LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nintendovoordeelshop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Aldrs

Nintendovoordeelshop.nl

Ongelezen bericht door Aldrs »

Ruim een maand geleden hebben wij een R4 kaartje bij Nintendovoordeelshop.nl besteld. Het ding werkte niet, dus moesten we het terugsturen. Na een week nog geen reactie, dus maar even mailtje gestuurd. Toen was het verhaal dat ze niets hadden ontvangen. Toen we de koop wilden ontbinden was het kaartje ineens wel gevonden. Ze zouden een nieuwe opsturen, maar tot op heden nog geen reactie en geen kaartje ontvangen. Heb nu met juridische stappen gedreigd, kijken hoe snel ze reageren....

wolk4life

Re: Nintendovoordeelshop.nl

Ongelezen bericht door wolk4life »

Domicile:
Gratamastraat 4
7425CG DEVENTER
Netherlands

en weet niet of je ook iets heb aan hieronder

Registrar:
Seleno Internetdiensten
Fazantlaan 17
9411HN BEILEN
Netherlands

Technical contact(s):
BEU008119-SELWD
S Beuving
+31 (0)593820208

Aldrs

Ongelezen bericht door Aldrs »

Dank je. Het was wel heel typisch dat ik nog geen uur nadat ik met jurische stappen had gedreigd ineens wel een mailtje kreeg dat het kaartje dezelfde dag nog op de post zou gaan. Wat een toeval...
Nu nog maar afwachten of ik het kaartje ook ontvang en dat het niet weer "kwijt" is in de post.

Wel handig dat ik nu een telefoonnummer heb, want dat was namelijk nergens te vinden...

wolk4life

Ongelezen bericht door wolk4life »

op dat adres en telefoon nummer staan ze met hun site geregistreerd. IK had ook gekeken of ze een keurmerk hadden maar die hebben ze niet anders had je bij hun ook een klacht indienen. Verleden week ook gedaan met een webwinkel 2uur later ook me geld terug op me rekening.

Gesloten