LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nooit iets ontvangen van MS MODE maar wel betalen!!!
-
Nooit iets ontvangen van MS MODE maar wel betalen!!!
Ik had bij een ander topic ook al gereageerd maar achteraf vond ik dat het een onderwerp is dat op zichzelf staat: ik heb besteld bij Webshop van MS MODE en krijg nu van AFTERPAY de ene aanmaning na de andere. Ik heb de wereld aan mailtjes gestuurd naar Afterpay en MS Mode. Krijg excuusmailtjes van MS MODE en dat ik zelfs 10% korting krijg bij mijn volgende aankoop (die er nooit meer komt)
Heb beide bedrijven gisteren aangeschreven dat ik er nu klaar mee ben. Dat ik nu alle mailtjes aan hen aan het copieren ben waarin ik aan alle kanten laat zien dat ik nooit iets heb ontvangen.
Ja, ik heb iets ontvangen...maar dat was een verkeerde bestelling van iemand uit Duitsland.
Heb dit in overleg met hen dezelfde dag geretourneerd. Ik had 2 shirts besteld van 9 euro per stuk. Dacht een leuk koopje te hebben hieraan. Over deze shirts is nooit meer gesproken. Die zijn denk ik zoekgeraakt...Maar ik krijg wel aanmaning na aanmaning om het ene shirt (9 euro) te betalen. Nu komt er straks 7,50 euro extra administratiekosten bij. Ik sta in mijn recht....maar ben geneigd om die 9 euro dan maar te gaan betalen. Gewoon om niks meer met hen te maken te hebben.
Mijn laatste kans is Tros Radar. Het zal de eerste keer zijn voor mij: maar ik ga bellen maandagavond!
Heb hen beloofd dat ik de publiciteit zal gaan zoeken. Misschien niet netjes om het nu al op een forum te zetten. Maar ik zal redelijk zijn: als het netjes wordt opgelost zal ik dit hier zeker ook melden.
Maar ik twijfel met hele grote twijfels....
Heb beide bedrijven gisteren aangeschreven dat ik er nu klaar mee ben. Dat ik nu alle mailtjes aan hen aan het copieren ben waarin ik aan alle kanten laat zien dat ik nooit iets heb ontvangen.
Ja, ik heb iets ontvangen...maar dat was een verkeerde bestelling van iemand uit Duitsland.
Heb dit in overleg met hen dezelfde dag geretourneerd. Ik had 2 shirts besteld van 9 euro per stuk. Dacht een leuk koopje te hebben hieraan. Over deze shirts is nooit meer gesproken. Die zijn denk ik zoekgeraakt...Maar ik krijg wel aanmaning na aanmaning om het ene shirt (9 euro) te betalen. Nu komt er straks 7,50 euro extra administratiekosten bij. Ik sta in mijn recht....maar ben geneigd om die 9 euro dan maar te gaan betalen. Gewoon om niks meer met hen te maken te hebben.
Mijn laatste kans is Tros Radar. Het zal de eerste keer zijn voor mij: maar ik ga bellen maandagavond!
Heb hen beloofd dat ik de publiciteit zal gaan zoeken. Misschien niet netjes om het nu al op een forum te zetten. Maar ik zal redelijk zijn: als het netjes wordt opgelost zal ik dit hier zeker ook melden.
Re: Nooit iets ontvangen van MS MODE maar wel betalen!!!
Als je nog niets hebt ontvangen kun je gewoon de koop op afstand herroepen. Daarbij ontstaat een ongedaanmakingsverbintenis ter grootte van de koopsom, zodat jouw betalingsverplichting in principe tot €0 vermindert.
En wie zegt dat je dan niks meer met hun te maken hebt?Jolanda108 schreef:Ik had bij een ander topic ook al gereageerd maar achteraf vond ik dat het een onderwerp is dat op zichzelf staat: ik heb besteld bij Webshop van MS MODE en krijg nu van AFTERPAY de ene aanmaning na de andere. Ik heb de wereld aan mailtjes gestuurd naar Afterpay en MS Mode. Krijg excuusmailtjes van MS MODE en dat ik zelfs 10% korting krijg bij mijn volgende aankoop (die er nooit meer komt)
Doodgewoon vol blijven houden, geen geld (telefoontjes) aan spenderen, blijven mailen.
Gewoon bij de feiten blijven.
Er is een fout gemaakt ( tuurlijk, kan gebeuren, maar voor dat zoiets administratief weer recht gebreid is................dat is de zegen van de huidige (elektronica)techniek).
-
bedankt voor de tip omtrent die ongedaanmakingsverbintenis op afstand. Ik ga dit zeker nog even doen.
Kan er nog wel bij....Het stapeltje mails wordt inderdaad steeds dikker. Maar de aanhouder wint.
Weet niet of ik er maandagavond telefonisch doorheen kom bij radar, maar ook dit ga ik proberen. Weet je het is een relatief klein bedrag en zij doen een beroep op mijn angst dat het bedrag heel hoog gaat worden. Zoals ik nu begrijp kost het shirt inmiddels 16,50 euro i.p.v. 9 euro
En als ze er niks aan doen dan groeit dit bedrag....Dan doe ik er wat aan (bijvoorbeeld door iets opdit forum te plaatsen)
Kan er nog wel bij....Het stapeltje mails wordt inderdaad steeds dikker. Maar de aanhouder wint.
