wieringa

Op 16 apr. 2012 om 06:08 heeft "[email protected]" <[email protected]> het volgende geschreven:

Wij zijn bekend bij twee keurmerk. Dit is de de ene http://www.thuiswinkelkeurmerk.info

Met vriendelijke groeten,

Netboots.nl

Met vriendelijke groeten,
Netboots.nl

Gesloten