LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nooit een fiets bestellen bij matrabike

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

Ik heb via internet een kinderfiets besteld bij matrabike.
Bij levering bleek dat de spatborden ontbraken.
Gebeld,er werden toen goedkope plastiek spatborden geleverd,die niet pasten.Weer gebeld,ze gaven mij gelijk ze zouden de orginele spatborden bestellen bij de fabriek.Na drie maanden weer gebeld,en ja hoor kreeg weer de zelfe goedkope plastiek spatborden toegestuurd.
Weer gebeld,nu werd mij verteld dat de orginele spatborden niet meer te krijgen waren,die plastiekspatborden zouden nu in eens wel passen(wat niet zo is).Ik kon praten wat ik wilde,moet er maar genoegen mee nemen.
Op hun website staat die kinderfiets nog steeds te koop ,zouden die ook zonder spatborden worden geleverd???????Ik heb nu dus een dure kinderfiets zonder spatborden,geen gezicht.Er horen van die stoere spatborden op te zitten.Stel je eigen fiets eens voor zonder spatborden.
En bovendien als het nat weer is het vuil van de banden tegen mijn zoontje zijn broek spat.Ik baal er zo van dat je zo bedonderd wordt

grietje

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door roro25 »

Stel een fatale termijn in waarop zij het ontbrekende moeten leveren. Voldoen ze hier niet aan dan heb je het recht om de koop te ontbinden.
Fiets terug en jij je geld terug. Omdat je een product hebt geleverd gekregen dat niet aan de verwachtingen voldoet.

slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

bedankt ga ik proberen.
Ik ga een aangetekende brief sturen.
Maar ik heb er een hard hoofd in,want ik ben daar niet echt vriendelijk behandelt.

slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

matrabike heeft contact op genomen met mij,ze gaven mij gelijk
ze zullen nu de orginele spatborden bestellen
we wachten af

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door roro25 »

mooi zo. Enne nu maar afwachten

slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

ze hebben mij vandaag gebeld de goede spatborden waren er
worden op gestuurd naar ons
morgen binnen toch nog goed opgelost
:D

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door Fiore »

ik snap nooit dat mensen meteen roepen "koop nooit bij.." omdat het nou toevallig een keertje fout gaat. Maakt zelf nooit fouten zeker? Wij hebben daar tijden geleden ook een fiets besteld, keurig geleverd, niets mis mee, en goed geholpen aan de telefoon. En in het geval dat hier wordt beschreven, het onderdeel is nog keurig nageleverd ook, en snel, voor zover ik kan zien, wat wil je in vredesnaam nog meer? Nu bestaat er echter wel een topic dat heet "koop nooit bij Matrabike".. alsof ze ik weet niet wat op hun kerfstok hebben. Mensen moeten eerst eens kijken of het niet wordt opgelost, voor ze hier zo'n ophef maken over een bedrijf.

slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

zet het er niet zomaar op heb vele malen gebeld
twee keer verkeerde gekregen en toen werd er gezegt dat ik het er
maar mee moest doen.door het op radar forum en klachten.nl te zetten
werd er weer contact met mij opgenomen.
nu pas wilden ze de klacht oplossen,als er een fout wordt gemaakt geef ik iedereen de kans om dit op telossen,maar als je verteld wordt dat je het er maar mee moet doen!!na vele keren bellen neem ik wel maatregelen
fiets gekocht in april en nu dan eindelijk compleet
goed dat zulke forums bestaan,wat had ik anders moeten doen!!
ze hebben tijd genoeg gehad!!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door Fiore »

ja, en ik snap ook heus wel dat het vervelend is, maar ik vind de reactie "koop nooit bij.." meteen zo overtrokken. Dus omdat u 1 vervelende ervaring heeft moet het hele bedrijf meteen maar opgedoekt? Zullen we weinig bedrijven in nederland meer overhouden, zeg..

slotegraaf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:07

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door slotegraaf »

ben heus niet de eerste en ook niet de laaste,kijk maar eens bij matra bike (niet bij hun zelf) staan meer mensen op die geen servisie hebben gehad van matrabike en dat ik nooit weer koop bij matrabike is mijn mening .mijn klacht zou zonder deze forums niet zijn opgelost,als je je klanten normaal behandelt en serius neemt kom je als bedrijf niet op zo'n forum.ik heb fatsoenlijk steeds weer contact met hen opgenomen om dit optelossen zij deden dat niet.dan vindt ik dat anderen dit mogen weten .een gewaarschuwd mens telt voor twee.ik vind het fijn dat het bij jouw goed is gegaan,maar als dit niet het geval was geweest,had je dan gedacht laat maar zitten(als je klacht niet werd behandelt)denk het niet

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door Fiore »

sja, ik heb een slechte ervaring bij ikea gehad, maar dan roep ik ook niet meteen iedereen op NOOIT meer bij ikea te kopen.. heel veel mensen zijn er wel tevreden over. Had je moeten zeggen "IK koop nooit meer bij Matrabike", dan had ik niet eens gereageerd, want het zal mij toch zo een zorg zijn of je dat nog doet of niet, maar meteen zo'n oproep aan het gehele nederlandse volk.. dat vind ik overdreven, byzonder dramatisch klinken alsof ze ik weet niet wat hebben gedaan.. mens, het gaat om een spatbord!

Marcel25
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2006 22:04

Re: nooit een fiets bestellen bij matrabike

Ongelezen bericht door Marcel25 »

Ik heb wel goede ervaringen met Matrabike, niets mis mee, in elk bedrijf worden fouten gemaakt, en ook vaak weer opgelost, niet altijd maar goed in dit geval wel

Gesloten