Weet niet of ik er maandagavond telefonisch doorheen kom bij radar, maar ook dit ga ik proberen. Weet je het is een relatief klein bedrag en zij doen een beroep op mijn angst dat het bedrag heel hoog gaat worden. Zoals ik nu begrijp kost het shirt inmiddels 16,50 euro i.p.v. 9 euro
En als ze er niks aan doen dan groeit dit bedrag....Dan doe ik er wat aan (bijvoorbeeld door iets opdit forum te plaatsen)
Het bedrag groeit niet zomaar, lees maar eens over incassokosten e.d.
Het hoeft geen angst te hebben of krijgen als je weet (leest) wat je rechten en plichten zijn.
Als je er wat aan wilt doen, houdt dan gewoon je administratie/mail bij en lees. D'r staat hier op het forum en ook op de rest van de site genoeg waar je je voordeel mee kunt doen. Daar hoef je heel niet voor te bellen.
Het hoeft geen angst te hebben of krijgen als je weet (leest) wat je rechten en plichten zijn.
Als je er wat aan wilt doen, houdt dan gewoon je administratie/mail bij en lees. D'r staat hier op het forum en ook op de rest van de site genoeg waar je je voordeel mee kunt doen. Daar hoef je heel niet voor te bellen.
-
Dankjewel Jolijn..ik ga hier morgen eens goed inlezen.
-
Heb inmiddels van Afterpay wederom een reactie ontvangen dat zij dit alles betreuren.
Ze vroegen om een aantal gegevens van mij...En zij willen dit uit gaan zoeken
Heb hen beloofd dat ik uiteraard hier op het forum zal vermelden als alles is opgelost.
Gevoelsmatig ligt het bij MS MODE (webshop). Op de een of andere manier weigeren zij het bedrag op 0 te zetten. Heb nu officieel bij MS MODE mijn koop op afstand herroepen. Bericht van MS MODE gehad dat het bij de betreffende afdeling ligt en dat ze ermee bezig zijn.
Maar het blijft steeds een herhaling van facetten...Het cirkeltje blijft maar ronddraaien en steeds kom ik op hetzelfde uit.
Ben benieuwd wie me gaat helpen: MS MODE of AFTERPAY
Ze vroegen om een aantal gegevens van mij...En zij willen dit uit gaan zoeken
Heb hen beloofd dat ik uiteraard hier op het forum zal vermelden als alles is opgelost.
Gevoelsmatig ligt het bij MS MODE (webshop). Op de een of andere manier weigeren zij het bedrag op 0 te zetten. Heb nu officieel bij MS MODE mijn koop op afstand herroepen. Bericht van MS MODE gehad dat het bij de betreffende afdeling ligt en dat ze ermee bezig zijn.
Maar het blijft steeds een herhaling van facetten...Het cirkeltje blijft maar ronddraaien en steeds kom ik op hetzelfde uit.
Ben benieuwd wie me gaat helpen: MS MODE of AFTERPAY
-
Heb onderstaande reactie ontvangen van AFTERPAY (ben blij en hoop dat ik nu een stukje verder kom)
Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw reactie per mail. Wij zijn blij om te lezen dat u gaat melden dat het is opgelost.
Vandaag hebben wij nog wel een mail gestuurd naar MS mode om aan te geven dat nog steeds niet de hele order is geannuleerd. Het retourbedrag is door hen gewijzigd van € 9,00 naar € 13,95. Volgens ons moet dit € 22,95 zijn waardoor de hele order op 0,00 komt. Dit verzoek hebben wij nu bij hen neergelegd en zullen dit afwachten.
Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice AfterPay
Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw reactie per mail. Wij zijn blij om te lezen dat u gaat melden dat het is opgelost.
Vandaag hebben wij nog wel een mail gestuurd naar MS mode om aan te geven dat nog steeds niet de hele order is geannuleerd. Het retourbedrag is door hen gewijzigd van € 9,00 naar € 13,95. Volgens ons moet dit € 22,95 zijn waardoor de hele order op 0,00 komt. Dit verzoek hebben wij nu bij hen neergelegd en zullen dit afwachten.
Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice AfterPay
Mooi, After Pay snapt het in elk geval.
-
HOERA!!!!!! Durf het bijna niet te geloven...maar ik kreeg net van Afterpay een bericht dat het bedrag van de factuur komt te vervallen.
Complimenten voor Afterpay die hiermee de zaak heel goed heeft opgelost.
Complimenten voor Afterpay die hiermee de zaak heel goed heeft opgelost.
-
ben vanmorgen persoonlijk gebeld door Afterpay om alles even te evalueren.
Vond ik zo sympathiek van hen!
Kijk daar wordt een mens weer vrolijk van.
Zou nu zonder twijfel weer met hen in zee gaan. Vond gewoon dat ik dit nog even moest schrijven
Bedankt voor het meedenken!
Vond ik zo sympathiek van hen!
Kijk daar wordt een mens weer vrolijk van.
Zou nu zonder twijfel weer met hen in zee gaan. Vond gewoon dat ik dit nog even moest schrijven
Bedankt voor het meedenken!