LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet kopen bij webwinkel www.koopje.nu en www.frontje.be

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ronval

Niet kopen bij webwinkel www.koopje.nu en www.frontje.be

Ongelezen bericht door ronval »

Donderdag 10-7-08 via www.koopje.nu een nieuw frontje besteld voor mijn Nokia telefoon. Op de site stond dat deze voorradig was en na betaling binnen 24 uur verstuurd zou worden. Omdat ik hem snel wilde hebben via Ideal direct betaald. Vrijdag 11-7 kreeg ik een mailtje dat hij niet meer voorradig was maar dat ze een vergelijkbaar frontje hadden alleen dan moest ik wel even 8 euro bijbetalen (het bestelde frontje koste 8 euro). Per mail heb ik laten weten dat ik dat niet wilde en dat ze dan mijn geld maar terug moesten sturen. Hierop kwam via de mail de reactie dat ze nooit geen geld terug geven en dat ik maar moest afwachten wanneer het bestelde frontje een keer geleverd kon worden. Omdat ik mijn telefoon toch snel wilde repareren ben ik op zaterdag maar ff naar de markt in Rotterdam gegeaan waar ik voor 5 euro hetzelfde frontje heb gekocht. 21-7 nog steeds geen frontje en ook mijn geld niet terug.
Let op www.frontje.be is van dezelfde eigenaar.
Laatst gewijzigd door ronval op 21 jul 2008 14:26, 3 keer totaal gewijzigd.

gravedigger

Re: Niet kopen bij webwinkel www.koopje.nu en www.frontje.be

Ongelezen bericht door gravedigger »

De grap is, dat niet in de voorwaarden staat, dat ze geen geld terug geven. Dat kan ook helemaal niet, omdat er altijd sprake is van "koop op afstand". Ze moeten dus doodgewoon terug betalen!

Gesloten