Mijn dochter vond de site. veel mooie merkspullen voor weinig. ik vraag me af of het allemaal wel klopt gezien de herkomst en emailadressen..
www.nikeee.com
graag ervaringen of meningen.
groet,
Mariska
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nikeee.com, wie kent deze site of heeft er mening over
-
gravedigger
Re: nikeee.com, wie kent deze site of heeft er mening over
China zei je ??? Wat denk je zelf ?
Zeer betrouwbaar!China zei je ??? Wat denk je zelf ?
Niet alles wat uit China komt is bagger..en ook als het namaak is kan het wel kwalitatief goed zijn. Ik heb haast nog nooit originele merken gekocht maar wel goede namaak...
Hebben jullie je mening op basis van een blik op de site of zomaar alleen op het woord China/
M
Hebben jullie je mening op basis van een blik op de site of zomaar alleen op het woord China/
M
Nou, als je dus nep-artikelen wil bestellen in China moet je dat vooral doen!
Nu maar afwachten of je die rotzooi ook daadwerkelijk krijgt.....
Als je je wat vaker in dit soort zaken verdiept weet je al dat je een kat in de zak koopt! Dat heeft niets te maken met een mening maar met ervaring!
Nu maar afwachten of je die rotzooi ook daadwerkelijk krijgt.....
Als je je wat vaker in dit soort zaken verdiept weet je al dat je een kat in de zak koopt! Dat heeft niets te maken met een mening maar met ervaring!
Ken een verhaal van een man die via Marktplaats via China Disney buttons had besteld voor weinig geld. Om zijn collectie uit te breiden.
Deze meneer kreeg zijn buttons niet (pakje werd onderschept bij de douane), moest invoerrechten betalen EN kreeg Disney op zijn dak, omdat het om nagemaakte artikelen ging en daar houden ze bij Disney niet van...
Je moet het zelf weten, maar ik zou het niet doen..
Deze meneer kreeg zijn buttons niet (pakje werd onderschept bij de douane), moest invoerrechten betalen EN kreeg Disney op zijn dak, omdat het om nagemaakte artikelen ging en daar houden ze bij Disney niet van...
Je moet het zelf weten, maar ik zou het niet doen..